20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760343 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4305 på: 14. Aug. 2012, 09:33 »
Debuchy to sign for Chelsea as Mike Ashley and Newcastle refuse to pay £10 million price! #CFC #NUFC

Dette er i hvert fall noe av det jeg minst håper skjer i sommer....
Da hadde jeg blitt skuffet, å se mannen ende opp hos Roman...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4306 på: 14. Aug. 2012, 09:35 »
...og kilden er?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4307 på: 14. Aug. 2012, 09:48 »
...og kilden er?

Twitterting, så har ikke sagt det var seriøst i det hele tatt.

Bare et slikt scenario hadde vært det mest skuffende mente jeg :)

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #4308 på: 14. Aug. 2012, 10:38 »
Ifølge Skysports er Everton nære ved å hente Mbaye Niang for 5 mill. pund. Faen hvor er vi hen a?  :nei: Hadde vært perfekt under vingene til Cisse og Ba. De kunne veiledet han!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4309 på: 14. Aug. 2012, 10:43 »
Mark Douglas ‏@MsiDouglas
Transfer update: Anita close to 5-year-deal-but #nufc priced out of van see Wiel deal.
Carroll&Debuchy still on radar

Begynner å bli stressa mtp seriestarten nå!
« Siste redigering: 14. Aug. 2012, 10:45 av Andy »

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #4310 på: 14. Aug. 2012, 10:52 »
Anita, Debuchy og en ung spiss (gjerne Jordan Rhodes) og jeg er fornøyd!  :smitten:

Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4311 på: 14. Aug. 2012, 10:52 »
Etter det jeg har hørt har ikke Toby noe særlig fart, og vi slipper inn utrolig mye på bakrom! Usikkert på om jeg vil ha han, om det stemmer.

Stemmer det, er nesten litt som R. Taylor uten å dra den for langt såvidt jeg har forstått :p

Men nei, om det ikke kommer inn noe back nå så får vi heller vente på Deb i januar og håpe ikke han forsvinner til andre før det.

Alderweireld (?) er midtstopper. ;)
« Siste redigering: 14. Aug. 2012, 11:04 av Eriksen »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4312 på: 14. Aug. 2012, 10:53 »
Leste på nufcblog (yeah, I know) som siterte Anitas far på at de ennå ikke var invitert over til Newcastle. Men alle disse sitatene som dukker opp i tide og utide fra det som liksom skal være Anita eller Anitas far er jeg nokså skeptisk til. Det vil være særdeles merkelig om vi får akseptert et bud på en spiller, men lar være å invitere han til Newcastle for samtaler og forhandlinger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #4313 på: 14. Aug. 2012, 10:58 »
Mark Douglas ‏@MsiDouglas

Anita edging closer but still work to be done to tie it up. Bid accepted Sat: #nufc could do with sorting it soon... #nufc

Tweetet for noen minutter siden!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4314 på: 14. Aug. 2012, 11:58 »
Flere profilerte Newcastle-stjerner skal være svært misfornøyde med de manglende signeringene til klubben denne sommeren (Chronicle).

Bra TV2......

Ser forressten flere "agenter"/twitterkilder begynner å snakke om at Chelsea gjør klar et bud på Debuchy nå.
« Siste redigering: 14. Aug. 2012, 12:01 av snkz »

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #4315 på: 14. Aug. 2012, 12:11 »
Anita, Debuchy og en ung spiss (gjerne Jordan Rhodes) og jeg er fornøyd!  :smitten:

VELDIG gjerne Rhodes!  :)
Keep calm and put Shola on.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4316 på: 14. Aug. 2012, 13:59 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4317 på: 14. Aug. 2012, 15:26 »
Sunderland Echo har intervju med fadern - som ikke sier noe om at han ikke er invitert, men at Anita vil vite om han er squadplayer eller om han er tiltenkt førstelagsplass, samt hvilken posisjon:

Sitat
?We have an offer from Newcastle United, but we are not in Newcastle yet,? said Anita?s father.

?Newcastle and Ajax have agreed a fee, but Vurnon wants to know what plans the Newcastle head coach has for him.

?Will Vurnon play at right-back, left back or in the midfield??

?These are important questions for Vurnon in making his final decision. He doesn?t know the answer yet.?

Anita is on standby to fly to Newcastle from Amsterdam for talks, having revealed Newcastle had had a bid accepted for him after playing for Ajax on Sunday.

?We have not received an invitation from Newcastle United to come to England,? his father added.

?If the conversation between the head coach of Newcastle United and Vurnon goes in a positive manner, then the move can go through.

?It may be done within a week.?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4318 på: 14. Aug. 2012, 18:48 »
Sunderland Echo har intervju med fadern - som ikke sier noe om at han ikke er invitert,
Da må du lese nærmere.

Sitat
?We have an offer from Newcastle United, but we are not in Newcastle yet,? said Anita?s father.

Anita is on standby to fly to Newcastle from Amsterdam for talks, having revealed Newcastle had had a bid accepted for him after playing for Ajax on Sunday.

?We have not received an invitation from Newcastle United to come to England,? his father added.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4319 på: 14. Aug. 2012, 18:53 »
Hehe. Ser jeg har skumlest litt vel kjapt der gitt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida