20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759748 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4065 på: 04. Aug. 2012, 23:34 »
http://www1.skysports.com/football/news/12691/7961768/Rondon-in-Malaga-exit-talks

Vi har jo vært linket før... Hadde vært perfekt og summen er ikke feil. Også går han til Rubin...  :(

Callisto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4066 på: 05. Aug. 2012, 00:21 »
Salomón Rondón ville vært et veldig godt kjøp. Kan også vikariere ute på vingen. Synes det er like merkelig hver gang en spiller som er jaktet av flere europeiske klubber drar til Russland, Ukraina, Tsjekkia eller lignende. Har vært ryktet til Chelsea, Arsenal, Liverpool, Tottenham og oss - han går til Rubin Kazan. Han kunne vært en god signering for type Fulham, Everton også. Mulig det er penga som rår? Merkelig...

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4067 på: 05. Aug. 2012, 00:25 »
Ifølge the mirror har vi lagt inn et pakke bud for van der wiel og Anita tilsammen 10m£. Usikkert om det er noe sannhet i dette ryktet, og det er vel enda mindre sansynelig at Ajax i det hele tatt vil godta budet. Arsenal er også interessert og planlegger et bud på 7m£ for vdw ifølge samme avis.

Callisto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4068 på: 05. Aug. 2012, 00:50 »
Samme avis (Mirror) skriver også at vi skal være interessert i Málagas Jeremy Toulalan. 28 år, defensiv. Hva tror dere? Enda en franskmann. Kvalitetsspiller uten tvil.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4069 på: 05. Aug. 2012, 04:35 »
Mirror er vel mildt sagt ikke verdens mest pålitelige kilde + def. midt er vel ikke det vi trenger først og fremst, men må si det hadde vært moro med Toulalan i Newcastle
Same old Shearer, always scoring!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4070 på: 05. Aug. 2012, 08:50 »
Ernok bare tull. Han er jo 28 år. Så alt for gammel:)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4071 på: 05. Aug. 2012, 08:58 »
Daily sunday melder vi er ute etter Senegals spisstalent kanoute. 19 år, pris ligger på rundt 1.5 mill pund. Spennende spiller, som blant annet har scoret 2 for Senegal nå i Ol. West ham ryktes også være interessert.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4072 på: 05. Aug. 2012, 09:16 »
Nå virker det jo som at Malaga er i full oppløsning og da kan det faktisk hende at det er mulig å gjøre en kjempedeal på Toulalalan. Han er som påpekt her tidligere litt for gammel, men har enorm rutine og for en riktig sum mener jeg det hadde vært et pangkjøp!!!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4073 på: 05. Aug. 2012, 09:50 »
I tillegg mener jeg at han er brukt i midtforsvaret så han er god multiløsning.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4074 på: 05. Aug. 2012, 10:30 »
Synest Kanoute fra Senegal for en billig penge høres perfekt ut! Et talent på spissplass i tillegg til våre 3 etablerte. Så kan vi kanskje bruke de ? som er spart der til stopper og back :nikke:

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4075 på: 05. Aug. 2012, 11:19 »
NEWCASTLE UNITED manager Alan Pardew last night revealed he still wants to sign THREE players before the transfer window shuts at the end of this month.

http://www.sundaysun.co.uk/sport/newcastle-united/nufc-news/2012/08/05/alan-pardew-still-hoping-for-his-top-targets-79310-31551846/

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4076 på: 05. Aug. 2012, 12:08 »
Vi har en del unggutter på gang så jeg synes det hadde vært bra med litt rutine og spillere som kan ta nivået i PL og vel så det med en gang også. 3 stk som vi har vært linket til og som vil styrke laget veldig er Debuchy, Toulalan og Carroll. Hadde blitt meget fornøyd med disse 3 inn.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4077 på: 05. Aug. 2012, 12:15 »
Vi har en del unggutter på gang så jeg synes det hadde vært bra med litt rutine og spillere som kan ta nivået i PL og vel så det med en gang også. 3 stk som vi har vært linket til og som vil styrke laget veldig er Debuchy, Toulalan og Carroll. Hadde blitt meget fornøyd med disse 3 inn.
jeg vil  heller ha debuchy,anita,douglas + spisstalent med hurtighet. Carroll mener hvertfall jeg vi ikke trenger. Han er dårligere enn cisse og Ba og er veldig lik de. Toulalan er jo klasse men kan virke som han er på nedover kurve. så tror anita er mer spennede.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4078 på: 05. Aug. 2012, 12:54 »

Om vi signerer de tre har vi flere spisser enn midtstoppere som er gode nok for første 11..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4079 på: 05. Aug. 2012, 13:16 »

Om vi signerer de tre har vi flere spisser enn midtstoppere som er gode nok for første 11..

Om jeg husker riktig spilte Toulalan midtstopper for Frankrike i 1 eller flere kamper i VM for 2 år siden. Han har også vikariert som midtstopper for Lyon, så ukjent med den rollen er han ikke selv om det er som defensiv midtbanespiller han er best. At han er 28 år er heller ingen uting. Vi har flere unggutter som uansett vil få sine muligheter men som kanskje er litt for ferske den første sesongen.

En back er jo alle enige om at vi trenger, så det blir jo ikke noen overraskelse om det kommer inn en.

En spiss mener jeg også at vi trenger i stor grad. Skulle Senegal kvalifisere seg til ACN står alt på Ameobi i flere kamper. Så skadeplaget og varierende i prestasjonene som han er kan det fort bli forskjellen på flere plasseringer. Både Best og Løvenkrands er forsvunnet og jeg mener det er helt åpenbart at vi trenger en spiss til, og da ikke en som vi risikerer å miste en mnd tid midt i sesongen.
Carroll beviste for NUFC at han har nivået inne. Han var helt enestående for klubben den første halvdelen av sesongen, noe prisen LFC betalte for han beviser. Han har spisskompetanse i luftrommet og med sin styrke som få andre spillere i verden matcher. Jeg hadde ihvertfall likt å se Carroll i NUFC drakt igjen der han kriger, kjemper og gir juling til alle midtstopperne han møter, og inni mellom viser frem venstreslegga si.