20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759948 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4095 på: 06. Aug. 2012, 09:55 »
Me har jo samme laget som vi kom på 5.plass med i fjor, pluss Cisse,Barfa og Santon,Marveoux og Staylor forhåpentlivis hele sesongen. Så ser ikke helt hvorfor vi ikke skal kjempe om Europa neste år og
Blir selfølgelig mye mer kamper og sannsynligvis mer skader.
Men jeg er rimelig fornøyd sålenge me ikje mister noen, de vi har mistet syns jeg vi allerede har fått inn gode nok erstatninger :)
Håper jo selfølgelig på 1-3 spillere inn, men syns uansett at det ser lyst ut for neste.sesong :)
evig optimist! :toon: :D
Winning isn't everything, it's the only thing!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4096 på: 06. Aug. 2012, 10:02 »
Fordi de fleste andre rundt oss har forsterket ;)
Og vi kommer til å få en god del flere kamper denne sesongen og dette vil også påvirke spillegruppa.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4097 på: 06. Aug. 2012, 10:04 »
Tottenham og Lpool har vel ikje akkurat fått noe bedre lag? At Arsenal og Chelsea havner over oss neste år.regner vel alle med uansett.
Winning isn't everything, it's the only thing!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4098 på: 06. Aug. 2012, 10:04 »
Men jeg er rimelig fornøyd sålenge me ikje mister noen, de vi har mistet syns jeg vi allerede har fått inn gode nok erstatninger :)

Hmm, vi har mistet Guthrie og Best som har vist de kan prestere på PL-nivå og fått inn noen ungdommer og en ligue 2 spiller? Forstår ikke hvordan dette kan være gode nok erstatniger ;) For all del, gi de noen mnd/år og litt spilletid så kan de bli mye bedre, men per dags dato. Nei.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4099 på: 06. Aug. 2012, 11:36 »
Er det slik at vi er ferdig med kvalifiseringen til Europa-ligaens gruppespill før overgangsvinduet stenger? I såfall kan det jo hende en skal vente og se hvorvidt vi klarer å kvalifisere oss før en satser hardt på å få større "bredde".

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4100 på: 06. Aug. 2012, 11:43 »
Føler personlig at det er så lite som skal til for at vi kan stabilisere oss på det nivået vi var på ifjor. Vi var inne i en sinnsyk steam ifjor, men det vil jo ikke si at det automatisk blir slik i år også, selv om vi har mange av de samme spillerne. Saylor og Marve blir forhåpentligvis som 2 nye signeringer, men at vi trenger flere spillere med det programmet vi har i år er det liten tvil om.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4101 på: 06. Aug. 2012, 11:48 »
Føler personlig at det er så lite som skal til for at vi kan stabilisere oss på det nivået vi var på ifjor. Vi var inne i en sinnsyk steam ifjor, men det vil jo ikke si at det automatisk blir slik i år også, selv om vi har mange av de samme spillerne. Saylor og Marve blir forhåpentligvis som 2 nye signeringer, men at vi trenger flere spillere med det programmet vi har i år er det liten tvil om.

Jepp, er helt enig. Føler det er veldig lite som skal til om vi beholder stammen.

2 kanskje 3 signeringer inn, så kan vi forsette å kjempe om topp 4 og CL-spill uten tvil i mine øyne.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #4102 på: 06. Aug. 2012, 11:57 »
Har vært på lengre ferie i hele sommer, så har ikke fått med meg alt som skjer av silly season
har vi signert deb og anita ?

tåre i øyekroken:-)

Sterkt! Så absolutt tåre i øyekroken med tanke på hvordan siste havldel av sesongen ble etter videoen ble lagt ut også! We are Newcastle UNITED, elsker at Pardew forstår dette med at samhold og vennskap har alt å si med å levere på banen. Ikke høye lønninger og stjernenykker.
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4103 på: 06. Aug. 2012, 19:30 »

Hmm, vi har mistet Guthrie og Best som har vist de kan prestere på PL-nivå og fått inn noen ungdommer og en ligue 2 spiller? Forstår ikke hvordan dette kan være gode nok erstatniger ;) For all del, gi de noen mnd/år og litt spilletid så kan de bli mye bedre, men per dags dato. Nei.

"Bigi virker rett og slett som klasse."

Ikke lett å bli enig med seg selv når man på død og liv må være negativ.
Same old Shearer, always scoring!

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #4104 på: 06. Aug. 2012, 21:01 »
Toulalan!
Sitat
BjørnTerje Nedreberg ‏@BNedreberg
Det går sterke rykter om at #NUFC har lagt inn ett bud på ?8M på Malaga's Jeremy Toulalan(28) idag. Hørt noe? @kyrreoye26 @PetterVeland #2pl
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Peter

• Gjest
« Svar #4105 på: 06. Aug. 2012, 21:06 »
Hah! Hadde vært rimlig sjukt om Toulalan kom inn! Kan vel spille både defensiv midtbane og midtstopper, noe som er to fluer i ett smekk. Får vi inn ham + Debuchy & drømmesignering #1 Loic Remy, tror jeg uten tvil det skal være god sjanse for CL spill neste sesong.

Krul; Debuchy, Saylor/Toulalan, Colo, Santon; Jonas, Tiote/Toulalan, Cabaye; Remy, Cisse, Ben Arfa

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4106 på: 06. Aug. 2012, 21:11 »

Til å være 18 år ja.. Men ikke førstelgasklasse per dags dato...

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4107 på: 06. Aug. 2012, 21:20 »
Bra du sitter med fasit da.
Same old Shearer, always scoring!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4108 på: 06. Aug. 2012, 21:22 »
Bra du sitter med fasit da.

Jepp, bra du ikke har den :)

Peter

• Gjest
« Svar #4109 på: 06. Aug. 2012, 21:24 »

Til å være 18 år ja.. Men ikke førstelgasklasse per dags dato...

Han har da vist seg å være førstelagsklasse i treningskampene? Har helt ærlig ikke sett noen av treningskampene våres, men utifra det jeg har sett har blitt skrevet har han stort sett vært veldig god ++ i samtlige kamper.