20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759816 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #5055 på: 31. Aug. 2012, 17:41 »
Forstår ikke helt hysteriet her i denne tråden. Det lukter ikke akkurat gull og diamanter av de vi har hentet inn, men jeg er storfornøyd med at vi har beholdt ALLE stjernene våre (fortusatt at ingen blir solgt i løpet av de 6 neste timene!). Hvem hadde f.eks. trodd at Ba skulle være Newcastle-spiller på dette tidspunktet?

Ikke misforstå meg. Jeg blir også skuffet om vi ikke henter inn flere, for spesielt i det bakre leddet er det TYNT. Men det kunne ha vært 100 ganger verre, folkens. Og vi vet vel alle at Ashley ikke er den som veiver med sjekkheftet først.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5056 på: 31. Aug. 2012, 17:41 »
Ja huff, stakkars Ryan Taylor!! Må være helt forferdelig for han der han ligger på sykehuset om styret kjøper inn en ny spiller som kan forsterke laget! Så respektløst av styret ovenfor Raylor! Pardew out! Ashley out!

PS: Merkelig hvordan du plutselig ville ha AC likevel da han signerte for West Ham.. Du var ikke akkurat veldig keen på han tidligere, og nå var det plutselig helt krise at han gikk til West Ham..

En spiller jeg bare ikke liker se skadet, ikke noe annet enn det.

Og ja, om AC er det eneste vi kunne få inn, så ville jeg heller ha han enn ingenting annet.
Men du kan jo vri å vende det som du vil ;)

Var det ikke du som var sikker på at det kom 1-2 inn døra? ;)

Quote me.. Har nok ikke sagt det.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5057 på: 31. Aug. 2012, 17:42 »
Sky har bare en utenfor stadion til Sunderland i nord. Han sa at Newcastle er ferdig handla og rykker bare inn i markedet om noe "spes" skulle skje. Så om Cabaye eller Tiote ryker så henter vi nok en fra divisjonen under på lån ;)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5058 på: 31. Aug. 2012, 17:42 »
Og til alle som gleder seg til 25% av carrollsalg neste år, må lese dealen en gang til. VI har 25% av alt OVER 35 mill pund. Det er dealen. Dvs 0 kr på oss fremover.
Gidder du å sende meg dealen på mail eller?

Fant den på en Newcastle site i går. Skal finne den etterpå jeg.
Venter fortsatt.
Den kommer danny, må bare høre med pool kompisen min hvor han fant den. var på en eller annen engelsk newcastle site hvertfall.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5059 på: 31. Aug. 2012, 17:46 »

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5060 på: 31. Aug. 2012, 17:53 »
For dei som bryr seg, så har me lånt ut Paul Dummett til St Mirren.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5061 på: 31. Aug. 2012, 17:53 »
For å vise litt sympati med de som er skuffet så kan jeg skrive følgende:

- Da sesongen var over sist ble vi som vanlig gjennom media ("Alan P") at vi skulle skaffe 3-4 nye forsterkninger som virkelig skulle gi plass om kampene.(Vi blir jo som altid det). Dette gjenstår å se om de nye Newcastle gutta klarer. Jeg tror Anita kan gå rett inn og kjempe om plassen, men de andre vi har signert er jeg sikker på vi må vente en stund med.

-  Vi har blitt linket med mange gode spillere, men det er kun Anita vi har kjøpt.

- Vi har kvittet oss med mye daukjøtt, noe som er bra. Vi har blitt kvitt 1,5 - 2 mill. Norske kroner i lønnsutgifter pr. Uke., men vi har også kvittet oss med flere gode lagspillere. (Best og Guthrie).

- Vår største svakhet, Simpson (som ikke vil skrive ny kontrakt), har vi ikke klart å erstatte.

- Vi har et meget god første elver, men er veldig risk utsatt for skader, da får vi problemer slik vi så delvis sist sesong. (Flaks hadde vi også). 

Alt i alt har vi forhåpentligvis klart å beholde vår gode første elver. Men, når AP sier at vi skal styrke stallen og spillere som Dubery, Douglas, Carroll, De Jong osv. Uteblir viser det igjen at Ashley tar de siste avgjørelsene og ikke vil betale det de andre klubbene har satt som pris. Det setter AP i et dårlig lys for noen, men han kan dessverre ikke noe for det. (Selv om det er svært irriterende å bli linket til gode spillere av media som kanskje heller ikke har helt peiling på hva som skjer i kulissene.

Ashley tenker med hjernen og ser seg fornøyd med å ha mindre lønningsutgifter, og det er jo greit nok det. Vi er nå langt på vei til å bli en klubb som kan gå med god profitt og det har vært meningen hele tiden.

Jeg derimot er ganske fornøyd om ting er uendret slik som de er nå. Allikevel synes jeg vi burde satset et lite hakk videre for å "være sikre" på en god plassering. Selv kan man aldri vite om spillere vi har vært linket til kunne ha styrket oss nevneverdig. 
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #5062 på: 31. Aug. 2012, 17:55 »
Vi får 25% av overskuddet ja, men vi får vel 7,25% elns av den totale overgangssummen. Så selger LFC han til WH for 18 mill, får vel vi rundt 1 mill for det.... :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5063 på: 31. Aug. 2012, 17:57 »

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5064 på: 31. Aug. 2012, 17:59 »
Spiller ingen rolle om vi får noen millioner til og fra. De blir jo ikke brukt til å styrke laget uansett!

Så lenge Ashley kan ligge rundt 6-10 plass med lavbudsjett tjener han gode penger på sikt.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5065 på: 31. Aug. 2012, 18:06 »
Spiller ingen rolle om vi får noen millioner til og fra. De blir jo ikke brukt til å styrke laget uansett!

Så lenge Ashley kan ligge rundt 6-10 plass med lavbudsjett tjener han gode penger på sikt.

Tja, kan være delvis enig med deg, men husk også at han har investert enorme summer i klubben, selv om det er lån. (Gavelån, hadde han hatt de pengene i banken hadde han fått titalls millioner i innskudd renter).

Den første elveren vi har pr. Dags dato er på høyde med den vi hadde under Keegan på 90 tallet og under Bobby Robson. (Det er min mening).

Skal heller ikke si at vi ikke hadde trengt 3 spillere til. Spiss, en back og en midtstopper. . 
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5066 på: 31. Aug. 2012, 18:07 »
Med ein mindre stall må AP bruke talentene meir i cupene, det er positivt for oss som følger talentene ekstra nøye.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5067 på: 31. Aug. 2012, 18:08 »

Tja, kan være delvis enig med deg, men husk også at han har investert enorme summer i klubben, selv om det er lån. (Gavelån, hadde han hatt de pengene i banken hadde han fått titalls millioner i innskudd renter).
Husk også at han har enormt med Sports Direct-reklame på SJP uten å betale en krone for det.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5068 på: 31. Aug. 2012, 18:09 »
Med ein mindre stall må AP bruke talentene meir i cupene, det er positivt for oss som følger talentene ekstra nøye.

De kunne vi gjort med en noe større stall også! Eksempel ManU i ligacup og Fa cup.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5069 på: 31. Aug. 2012, 18:14 »
Overgangsvinduet stenger klokka 19:00 i Italia. Kanskje vi kommer med bud på Mbiwa etter det for at ikke Milan skal komme på banen?

Lov å drømme :feiring: