20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 765055 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bigirimana

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #5040 på: 31. Aug. 2012, 16:06 »
Litt vittig at vi har 350 sider med synsing og spekulasjoner, og resultatet er så og si ingenting!  :koko:
Hadde et håp om at Bigirimana skulle slå til ved valg av forumnavn, det gjorde han aldri.
Men vi gir ikke opp fordi!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5041 på: 31. Aug. 2012, 16:11 »
Og til alle som gleder seg til 25% av carrollsalg neste år, må lese dealen en gang til. VI har 25% av alt OVER 35 mill pund. Det er dealen. Dvs 0 kr på oss fremover.
Gidder du å sende meg dealen på mail eller?

Fant den på en Newcastle site i går. Skal finne den etterpå jeg.
Venter fortsatt.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5042 på: 31. Aug. 2012, 16:14 »
Om dette er alt er det skuffende. Det er ingen krise nei, men det viser at vi er lite villige til å satse videre. Jeg trodde vi ville noe mer..

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5043 på: 31. Aug. 2012, 16:14 »
Enig med Fy_fasan og Martin her. Greit å være skuffet og utrykke det. Men det blir litt vel negativt til tider. De fleste er nok enige om at vi burde fått inn en eller to spillere til, men man trenger ikke skrive 1500 innlegg om hvor ubrukelig Mike Ashley er, og linke til 500 intervju med Pardew der han nevner at vi skal signere x antall spillere. Vi har allerede ett forum dedikert til negativitet, og det er VGD. Konstruktiv kritikk er selvsagt helt greit.

Enig med Kristoffer, i hvertfall når det gjelder forsvar og midtbane. Det hadde vært fint å fått inn en spiss også, men jeg syns ikke det er helt krise der enda. Om 2 av de 3 førstevalgene våre er skadet, regner jeg med at Pardew velger en 433(med en spiss) formasjon, til tross for at han nok foretrekker 442 når både Ba og Cisse er klare. Om Senegal faktisk skulle gå videre til Afrikamesterskapet blir det selvsagt ett problem.
« Siste redigering: 31. Aug. 2012, 16:16 av PeterH »

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5044 på: 31. Aug. 2012, 16:16 »
Da kan man vel spørre seg om det er for få kjøp eller for mye "synsing"?

Greit nok at man ikke alltid får det som man vil, men denne tråden er snart GJENNOMSYRA av syting, VGD-style. Virker som folk er helt historieløse. Glad enkelte her ikke er mine unger, for å si det sånn.

Det til side, så mener jeg også at vi må ha inn minst én til nå. Men jeg husker også godt tidligere vinduer og kommer godt i hu løsninger som Bernard. Får vi ikke tak i det vi vil ha, kan vi like godt vente til januar. Panikkjøp har skjelden forsterket noen.
Oscillons From The Anti-Sun

bigirimana

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #5045 på: 31. Aug. 2012, 16:23 »
Jeg skjønner rett og slett ikke grunnen til at vi ikke spikrer sånn som feks Debuchy tidligere, altså da før RM og flere kaster seg inn, dvs. rett etter EM... Han har bevist at han har noe å komme med, er relativt billig og virker (fra media å dømme) relativt ivrig på å ta turen over i Premier League. Godt mulig det ligger noe bak som vi vanlige dødelige ikke vet, men det virker merkelig.

Jeg forstår fanden ikke tankegangen, vi har da penger i massevis. (... i alle fall nok til å sikre denne overgangen, her må vi også legge vekt på fortjeneste ved salg, denne mannen har garantert ikke nådd sin formtopp.
Hadde et håp om at Bigirimana skulle slå til ved valg av forumnavn, det gjorde han aldri.
Men vi gir ikke opp fordi!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5046 på: 31. Aug. 2012, 16:23 »
får håpe vi får inn en ok forsvarsspiller på lån. Forsvaret er alt for tynt mtp at vi skal delta i 4 tuneringer.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5047 på: 31. Aug. 2012, 17:00 »
Jeg blir rett og slett deprimert av dette her. Greit at vi skal være forsiktige med pengebruken osv. Nå har ikke jeg oversikten på skadene til Perch og Raylor, men det tynnes i rekkene. Og dersom Senegal kommer seg videre så vil vi kun stå med Ameobi og en ungutt med null erfaring. Ikke kom og fortell meg at det holder til CL som er Pardews mål. Jeg elsker det laget vi har per dags dato og håper i det lengste at ingen av dem blir solgt, men for å forbedre seg som klubb er det viktig at man signerer et par tre spillere som kan gå rett inn på laget. Slik jeg ser det er det kun Anita som er aktuell. Og med tanke på at vi har mistet Best og Guthrie som begge fikk en del spilletid så blir jeg litt bekymra.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5048 på: 31. Aug. 2012, 17:22 »
Lykke til i kveld gutta! La oss virkelig håpe at Tiote og Cabaye er Newcastlespillere i morra :D

Hadde jo også vært enormt moro med en overraskelse eller to  :nikke:
Same old Shearer, always scoring!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5049 på: 31. Aug. 2012, 17:23 »
Rose på lån til Sunderland ser jeg og!

Er Newcastle blakk?

Selv uten Newcastle brillene på så er ikke stallen til Newcastle god nok for topp 6 i år. Vi kan ikke bare tenke på sesongen i fjor og bruke det som et eksempel på at det blir en lett kamp.

Pardew snakker jo om CL til det kjedlige. I mine øyner er jo det TOTAL KRISE om vi skulle bli nummer 10. Føler vi er nærmere der enn topp 4 og konsekvensen må jo da være sparken?

Liverpool har vel vært åpne på at de må selge før nye kan hentes inn. Helt fair det. Hadde vi vært åpne om det siden mai hadde hvertfall jeg håpet at ingen ble solgt og alle ble i klubben, men her har jo Pardew vært tydlig på Ashley sin "nye" forelskelse for klubben og at det skal forsterkes.

Kjedlig å se andre klubber som er mye mindre enn oss bruke penger, menst Newcastle bare fucker det til for seg selv. 

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5050 på: 31. Aug. 2012, 17:24 »
Det eneste som mangler nå er jo at Cabaye og/eller Tioté sklir bort fra de svarte og hvite stripene.

Hvorfor lot vi Guthrie og Best gå? Noen som kan forklare meg? Hadde jo vært gull nå som vi er involvert i altfor mange cuper.

Peter

• Gjest
« Svar #5051 på: 31. Aug. 2012, 17:26 »
Det er rykter rundt spiller inn/spiller ut for 19 av 20 lag i PL... alle untatt oss... helt stille. Faen så kjedelig. Får vi ikke inn noen nye spillere i løpet av 6 timer, har overgangsvinduet mildt sagt skuffa enormt. I juni var jo Pardew bombesikker på hvertfall 3 kvalitetskjøp. Hittil har vi bare Anita, en Ligue 2 spiller, en 18 åring fra CCC og en 19 åring fra Australia. Lol

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5052 på: 31. Aug. 2012, 17:27 »
Guthrie tror jeg ikke var spesielt hypp på å fortsette kun som back-up, hvilket er forståelig. Best derimot syns jeg jo akkurat nå som da virker til å være noe unødvendig med tanke på at ingen er kommet inn. Eventuelt har Pardew større tru på Sammyobi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #5053 på: 31. Aug. 2012, 17:32 »
"I had a discussion and really the targets we are after are probably impossible today, and I think that makes sense.

"Sleeping on it, we have got good cover for Ryan with James Tavernier in particular and James Perch, who can play those roles, so we will probably go with what we have got now and in January, maybe look at it."

Skysports...

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5054 på: 31. Aug. 2012, 17:35 »
Jeg husker vi var i CCC jeg... Back in the old days! Da var det ikke mange som trodde at vi skulle ha tidenes mest negative/klagete fans i 2012. Tror folk drømmer litt for mye etter den fantastiske 5 plassen.

Haters gonna hate, horses gonna horse & Ashley's gonna Ashley! That's life, deal with it, potato potato.

Han er først og fremst en businessman. Det er INGENTING vi får gjort med det. Om man ikke klarer å akseptere det, så anbefaler jeg å bytte klubb, jeg har hørt at Chelsea og City har eiere som opptrer rimelig motsatt av MA. Eller så anbefaler jeg å gjøre som snkz. Ta en liten pause.

Ved nærmere ettertanke, så er det kanskje jeg som burde ta meg en pause. Så slipper dere å høre mer på at jeg klager på klaginga deres:) Blir deprimert jeg....

Til slutt vil jeg bare si at jeg håper ingen her inne vurderer selvmord om vi skulle endt på en flau flau flau 6 plass når sesongen er over.
Same old Shearer, always scoring!