20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760213 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4530 på: 21. Aug. 2012, 22:19 »
Selve overgangsummen er ikke høy. Men hva med lønn? 60 000 £ i uka? I tillegg virker han ikke særlig keen på å spille for Newcastle og han har sagt at flere "større" klubber enn Newcastle er ute etter han.

Jeg sier fint nei takk!

Vil vel si Newcastle > Fulham, så hvis vi er de to eneste klubbene som har lagt inn bud på han burde han velge oss.

Som nevnt over her har ikke Douglas vist veldig interesse av å spille for NUFC. Jeg tror også når Douglas velger klubb ser han mest på penger fremfor sportslige grunner. Er bare det intrykket jeg har av han etter alt som har kommet frem i mediene.
Jeg tror NUFC var veldig interessert i å signere han tidligere i overgangsvinduet, men at interessen kjølnet da Douglas selv ikke viste like stor interesse tilbake.

Enig, i tillegg syns jeg ikke tidligere uttalelser som "I have outgrown this club, and league" gjør typen mer smakfull. Virker svært lite takknemlig over hva klubben og fansen til Twente har gjordt for han.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4531 på: 21. Aug. 2012, 22:21 »
Hvem har sagt at det er snakk om £60.000 i uka? oyvind?

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4532 på: 21. Aug. 2012, 22:31 »
Litt random, men kan legge til at et av våre tildligere transfertargets; Luuk de Jong står oppført med selvmål i dag for Mochengladbach og av en eller annen grunn ga det meg en god følelse :)

Veni Vidi Vici

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4533 på: 21. Aug. 2012, 22:34 »
Selve overgangsummen er ikke høy. Men hva med lønn? 60 000 £ i uka? I tillegg virker han ikke særlig keen på å spille for Newcastle og han har sagt at flere "større" klubber enn Newcastle er ute etter han.

Jeg sier fint nei takk!

Vil vel si Newcastle > Fulham, så hvis vi er de to eneste klubbene som har lagt inn bud på han burde han velge oss.

Som nevnt over her har ikke Douglas vist veldig interesse av å spille for NUFC. Jeg tror også når Douglas velger klubb ser han mest på penger fremfor sportslige grunner. Er bare det intrykket jeg har av han etter alt som har kommet frem i mediene.
Jeg tror NUFC var veldig interessert i å signere han tidligere i overgangsvinduet, men at interessen kjølnet da Douglas selv ikke viste like stor interesse tilbake.

Enig, i tillegg syns jeg ikke tidligere uttalelser som "I have outgrown this club, and league" gjør typen mer smakfull. Virker svært lite takknemlig over hva klubben og fansen til Twente har gjordt for han.

Kan vel diskuteres om Ben Arfas exit fra Marseille var veldig grasiøst, så lenge de presterer der de går kommer hjemmefansen alltid til å ta de til sitt hjerte.. Og tviler på at du hadde vært imot Douglas hvis han havnet i klubben og storspilte for oss fra dag 1.
Veni Vidi Vici

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4534 på: 21. Aug. 2012, 22:56 »
Om Douglas kommer til klubben, heier jeg selvsagt på han og håper han gjør det bra. Men jeg ser mye heller en annen spiller inn. Om han kommer regner jeg med Pardew har kontroll og kan temme han, men jeg ser på det som en sjangse å ta.
Jeg føler meg sikker på at mye av grunnen til at vi kom på 5 plass forrige sesong, er pga ett fantastisk samhold i spillergruppa. Vi har en tynn stall, og på papiret var stallen vår langt bak f.eks Chelsea kvalitetsmessig sist sesong. Vi kjøper spillere som blør for drakta til tross for at de hever lave lønninger(i forhold til andre spillere i andre klubber). Om vi får inn overarrogante drittsekker kan moralen i garderoben fort bli ødelagt.

Ben Arfa forlot ikke Marseille på noen god måte, men mitt intrykk av Ben Arfa er mye bedre enn det jeg har fått av Douglas. Jeg var alltid 100% positiv til Ben Arfa før vi hadde signert han.

Jeg tipper Carr og Pardew har slått det fra seg å signere Douglas uansett. Pardew har tidligere uttalt at han kun vil ha spillere som virkelig har lyst til å spille for klubben.
« Siste redigering: 21. Aug. 2012, 22:59 av mongobongo »

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4535 på: 21. Aug. 2012, 23:11 »
Om Douglas kommer til klubben, heier jeg selvsagt på han og håper han gjør det bra. Men jeg ser mye heller en annen spiller inn. Om han kommer regner jeg med Pardew har kontroll og kan temme han, men jeg ser på det som en sjangse å ta.
Jeg føler meg sikker på at mye av grunnen til at vi kom på 5 plass forrige sesong, er pga ett fantastisk samhold i spillergruppa. Vi har en tynn stall, og på papiret var stallen vår langt bak f.eks Chelsea kvalitetsmessig sist sesong. Vi kjøper spillere som blør for drakta til tross for at de hever lave lønninger(i forhold til andre spillere i andre klubber). Om vi får inn overarrogante drittsekker kan moralen i garderoben fort bli ødelagt.

Ben Arfa forlot ikke Marseille på noen god måte, men mitt intrykk av Ben Arfa er mye bedre enn det jeg har fått av Douglas. Jeg var alltid 100% positiv til Ben Arfa før vi hadde signert han.

Jeg tipper Carr og Pardew har slått det fra seg å signere Douglas uansett. Pardew har tidligere uttalt at han kun vil ha spillere som virkelig har lyst til å spille for klubben.

Kan si meg enig i det, og personlig ønsker jeg også andre enn Douglas, ser heller at vi henter Mbiwa eller Sakho for å være helt ærlig
Veni Vidi Vici

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4536 på: 21. Aug. 2012, 23:14 »
Telegraph med ny artikkel om Carroll og Tiote:

Newcastle would like to initially sign Carroll on loan, with a view to a permanent move, but could be persuaded to pay the £12m in one lump now if Liverpool re-open negotiations.

Liverpool boss Brendan Rodgers would like Carroll?s future to be resolved as soon as possible so he has time to sign a replacement.

Tiote has not expressed any desire to leave Newcastle this summer, but Telegraph Sport understands he is attracting fresh interest from rival Premier League clubs.

Manchester City, United and Tottenham have both enquired about the Ivory Coast international?s availability in recent months, but have baulked at the £20m asking price.

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/9491177/Newcastle-United-say-the-ball-is-in-Liverpools-court-over-12m-transfer-of-Andy-Carroll.html

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4537 på: 21. Aug. 2012, 23:40 »
Jeg ser gjerne Carroll tilbake, men syntes £12m er litt for mye, selv om vi får en spiss som vi kan 10 år fremover i tid. Dog har lønninger også noe å si og forhåpentligvis går Carroll med en stor lønnsreduksjon. En del må han nok uansett gå ned mtp den monsterlønnen som han har i Liverpool.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4538 på: 22. Aug. 2012, 00:02 »
Fan heller, nå må snart noe skjer! Begynner å bli utolmodig! Om det ikke skjer flere handler før vinduet sternger, vil jeg i beste fall gi vinduet terningkast 3. Nå var så så nær å tette den berømte luka til "de store" i fjor, at Ashley burde se det som en mulighet til å ta steget ved å legge et par mill i mellom for Debuchy og Douglas, feks!

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4539 på: 22. Aug. 2012, 00:27 »
Jeg skal innrømme at jeg ikke blir lei meg om Newcastle bruker £12M på å få Carroll tilbake, men det bør inneholde en lønnsreduksjon.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4540 på: 22. Aug. 2012, 00:33 »
Om vi klarer å beholde alle våre beste, gir jeg dette overgangsvinduet 5 i terningskast.

Sleng på Douglas/Debuchy og en rask spiss, så er vi fort oppe på 6eren.
Same old Shearer, always scoring!

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4541 på: 22. Aug. 2012, 02:08 »
Ganske enig. Vi har ikke mistet noen av stor betydning, men kunne tenke meg en spiller til.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4542 på: 22. Aug. 2012, 07:35 »
Mbiwa + en rask spiss med komplimentære egenskaper på topp og jeg gir også terningkast 6 :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4543 på: 22. Aug. 2012, 08:28 »
Arsenal er på jakt etter en erstatter for Alex Song, og ifølge nettstedet caughtoffside.com skal Newcastles Cheick Tioté være høyt oppe på ønskelisten.
Sykt bra kilde

Newcastle kan også risikere å miste høyreback Danny Simpson. Ifølge The Sun skal Espanyol være interessert i forsvarsspilleren
Enda bedre kilde

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4544 på: 22. Aug. 2012, 09:18 »
Om det ikke skjer noe mer nå, så gir jeg overgangsvinduet en 4er.

3 for å beholde det vi har og en 4er for å få inn anita.

5eren eller 6eren kommer avhengig av Douglas og Debuchy for min del.