20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760072 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4080 på: 05. Aug. 2012, 13:22 »
senegal må vel slå elfenbenkysten i oppkjøring for å komme til afc,så sjansen er stor våre pantere blir hjemme fra afc. men ja trenger en ikke aferikansk spiss men jeg vil mye heller se hurtighet, bakromspiss. der har vi ingen. fotballen blir litt ødelagt av spillere som carroll. og redd vår fotball ikke passer carroll lengre. Han ville nok vært kanon i stoke. Men i newcastle nå. nei takk.

Callisto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4081 på: 05. Aug. 2012, 13:37 »
og redd vår fotball ikke passer carroll lengre. Han ville nok vært kanon i stoke.

...eller West Ham. Carlton Cole på vei til QPR (spiss nummer 141 der i gården..) og Carroll er nok en god erstatter for ham i Sam Allardyce "lange baller"-regime.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4082 på: 05. Aug. 2012, 17:37 »
Så lenge vi får i gang vingene våre er det ingen grunn til at ikke Carroll kan passe glimrende inn hos oss. Vi må ikke spille Stoke-fotball for å utilisere Carrolls styrker. Pardew har vel hele karrieren vært glad i tanksenterspisser også, uten at han på noen måte står for utpreget hoofball-fotball.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4083 på: 05. Aug. 2012, 17:52 »
Så lenge vi får i gang vingene våre er det ingen grunn til at ikke Carroll kan passe glimrende inn hos oss. Vi må ikke spille Stoke-fotball for å utilisere Carrolls styrker. Pardew har vel hele karrieren vært glad i tanksenterspisser også, uten at han på noen måte står for utpreget hoofball-fotball.
Vi spilte hoofball med Carroll hvertfall.. Vi spiller mye bedre fotball nå med panterne våre. Carroll er for dårlig.. får vi han til 5-8 mill pund er det greit. alt over det er overprising.Vet det finnes masse ukjente bedre spisser der ute.

asim187

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4084 på: 05. Aug. 2012, 18:18 »
Har vært på lengre ferie i hele sommer, så har ikke fått med meg alt som skjer av silly season
har vi signert deb og anita ?

tåre i øyekroken:-)

Ø.L

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4085 på: 05. Aug. 2012, 18:26 »
Niks, men rykter om begge, og spesielt mye frem og tilbake med deb. Får håpe den er i boks snart i det minste.
quot;Jeg dro til Nederland full av optimisme, men allikevel sikker på at vi skulle tape"
"Det var grusomt varmt i Nederland, men gutta spilte som om det skulle være +11 grader"
KKR vm kvaliken '93

Newcastle-Lyn

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4086 på: 05. Aug. 2012, 20:40 »
Vi spilte hoofball med Carroll hvertfall.. Vi spiller mye bedre fotball nå med panterne våre. Carroll er for dårlig.. får vi han til 5-8 mill pund er det greit. alt over det er overprising.Vet det finnes masse ukjente bedre spisser der ute.

Dette synes jeg er vås. Carroll beviste da han var i NUFC sist at han kan være blandt ligaens beste spisser. Hvorfor i alle dager skulle han ikke kunne prestere på et ihvertfall like høyt nivå med bedre spillere rundt seg enn hva han hadde sist han var i NUFC?
Dessuten er det mange måter å benytte spisskompetansen til Carroll på. Å slå lange baller opp fra forsvaret hver gang er jo ikke den eneste måten å utnytte kvalitetene hans på.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4087 på: 05. Aug. 2012, 21:21 »
Fantastiske video det asim 187! :D
Winning isn't everything, it's the only thing!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4088 på: 05. Aug. 2012, 22:14 »
Carroll hadde en halv ses i pl så om han beviste noe som helst der frode er jeg ikke enig i. Men har nå bevist litt i 1,5 ses i pl i Liverpool. Nei jeg holder på mitt. Vi får tak i bedre spiss for samme kostnad som carroll. Og vi trenger rask bakromsspiss, ikke en typisk stor midtspiss. Der er både ba og cisse bedre. Og selv om du er uenig frode syns jeg du kan droppe kalle andres mening vås:)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4089 på: 06. Aug. 2012, 03:04 »
Carroll hadde en halv ses i pl så om han beviste noe som helst der frode er jeg ikke enig i. Men har nå bevist litt i 1,5 ses i pl i Liverpool. Nei jeg holder på mitt. Vi får tak i bedre spiss for samme kostnad som carroll. Og vi trenger rask bakromsspiss, ikke en typisk stor midtspiss. Der er både ba og cisse bedre. Og selv om du er uenig frode syns jeg du kan droppe kalle andres mening vås:)

Amen! Carroll har tross alt bare hatt en halv god sesong i PL!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4090 på: 06. Aug. 2012, 07:58 »
Jeg synes i hvert fall det er trist om vi skal miste flere av våre påståtte 1. valg grunnet en sum på 3-5 millioner euro.

Dette er noe som ser ut som kan bli tilfelle nå, både med Debuchy, Anita og flere andre.

Føler at 3-5 millioner euro ikke burde være forskjellen på om vi har sjans til å kjempe i toppen av PL og EL rett og slett, og dette er noe jeg tror vi har med 2-3 gode førstelagsforsterkninger.
« Siste redigering: 06. Aug. 2012, 08:07 av snkz »

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #4091 på: 06. Aug. 2012, 08:37 »
Vært borte en uke... Kan noen gi kjapp update? Ser det har kommet 20 nye sider her siden jeg var inne før jeg dro.
Keep calm and put Shola on.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4092 på: 06. Aug. 2012, 08:37 »
Vært borte en uke... Kan noen gi kjapp update? Ser det har kommet 20 nye sider her siden jeg var inne før jeg dro.

Ikke skjedd noe.

Vi har prøvd oss med noen underbud, men alle er blitt avslått på alt.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4093 på: 06. Aug. 2012, 09:35 »
Under 2 uker til seriestart. Nå må de få ut fingeren!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4094 på: 06. Aug. 2012, 09:39 »
Under 2 uker til seriestart. Nå må de få ut fingeren!

Jepp, akkurat dette jeg har hatt på følelsen av ville skje når man så hvordan ting utviklet seg...

Har skrudd ned mine ambisjoner for oss får neste sesong jeg i hvert fall :(