20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30  (Lest 57788 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #405 på: 06. Feb. 2012, 12:18 »
Syns det var en av de bedre opptredene til Obertan i NUFC-trøya, dette. Mye mer direkte i spillestilen hvor han faktisk utnytta de ferdighetene han har. Fortsatt irriterende at han ikke slår innlegg når han bør - men helt klart positive tendenser allikevel.
Og ja - du hører dette fra meg  ::p
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #406 på: 06. Feb. 2012, 17:57 »
Syns det var en av de bedre opptredene til Obertan i NUFC-trøya, dette. Mye mer direkte i spillestilen hvor han faktisk utnytta de ferdighetene han har. Fortsatt irriterende at han ikke slår innlegg når han bør - men helt klart positive tendenser allikevel.
Og ja - du hører dette fra meg  ::p

Men jeg tror forsatt gutten aldri vil få fotballforståelse.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 06. Feb. 2012, 18:02 »
Han viste jo allerede store forbedringer i går. Han var ikke perfekt, men det var helt klart et par steg i riktig retning fra før. Og han jobbet for det meste veldig godt tilbake på banen og vant et par viktige baller der. Samt en grisedeiling takling!
Nei.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #408 på: 06. Feb. 2012, 18:16 »
Enig med boris og Kristoffer, håper det er målet som har gitt han en boost. Hylte navnet hans på den sklitaklinga, DIGG :happy:

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #409 på: 06. Feb. 2012, 18:45 »
Jeg skrev dette før kampen. At Barfa burde benkes og obertan burde få sjansen etter positivt innhopp mot burn. Men jeg ble vridd hode av. :) haha les vår diskusjon simmi og bøy deg mot budda:)
« Siste redigering: 06. Feb. 2012, 18:51 av TooN »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #410 på: 06. Feb. 2012, 19:14 »
Oi oi oi. Hadde du rett? Jeg har vært positiv til Gabby hele veien, men hyller ikke meg selv allikevel.
Obertan har gjort det bra i to kamper på rad nå, men den første av de to spilte han vel kun maks 5 min.
Obertan har utfordringer som fotballspiller. Men jeg tror det kommer med spilletid. Ser allerede at han har nytt godt av å få spille litt, samt bli benket når det blir nødvendig. Det å ikke ha klippekort, men tillit er viktig for en fotballspiller. Og fotballforståelsen kommer, det er jeg ikke i tvil om.

Jeg har troen på Obertan, og jeg tror han kommer til å utvikle seg ganske bra i vår klubb..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Simmi

• Gjest
« Svar #411 på: 06. Feb. 2012, 19:18 »
Du er den latterligste fyren på forumet, toon. Herlighet.

For det første: Obertan var grei. God til å være Obertan, men ikke noe mer enn ok til å være en vanlig spiller. Hadde Ben Arfa prestert sånn ville det ikke vært veldig mange fornøyde...

For det andre så har Ben Arfa mye mer potensial enn Obertan, som jeg skrev. Det må til og med du være enig i.

For det tredje spilte ikke Ben Arfa kampen. Da kan man jo ikke vite om det var en god ide å sette inn Obertan. Det er ikke umulig at Ben Arfa hadde hatt en bra dag og fått inn et par assister/scoringer.

Så hvorfor i all verden skal jeg bøye meg mot Buddha?  :lol:

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #412 på: 06. Feb. 2012, 20:02 »
For jeg fikk rett i vår diskusjon. Og tydelig at pardew var enig med meg siden obertan spilte og ikke Barfa:) forrige innlegg var jo spøk. :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #413 på: 06. Feb. 2012, 20:05 »
Om jeg enda har trua på ham er en annen sak. Folk tar jo av bare han spiller til godkjent omtrent. Vil selvfølgelig mye heller se Barfa få spilletid i lengda enn Obertan.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #414 på: 06. Feb. 2012, 20:18 »
Guthries storspill frister faktisk til aa gjoere som vi gjorde naar vi hadde Barton nemlig flytte en av de over paa hoyresiden. (Cabaye eller Guthrie)

Tror muligens Cabaye kunne ha funket hvis han fikk litt kreativ frihet til hoyre til aa spre pasninger inn i boksen til the Dembas.

Et annet forslag for fremtiden naar Tiote er tilbake og Cisse er varm(ere) i troya kunne vi ha stil med denne formasjonen:

Krul
Simmo - Willy - Colo-  Santon
        Guthrie - Tiote
  Benny - Cabaye - Ba                  Ba funker bra ut mot venstre, hvor han gjorde det bra i Hoffenheim og i WH.
              Cisse                          Blir spillende uten vinger men med det beste laget paa papiret og stor kreativitet
Veni Vidi Vici

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #415 på: 06. Feb. 2012, 20:28 »
Eventuelt:

-----------------------Krul---------------------------
Simmo -------- Colo ------- Willo ------- Santon
-------------------------------------------------------
Jonas --------- Cabaye ----- Tiote ----- Guthrie
--------------------------------------------------------
---------------------Ba ---- Cisse--------------------

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #416 på: 06. Feb. 2012, 20:29 »
Eventuelt:

+1

HBA som supersub.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #417 på: 06. Feb. 2012, 20:32 »
Guthrie burde vel spille høyre med den bra foten han har. Har egentlig ikke troen på Guthrie på ving uansett.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #418 på: 06. Feb. 2012, 20:52 »
Eventuelt:

Mulig mulig, eneste jeg saver er at vi faar Ben Arfa inn, hvis vi skal kunne faa noe ut av potensialet som det har vaert diskutert her foer er at han faar litt kreativ frihet fremover, pluss at hvis vi spiller med Benny-Cabaye-Ba som en treer med stor spilleforstaelse vil de kunne gjoere hverandre bedre..

Uansett saa syns jeg ting fremover paa banen begynner aa se bra ut. :toon:
Veni Vidi Vici

Simmi

• Gjest
« Svar #419 på: 06. Feb. 2012, 21:19 »
For jeg fikk rett i vår diskusjon. Og tydelig at pardew var enig med meg siden obertan spilte og ikke Barfa:) forrige innlegg var jo spøk. :)

Nei, det gjorde du ikke. Obertan spilte ok. Det skal han ha. Men det er godt mulig at Ben Arfa hadde spilt bedre enn Obertan. Det er faktisk ikke mulig å motbevise.