20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760318 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4560 på: 22. Aug. 2012, 18:21 »
Syke summer man punger ut for britiske spillere. For den summen fant Carr Tiote, Cabaye og Ben Arfa  :lol:
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4561 på: 22. Aug. 2012, 18:30 »
Om jeg kanskje mener at Carroll er verdt såpass, så er 13 mill pund for Fletcher relativt drøye saker! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4562 på: 22. Aug. 2012, 18:33 »
Tjah, litt for mye selvfølgelig, men Fletcher burde da være fullt i stand til å score 15 mål på en sesong for et topp-10 lag. Så det er langt i fra det verste kjøpet som har skjedd i PL i det siste.
Nei.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4563 på: 22. Aug. 2012, 19:12 »
Tror så absolutt at Fletcher kan være en god signering for Mackems. Tosifra for det dårligste laget ifjor er sterkt. 15 mill kanskje litt i meste laget...

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4564 på: 22. Aug. 2012, 19:36 »
15 mill er i drøyeste laget for Fletcher, er nok verdt rundt 7-9 mill maks.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4565 på: 22. Aug. 2012, 19:38 »
At han vil vær en god tilvekst er helt sant. Men prisen er jo stiv da! Men MO'N har jo alltid vært ekstremt forutsigbar og "kjedelig" når han handler spillere da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4566 på: 22. Aug. 2012, 23:28 »
15 mill er i drøyeste laget for Fletcher, er nok verdt rundt 7-9 mill maks.

er vel samme pris om adebayor og giroud til sammen(+Ba)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4567 på: 23. Aug. 2012, 00:22 »
Adebayor må jo sies at er noe spesielt - han hever skamlønn. Giroud var "billig" - men han skal selvfølgelig også passe inn i PL, noe det aldri er helt åpenbare garantier for. Fletcher har også et år tilgode på Giroud, og har prestert meget respektabelt for en nedrykksklubb.
Selvfølgelig - prisen er stiv, men samtidig ikke sjokkerende. MO'N kjøper alltid trygt og kjedelig - og veit at han får spillere som fungerer i PL. Men det er dyrt.
Men det er vanskelig for meg å se at det å mener 13 mill for Carroll krever et liv fyllt med avføring, mens 13 mill for Fletcher ikke gjør det da. Det må jeg innrømme.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4568 på: 23. Aug. 2012, 00:31 »
Men det er vanskelig for meg å se at det å mener 13 mill for Carroll krever et liv fyllt med avføring, mens 13 mill for Fletcher ikke gjør det da. Det må jeg innrømme.

Regner med at du sikter til meg siden jeg sa det, men nå mener jeg også at Fletcher er for dyr, som sagt i noen poster over. Kunne godt ha tenkt meg å se Fletcher i svart og hvitt, jeg, men ikke til den prisen. 6-8 mill hadde vært hva jeg kunne tolerert for han.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4569 på: 23. Aug. 2012, 00:57 »
Ja. Den måtte nesten komme før du oppklarte ;)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4570 på: 23. Aug. 2012, 08:53 »
Aly Cissokho observert i Newcastletraktene av flere pålitilelige\uavhengige kilder.

Plukket opp fra forum, så jeg vet ikke åssen kilder :)

Dette er jeg ikke veldig fan av i hvert fall...

L'Equipe mention right back Mathieu Debuchy could be sold by Lille if they fail to qualify for the Champions League group stages #nufc

Dette er jeg mer fan av... :D
« Siste redigering: 23. Aug. 2012, 09:20 av snkz »

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #4571 på: 23. Aug. 2012, 09:10 »
Sitat
Liverpool manager Brendan Rodgers has spoken out over the future of striker Andy Carroll and claims he would "need to be a nutcase" to allow the England international to leave Anfield this summer. We will bring you more on this story shortly
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4572 på: 23. Aug. 2012, 09:16 »
Føler dette innlegget oppsummerer ekstremt godt hva jeg føler og tenker om dette vinduet så langt.
Vet ikke om noen har samme tankegangen?

Personally I'm unsure as to how I feel about the summer. I'm absolutely delighted that we've not sold anyone of note so far, though as everyone knows it always goes a bit stupid in the final week and as I've said lots of times now I'm still braced for a big unpopular sale. But keeping the squad together feels to me like it should be a given if we're wanting to progress any further, and not necessarily held up as such a great achievement. We've not significantly added to it or upgraded on it, and that's a fact. On the other hand, we know it's already a very good squad and Simpson/Debuchy aside we probably don't have the income to be able to bring in players to take us to the next level. The genuinely top tier players are simply too expensive, we've only acquired the ones we do have due to clever contract exploitation or simple punts on players that we think can improve. That's not to say it's not commendable what we've done, but it becomes increasingly difficult to replicate.

My biggest concern about sticking with what we've got is that if we don't have quite as successful a season as last due to the additional strains of the Europa League etc, our collection of excellent players may decide they want to play elsewhere to win things. That would bring about its own set of challenges if we are to replace them. I suppose we're approaching something of a glass ceiling.
[/b]

ZaraZ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #4573 på: 23. Aug. 2012, 09:17 »
Min første post  på dette fantastiske forumet :).
SNKZ: Hvilke kilder er det som hevder at Cissokho er observert i Toon?
Og vet vi at Debuchy fortsatt er skadet eller om Lille ikke ønsker å bruke
han i Europa mht. et kommende salg?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4574 på: 23. Aug. 2012, 10:15 »
Quotes from Leonardo this morning saying that PSG want to speak to Debuchy.