20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30  (Lest 57792 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa, 05. feb kl. 14:30
« Svar #390 på: 05. Feb. 2012, 22:31 »
Shola gjorde da virkelig akkurat det han skulle når han kom inn, nemlig holde på ball.
ja, som å miste ballen over sidelinja helt upresset...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #391 på: 05. Feb. 2012, 22:46 »
Cisse ble av skysports kåret til banens beste med en 9 på børsen. Jobbet bra og hadde en NYDELIG skåring!!!

Han var absolutt god, men ikke banens beste mener nå jeg. Hadde bla. en heading over mål upresset fra 5 meter, og klarte ikke å ta imot ballen like før Villas utligning. I tillegg stod han en del i offside, og hadde han stått onside i de situasjonene og fått pasningen kunne det fort vært mål. Gjorde for all del noe bra utenom den fantastiske scoringen også, men banens beste var han ikke. Synes spillere som Ba og Guthrie spilte bedre. Men vi fikk ihvertfall mye mer enn forventet fra Cissé, som bare har hatt 1-2 treninger med laget og aldri spilt i PL!
« Siste redigering: 05. Feb. 2012, 22:53 av Eriksen »

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #392 på: 05. Feb. 2012, 22:50 »
Enig i det meste, Eriksen. Men synes ikke Ba var noe bedre. Han virket litt tam i dag, noe som sikkert kan skyldes Afrikamesterskapet.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #393 på: 05. Feb. 2012, 23:12 »
Guthrie var klart min MoM. Han er nok for øyeblikket vår mest kreative spiller, da jeg synes Ben Arfa går seg fast for ofte. Jeg er slett ikke så sikker på at han bør bli vraket når Cabaye kommer tilbake.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #394 på: 05. Feb. 2012, 23:14 »
Guthrie var klart min MoM. Han er nok for øyeblikket vår mest kreative spiller, da jeg synes Ben Arfa går seg fast for ofte. Jeg er slett ikke så sikker på at han bør bli vraket når Cabaye kommer tilbake.

Nei om Guthrie forsetter slik blir det vanskelig å velge mellom hvem som skal spille når Tiote og Cabaye er tilbake.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #395 på: 05. Feb. 2012, 23:15 »
Cisse og Krul var matchvinnere i hver sin ende av banen i dag, men Guthrie er min soleklare BB. Han var drivkraften bak den gode andre omgangen. Starter angrep på angrep med gode og smarte pasninger. Har et genialt fotballhode, og på sitt aller beste så er han faktisk bedre enn det beste jeg har sett av Cabaye denne sesongen. Synes også Williamson får litt lite creds i forhold til sin makker iblandt. Willo har en utrolig viktig blokkering i 2.omg og er helt boss i eget felt på slutten når Villa lemper inn baller. God kamp av begge stopperne.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #396 på: 05. Feb. 2012, 23:43 »
Er fortsatt i lykkerus etter kampen. Jeg synes vi møter et ganske godt Villa-lag og 1-1 til pause ga et riktig bilde av kampen. I 2.omgang hever laget seg og vi trykker skikkelig på i en lang periode helt til det fantastisk forløsende målet. Cisse skyter ballen på oppsprett, og da er det teknisk vanskelig og holde den under tverrleggeren, og dette indikerer hvilken målgjører vi har fått.

Først og frems gjør Guthrie en strålende jobb som igangsetter, ballvinner og innlegger. Støtter fullt ut at han var banens beste. Cisse gjør en utrolig jobb, og jeg er på en måte glad Best måtte ut. Håper han kommer kjapt tilbake, men fra nå av er spissduoen satt. Cisse virker som en bevegelig og smart spiss og vil utfylle Ba bra. Ba var ok i dag, god jobb på første målet. Allikevel har merkelig mange feilpasninger og har en del å gå på. Perch var god som ballvinner og er på vei til å vinne våre hjerter  ::) Colo var glimrende og Willy hever seg i andre omgang. Krul som forventet veldig god. Dette ser bra ut for resten av sesongen.

Et skår i gleden er jo at det ser ut som Ryan Taylor er ute en tid. Er vel tidlig å si noe, men det så ikke bra ut. Warnock skulle nok vært utvist. Også lurer jeg fælt på hvordan HBA skal brukes fremover. Vi er jo helt klart best i 4-4-2, og da er det rett og slett ikke plass til Benny   :-\
« Siste redigering: 05. Feb. 2012, 23:45 av akselho »
Black and white since 1996

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #397 på: 06. Feb. 2012, 00:02 »
For å si det sånn: hadde ikkje Cisse scort i dag, så hadde han ALDRI fått MOM hvertfall. Litt for masse knoting med ball, og ikkje heilt touchen inne. Ba var f.eks bedre synst eg, sjølv om heller ikkje han var på topp i dag! Guthrie og Krul var ganske soleklart våre to beste i dag synest eg !

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #398 på: 06. Feb. 2012, 00:04 »
Var det ikke skysports som ga amøba en 7er på børsen etter kampen mot bburn da?  :coloccini:

Guthrie BB! Deilig at vi har et "luksusproblem" når Tiote og Cabaye er tilbake. Om Guthrie holder formen intakt that is.
Same old Shearer, always scoring!

FarmerFrank

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #399 på: 06. Feb. 2012, 08:13 »
Konge bilder forestn!er et par LFC kompiser på jobben som skal få pulten dekorert i morra md ba og papisse bilder :feiring:
Fantastisk start for cisse!
Men hvorfor har du bilde av bale som personlig bilde:)

Bale? Hvor ser du det hen?:) Med mindre du sikter til Bale som Donkey Kong?

Enig med de som har Guthrie som BB her, reiv og sleit hele kampen og var veldig solid! Oppofrende spillestil, herlig å se, og akkurat slike spillere som ofrer alt fansen liker;)

Papisse som BB, tja tja..han scora et suverent mål og var veldig bra til å være første kamp, det beste er nok det at han enda har en del å gå på!Gleder meg til å se fremover når han blir varmere i trøya, og kommer litt inn i spillestilen! Men var ikke banens beste, det er litt for høy score:) Som flere andre og sier her, han hadde blant annet en klokkeklar 100% sjanse, upresset heading over, samt litt anna "grums"..men fantastisk debut for en ny PL spiller!

Liker Schaus kommentar i TV2PL, studio, målsniken Papisse!hehe...
« Siste redigering: 06. Feb. 2012, 08:15 av FarmerFrank »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #400 på: 06. Feb. 2012, 08:15 »
Han var vår bestemann på topp da - det er jeg helt enig i. Mislyktes i noe ja - men du verden så han jobba. Han var helt propell, og mer på høgget i dag enn Ba som virka litt tung samt hadde veldig mange uheldige involveringer i førsteomgang spesielt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #401 på: 06. Feb. 2012, 08:47 »
sikta til at donkey var bale ja:)

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #402 på: 06. Feb. 2012, 09:19 »
Viktig seier for laget vårt i går gutter  :toon: Dette kan bli noe stort! Neste kamp får me nok svaret på om det kan bli europa til neste år. Gleder meg ;D
Men det er ein ting som forundrer meg etter første målet vårt i går :koko: Ein av de 3 dommerne må ha sett den hodeløse taklingen av Raylor :grine: Er det fordi ballen går i mål i etterkant at dommeren lukker øynene for taklingen? Dette blir på linje med De Jongs takling på Ben Arfa, han fekk vel heller ikkje tilsnakk eingang  :sint: Dette er da for F....... Direkte rødt kort !
Ein annanting som irriterer meg er overskriftene i media :o Gjekk det bare ein kamp i går i England :snufs:

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #403 på: 06. Feb. 2012, 11:34 »
Enig i at Willy var god kyrre. Er flinkere til å spille ball enn flere tror. Han var flink til å signalisere til midtbanen at de skulle komme ham i møte slik at han kunne spille ballen i fot på dem i stedet for å pole.

FarmerFrank

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #404 på: 06. Feb. 2012, 12:01 »
sikta til at donkey var bale ja:)

Notert! Nå ser jeg likheten og;) hehe..samme "sleiken"...Willy var decent ja, virker til å ha funnet roen litt nå ved siden av Colo. Snodig bruk av Perch på midtbanen, men har faktisk vært allright der!

Blir uansett spennende lag når vi får Tiote tilbake og! Ser frem til kampa fremover altså nå!
Syns Obertan og har blitt litt varmere i trøya, han gjør mye snodig til tider enda, men han har så stor fart at han uansett er et uromoment, selv om han pleier vase det til for seg selv..håper på litt utvikling der og, så blir dette veldig bra!:)