20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30  (Lest 57633 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

FarmerFrank

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #375 på: 05. Feb. 2012, 18:28 »
Konge bilder forestn!er et par LFC kompiser på jobben som skal få pulten dekorert i morra md ba og papisse bilder :feiring:
Fantastisk start for cisse!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #376 på: 05. Feb. 2012, 18:30 »
Synes Saton i dag var klart bedre i dag enn han var i de forrige kampene. Men han må spille på høyre side etter hvert. La inn mange ganger, men innleggene var ikke gode nok fordi han måtte legge ballen over på høyre og svinge den innover.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #377 på: 05. Feb. 2012, 18:33 »
"We don't need him anyway." var talen fra Mackems fansen da vi signerte Cissé. :D

atle81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #378 på: 05. Feb. 2012, 18:47 »
Enda godt ba x2 er tilbake når det der ut som om best er ute i opptil 6 uker, godt taylor ikke ble alvorlig skadet. God kamp

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #379 på: 05. Feb. 2012, 20:02 »
Fantastisk deilig med 3 nye poeng! Synes også vi gjorde en ganske god kamp. Krul kan ikke lastes for målet, og varter opp med noen avgjørende inngripener. Simpson er nokså varierende, og ligger bakerst et par ganger når han absolutt ikke burde det. Ellers spiller han til godkjent. Willy og Colo er også solide, uten at jeg synes noen av dem fortjener noen bestemannspris i dag. Santonn er bedre i dag enn han har vært i det siste, og hadde bare én dårlig ballmist på egen halvdel. Guthrie og Perch var begge meget gode, og utfylte hverandre fortreffelig. Guthrie var strålende framover. Jonas var som vanlig god, og både Raylor og Obertan for også godkjent. Duoen på topp gjorde det de er betalt for. Strålende fornøyd.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 05. Feb. 2012, 20:34 »
Konge bilder forestn!er et par LFC kompiser på jobben som skal få pulten dekorert i morra md ba og papisse bilder :feiring:
Fantastisk start for cisse!
Men hvorfor har du bilde av bale som personlig bilde:)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #382 på: 05. Feb. 2012, 20:41 »
I dag skal jeg gjøre noe så uvanlig som å skryte av Obertan. Jeg synes han viste meg at jeg har tatt feil når jeg har sagt at han aldri kommer til å bli god. Han har potensial, og det faktum at han gjennomførte en sklitakling som luktet svidd i dag, gjorde at jeg nå har fornyet håp. Helt greit at han kom inn i dag, og han var ikke hårreisende taktisk, selv om han brukte litt for mye tid noen ganger. Men; breddeholder er han ikke, så det argumentet er bortkastet.

Shola viser at han har ingenting på dette nivået å gjøre, og Perch er en OK ballvinner, men funker ikke som ballfordeler. Guthrie var god, det samme med Colo og Willo. Krul + the dembas var fantastiske, og Jonas/Santon ser ut til å finne tonen bedre og bedre.

Simmo/Raylor funket også brukbart synes jeg, og jeg holdt på å le meg ihjel da simmo knuste Heskey i lufta...

Alt i alt en konge kamp, men jeg er i stigende grad bekymret for antallet gjennomspill mellom stopperne våre, der vi ikke har farten til å ligge så høyt som vi ofte gjør. dette blir forhåpentlig utlignet ved litt svart metall fra Elfenbesnkysten snart.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #383 på: 05. Feb. 2012, 20:48 »
Shola gjorde da virkelig akkurat det han skulle når han kom inn, nemlig holde på ball.
Søte, søte blekkspruter.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #385 på: 05. Feb. 2012, 20:55 »
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xIBbnS-ek2M

Er det Bernard som oversetter for Papiss?

Akkurat sett ferdig kampen i opptak etter sen hjemkomst fra fjellturen i helgen. Sykt herlig å ta med 3 poeng fra dette oppgjøret. Synes vi hever oss godt fra første til andre omgang, og trøkker de godt bak en stund i andre omgang. Fortjent å gå opp i 2-1, og fortjent seier. Målet til Papiss er det bare klasse over. Herlig å se hvordan han slenger venstreslegga i perfekt sving i sakte film på reprisen. For en debut!

Ellers forelsket jeg meg i Perch i løpet av kampen. Han spiller en meget bra kamp. Jeg synes han bekler den defensive (begrensede) midtbanerollen helt perfekt. Vinner utrolig mange baller både langs bakken og i luften. I tillegg tar han de enkle valgene og lar Gutrie/Jonas ta seg av den kreative biten. Sikkert lurt:)

BB: Guthrie
Meget sterk kamp: Colo (business as usual) Jonas, Perch, Ba, Cissé og Krul.

Svak: Egentlig veldig fornøyd over hele fjøla. Er enig i at Simpson nok spilte svakest idag.

Før vi gikk inn i Blackburn (B), Villa (H) og Spurs (B) var jeg meget fornøyd om vi fikk med oss 6 poen, og middels fornøyd med 4 poen. Vel, 6 poeng i boks. Klarer vi å få med oss noe fra London blir jeg over the moon, men forventer absolutt ingen ting.

Det blir en god uke folkens. Howay! 

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #386 på: 05. Feb. 2012, 21:02 »
Gratulerer folkens. Etter forrige kamps (hvor vi vant mot alle odds) elendige spill. Gikk vi inn med en annen attidude. Jeg gledet meg over at våre løver fra Senegal på topp, og eksploderte etter begge målene. Fantastisk følelse. Tenk dere gutter, når Tiote og Yohan er tilbake. Tenk!

Sykt bra. Gratulerer igjen;)
Who else...... Alan Shearer

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #387 på: 05. Feb. 2012, 22:01 »
Fantastisk seier og deilige 3 poeng!  :happy: :feiring: :frenetisk:
Winning isn't everything, it's the only thing!

Juma

• Gjest
« Svar #389 på: 05. Feb. 2012, 22:25 »
Cisse ble av skysports kåret til banens beste med en 9 på børsen. Jobbet bra og hadde en NYDELIG skåring!!!