20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760240 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #4005 på: 03. Aug. 2012, 10:14 »
Dette er jo et spill fra lille. Jeg er ganske sikker deb signerer for oss, et lite triks for å presse opp prisen bare. At de sier at nå er avgjørelsen tatt han blir i lille, er jo selvfølgelig bare rent piss. Deb selv ønsker ikke spille for lille, så rimelig sikker han selges i sommer. Om Newcastle er villige betale mer vet jeg ikke. Får jo ajax backen til samme pris. Han er 3 år yngre, fast landslagsback. Kanskje mer spennende??? Deb spilte et godt em, men hadde evra vært skadefri hadde vi ikke sett han i det hele tatt.

Etter det jeg har lest andre steder om Wan de Wiel så er han slettes ikke noe å trakte etter..
Men som sagt, bare ting jeg har lest på Ajax og newcastleforum.

Callisto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4006 på: 03. Aug. 2012, 10:19 »
Virker som om Debuchy har fryktelig lyst til å komme til oss. Sitter med en følelse av at han ønsker å vise lojalitet til Lille og ikke gå bananas når de avslår budene fra Newcastle. Han brukte jo tross alt ungdommen sin i Lille (1993-2003) og har spilt på A-laget siden 2003. Lille har nok gitt ham mye opp gjennom tiden. Men jeg er ganske sikker på at dette kommer til å ende med at Debuchy bekler høyrebacken vår neste sesong. Disse avslagene og uttalelsene i media er bare for å få presset prisen opp. Til slutt skjønner de Debuchys ambisjoner og lar han gå (håper jeg).

Når det er sagt håper jeg ikke disse forhandlingene drøyer altfor lenge.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4007 på: 03. Aug. 2012, 10:30 »
David Crossan ‏@davidmcrossan
It was #losc coach Garcia who told #debuchy that pres #seydoux ending #nufc talks. #debuchy called #seydoux, got voice mail

Vet ikke hvor troverdig denne mannen er, men virker som mange tar det han sier for god fisk.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4008 på: 03. Aug. 2012, 10:49 »
Tipper vi ikke kommer med et nytt bud på en stund nå, sånn at lille får kjenne litt på følelsen at de har driti seg ut og blir sittende igjen med en spiller som ikke vil være der, samt får dårlig samvittighet for deb som har vært lojal hele karrieren men nå ønsker nye utfordringer i en bedre liga. Mot slutten av overgangsvinduet kommer vi med et nytt litt høyere bud og det blir forhåpentligvis akseptert og deb blir newcastlespiller.

Evt er Lille-presidenten en sta jævel og nekter å selge deb kun av prinsipp, men det får tiden vise. Jeg har mest tro på det første scenarioet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4009 på: 03. Aug. 2012, 11:02 »
2 veke til seriestart. Me bør få inn minst 2 før det, meinar no eg.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4010 på: 03. Aug. 2012, 11:12 »
2 veke til seriestart. Me bør få inn minst 2 før det, meinar no eg.

Endelig enige om noe.

De som kommer inn nå, kommer til og med "sent" inn i forberedelsene til sesongen.

Jeg er bitter og skuffet som alltid :D

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4011 på: 03. Aug. 2012, 11:14 »
Tar opp igjen det vi snakket om tidligere.

Ser ut som at alle rundt oss nå begynner få sine handler på plass og begynner forberede seg sterkt og per dags dato er det vi som henger et stykke etter.

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4012 på: 03. Aug. 2012, 11:31 »

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #4013 på: 03. Aug. 2012, 11:36 »
Van Der Wiel linket i lokalmedia(Veit ryktet har vært der ei stund)

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2012/08/03/ajax-full-back-on-radar-as-debuchy-pursuit-falters-72703-31538494/

Tror fort han blir vårt neste mann inn om ikke Debuchy kommer.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4014 på: 03. Aug. 2012, 11:37 »
Van Der Wiel linket i lokalmedia(Veit ryktet har vært der ei stund)

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2012/08/03/ajax-full-back-on-radar-as-debuchy-pursuit-falters-72703-31538494/

Er det noen som har sett han spille?

Leste for ikke så lenge siden at han rett og slett ikke er noe å satse på i følge et par ajax og nufc forum.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4015 på: 03. Aug. 2012, 11:50 »
Van der Wiel har jeg sett "ganske mye", ca 8-10 kamper hvert år de siste 3-4 åra. Jeg mener han er en meget god moderne høyrebeck med gode offensive kvaliteter! Han hadde ikke noe heldig EM, men det hadde sannelig ikke Nederland som lag heller der flere av de største profilene spilte godt under pari. Jeg mener vi ikke må se oss blinde på Debuchy og hans forhold til Cabaye. Selvfølgelig er Debuchy en klassespiller og det hadde nok vært positivt for cabaye og få sin kompis inn i troppen, men har ingen tenkt at Tim Krul hadde hatt moro av en ung landsmann inn i troppen. Krul er kanskje vel så viktig eller?
Van der Wiel har blitt sterkt linket til toppklubber som Chelsea og Valencia btw.

Send en ny delegasjon til nederland og ajax, hent van der Wiel og Anita i en dobbel deal! ;)

brenn så av 7 mill på Moussa Sissoko og hent et ungt spisstalent (ala shane long) med gode egenskaper i bakrom så er vi i boks ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4016 på: 03. Aug. 2012, 12:04 »
Lille ledelsen bruker jo media for det det er verdt her. Tror ikke dette er over!

Enig. Vi har opptrått profesjonelt hele veien - ikke sagt en dritt til pressen om verken Debuchy eller forhandlingene. Er det noen som har driti på seg her, er det Lille om en snakker rykte ovenfor andre klubber.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4017 på: 03. Aug. 2012, 12:19 »
http://aggbot.com/Newcastle-United-News/586/article/17482409

NEWCASTLE UNITED have not given up on landing Mathieu Debuchy despite having an improved offer rejected by Lille.

Håper vi i hvert fall ikke sløser for mye tid bort på dette om det ikke går.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4018 på: 03. Aug. 2012, 12:33 »
Van der Wiel har jeg sett "ganske mye", ca 8-10 kamper hvert år de siste 3-4 åra. Jeg mener han er en meget god moderne høyrebeck med gode offensive kvaliteter! Han hadde ikke noe heldig EM, men det hadde sannelig ikke Nederland som lag heller der flere av de største profilene spilte godt under pari. Jeg mener vi ikke må se oss blinde på Debuchy og hans forhold til Cabaye. Selvfølgelig er Debuchy en klassespiller og det hadde nok vært positivt for cabaye og få sin kompis inn i troppen, men har ingen tenkt at Tim Krul hadde hatt moro av en ung landsmann inn i troppen. Krul er kanskje vel så viktig eller?
Van der Wiel har blitt sterkt linket til toppklubber som Chelsea og Valencia btw.

Send en ny delegasjon til nederland og ajax, hent van der Wiel og Anita i en dobbel deal! ;)

brenn så av 7 mill på Moussa Sissoko og hent et ungt spisstalent (ala shane long) med gode egenskaper i bakrom så er vi i boks ;)
van der wiel er sett på som et kjempe talent. Og et av ajaxs vidunderbarn. Så jeg er meget positiv til han. Skal ikke legge for mye i EM prestasjonen. hele nederland underpresterte. Mener å huske barcelona også har visst interesse for van der wiel så r nok noe som bor i han. løp å kjøp. flere hakk bedre enn simpson.

Stian_SS

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #4019 på: 03. Aug. 2012, 12:34 »

Ser ut som at alle rundt oss nå begynner få sine handler på plass og begynner forberede seg sterkt og per dags dato er det vi som henger et stykke etter.

Ja det er vel ikke noe nytt..:S