20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760455 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4290 på: 13. Aug. 2012, 13:43 »
Durin - jeg tviler nesten for at du finner en bedre skrytevideo av Tiote fra Eresdivisie ;)
Det der var jo atpåtil offensive bidrag. Den snutten der kunne jo tyde på at Anita kan bidra ganske greit offensivt også om det trengs.

Var også dette jeg prøvde å få frem. Vi har savnet dette siden Nolan og han viste bra timing med løpene sine i de klippene der. Denne evnen vil være like god enten han spiller i PL eller Eredivise.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4291 på: 13. Aug. 2012, 13:53 »
Newcastle target Mathieu Debuchy, 27, has issued the club with a come-and-get-me plea, insisting he is determined to leave Lille. #NUFC

Vet ikke hva jeg skal tro om akkurat denne handelen lengre...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4292 på: 13. Aug. 2012, 14:05 »
Jada, jeg har full tiltro til at Carr og Pardew har full kontroll på hva de driver med, vil bare få fram at den filmen (og skrytefilmer generelt, egentlig) ikke imponerer meg stort. Angående noen av disse smpskeptiske lydene Anita har gitt fra seg, så velger jeg å tro at dette også er en måte å ikke miste så mye cred hos Ajax-supporterne.

Skjønner hva du mener :)

Jo, samt at han også selvfølgelig ønsker gjøre seg mest mulig kostbar i kontraktsforhandlingene. Jeg har allikevel grei tro på at han skriver under.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4293 på: 13. Aug. 2012, 14:08 »
Først sier Anita at han mer enn gjerne vil til Tyneside, så sier han at han er fornøyd om han allikevel blir i Ajax (etter budet er godtatt).. For meg handler det om å opprettholde et godt forhold til fansen, samt prøve å sitte med gode kort i forhandlingene med oss. Og at han har byttet agent ;)
Samtidig har det vært rykter om at Newcastle klart og tydelig har fortalt at han ikke vil være av de som tjener mest om han kommer..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4294 på: 13. Aug. 2012, 14:31 »
Fra en norsk Ajaxsupporter:

Anita var en kjempespiller for oss forrige sesong, og han blir helt sikkert et bra kjøp for Newcastle. I forhold til denne debatten om Anita også kan spille back, så kan han forsåvidt det, men han er helt klart best på den defensive midtbaneplassen. I tillegg til å jobbe godt som en ballvinner, er han også bra med ballen, og kan også komme med offensive bidrag. Håper dette blir en god signering for Newcastle, Ajax kommer i hvert fall til å savne han fælt.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Siste redigering: 13. Aug. 2012, 15:48 av snkz »

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4297 på: 13. Aug. 2012, 16:46 »
Iflg. uttalelsene hans til De Telegraaf høres det jo ut som han har signert allerede...
Oscillons From The Anti-Sun

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4298 på: 13. Aug. 2012, 19:27 »
http://newcastle.gloryfootball.com/2012/08/13/vurnon-anita-the-next-seedorf/

The new Essien, the new Jaap Stam, og nå the new Seedorf?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4299 på: 13. Aug. 2012, 21:35 »
Ser ut som inter er etter debuchy igjen.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #4300 på: 13. Aug. 2012, 22:57 »
Tim Krul gleder seg til å se Anita i Newcastle:

http://www1.skysports.com/football/news/11661/7988159
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4301 på: 14. Aug. 2012, 00:05 »
Twitter rykter om en mulig overgang for alderweireld til newcastle...hadde vært subr!
Han og  G.V.D.W og jeg er fornøyd

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #4302 på: 14. Aug. 2012, 00:11 »
Van der Wiel har vel sagt han ikke er interessert i å spille for oss.
http://www.tribalfootball.com/articles/chelsea-arsenal-target-van-der-wiel-rejects-newcastle-offer-3446481

Veit tribalfootball ikke er en pålitelig kilde, men de referer til De Telegraaf, og det var den første linken jeg fant når jeg søkte nå.

Toby hadde ikke vær dumt, og hadde blitt happy om vi kunne fått han! Selv om jeg føler en back og en spiss også burde prioriteres!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4303 på: 14. Aug. 2012, 00:23 »
Etter det jeg har hørt har ikke Toby noe særlig fart, og vi slipper inn utrolig mye på bakrom! Usikkert på om jeg vil ha han, om det stemmer.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4304 på: 14. Aug. 2012, 08:07 »
Etter det jeg har hørt har ikke Toby noe særlig fart, og vi slipper inn utrolig mye på bakrom! Usikkert på om jeg vil ha han, om det stemmer.

Stemmer det, er nesten litt som R. Taylor uten å dra den for langt såvidt jeg har forstått :p

Men nei, om det ikke kommer inn noe back nå så får vi heller vente på Deb i januar og håpe ikke han forsvinner til andre før det.