20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760466 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #3855 på: 31. Juli 2012, 20:09 »
Imo er det ingen krise om vi ikke får inn 2-3 klassespillere. Får vi inn Debuchy og et par rotasjonspillere til, så er jeg fornøyd.

Men så pleier jeg ofte å legge lista litt lavere enn hva andre gjør, så sier bare min mening;)

Ender vi på en 6-7-8 plass neste sesong, så vil jeg ikke være superduperultraskuffet(sett i et vakuum), for er som du sier - vi overpresterte i fjor.
Same old Shearer, always scoring!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3856 på: 31. Juli 2012, 20:17 »
Amalfitano & Bigirimana har vært meget god i pre season, og hever kvaliteten på PL benken vår. Good virker lovendes, spesielt sidan han imponerte så pass mykje på treningsoppholdet at han fekk kontrakt.

Er meget fornøgd med dei tre inn, og håper me kan få inn eit par spillere til som hever nivået på laget. Treng ikkje å være klassespillere, men Debuchy + ein stopper som holder eit bedre nivå enn Willy og ein spiss så er mykje på plass.

Callisto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3857 på: 31. Juli 2012, 20:24 »
6.-8.plass er ikke superskuffende, men jeg synes at Pardew bør hente inn kvalitetsspillere. Marvin Martin som nå har skrevet under for Lille ville vært en veldig god signering. Et par gode, etablerte spillere med kvalitet - gjerne som har vært med på Europa-Cup-spill før. Per dags dato vurderer jeg det slik at vi har den sjuende beste stallen i Premier League (Man.City, Man.Utd, Chelsea, Liverpool, Arsenal, Tottenham).

Liverpool har vært dårlig i flere sesonger nå, men tror Brendan Rodgers kan få skikk på de. Ser heller ikke ut til at de seks nevnte lagene har tenkt til å stoppe kjøpe spillere. Tottenham er jo et prosjekt som kan gå skikkelig i dass - man vet jo aldri med AVB.

Bredde i stallen er dog veldig viktig, og en ting jeg ser på som en veldig viktig faktor om man skal kunne hevde seg i flere turneringer.

Er forresten Curtis Good tiltenkt en rolle i A-troppen?

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3858 på: 31. Juli 2012, 20:40 »
Lee Ryder ‏@lee_ryder
#nufc chief scout Graham Carr has been spotted in the stands at Norwich v Ajax tonight

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3859 på: 31. Juli 2012, 20:45 »
Noen som vet hvorfor Afrikamesterskapet for første gang på nesten 50år arrangeres to år etter hverandre?

cybro

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3860 på: 31. Juli 2012, 20:51 »
Kvifor veit eg ikkje, men det har vore lenge snakk om å flytte Afrikamesterskapet til oddetalsår. I 2010 vart det bestemt.
* Newcastle 4 Ever :) *

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3861 på: 31. Juli 2012, 20:56 »
Er fordi mesterskapet alltid blir spilt samme år som VM. For å få en slutt på dette "flyttes" mesterskapet ett år frem (istedet for å utsette det i 3 år), for at det fra og med neste mesterskap ikke skal spilles i samme år som et verdensmesterskap.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3862 på: 31. Juli 2012, 21:51 »
Noen som vet hvorfor Afrikamesterskapet for første gang på nesten 50år arrangeres to år etter hverandre?

Fordi vi har kjøpt mange spillere derfra.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3863 på: 31. Juli 2012, 21:54 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-transfers-mathieu-debuchy-move-1189531

Mat finish? Inter outbid Newcastle for France defender Debuchy

Closer to home, in Newcastle, we?re told Newcastle are confident of completing a deal for the Lille right-back this week. Yohan Cabaye has told the Journal that Debuchy wants to join us and he?s hopeful that his former team-mate will join him on Tyneside very soon. The Shields Gazette is reporting that Newcastle are ?hopeful of agreeing a deal for the Lille defender by the middle of the week.? The Evening Chronicle adds that the deal chould be completed ?by Wednesday.? We?re told that Newcastle agreed terms with Debuchy?s agent, but the fee has not yet been agreed between the two clubs.

The differing account comes from national media. According to TalkSport, Inter Milan have come out of nowhere to beat Newcastle to Debuchy. TS say Lille?s £8.6 million valuation of Debuchy hasn?t been met by Newcastle who offered £6.3m. Inter are ?preparing to offer Lille £6.6m plus add-ons? for the France International. A similar story appears in today?s Mirror newspaper. They say that Lille want £9 million but Newcastle are refusing to pay more than £6 million. Inter ?are ready to offer £7m and talks are underway.?

The Inter link is interesting because a few days ago, there was a story over in Italy?s Gazetta Dello Sport which said that Inter were no longer interested in Debuchy, instead looking give young defender Ibrahima M?baye his break in Serie A by promoting him into the first team. It was just another newspaper report though, like the Evening Chronicle or the Mirror.

http://www.nufcfans.co.uk/the-latest-on-debuchy-conflicting-reports-in-england-and-italy/

:)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3864 på: 31. Juli 2012, 22:17 »
EXCLUSIVE-Lille: Debuchy, imminent new offer from Newcastle
10 THE SPORT | 31.07.12 | 22:00

In the next few hours, the leaders Newcastle need to submit a new offer - revised upwards - in Lille for Mathieu Debuchy. The club was alerted northerner. He expects the fax from Newcastle.

So far, the Magpies were stranded at $ 6 million, including bonuses. This time, President Michel Seydoux expects at least an offer of ? 8 million strong, without bonuses.

Seydoux wants at least 8 million without bonus
If it does not get this award, the President of the LOSC could lose patience and cut to the quick by closing the door for the departure of Mathieu Debuchy, which, in turn, absolutely wants to join Newcastle. Remains to see how much the new offer from the English club.

http://www.le10sport.com/football/france/mercato/exclu-losc-debuchy-nouvelle-offre-imminente-de-newcastle70045?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter&utm_campaign=le10sport
« Siste redigering: 31. Juli 2012, 22:22 av fredd »

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #3865 på: 31. Juli 2012, 22:27 »
Amalfitano & Bigirimana har vært meget god i pre season, og hever kvaliteten på PL benken vår. Good virker lovendes, spesielt sidan han imponerte så pass mykje på treningsoppholdet at han fekk kontrakt.

Er meget fornøgd med dei tre inn, og håper me kan få inn eit par spillere til som hever nivået på laget. Treng ikkje å være klassespillere, men Debuchy + ein stopper som holder eit bedre nivå enn Willy og ein spiss så er mykje på plass.

Jeg også er kjempefornøyd med disse 3 inn, i tillegg til at Marveaux har sett bra ut og blir som en fjerde signering. Jeg er litt likt innstilt som CheikFasan at jeg legger forventningslista lavere. Folk forventer 3 klassespillere inn som skal gå rett inn på førstelaget, det kommer bare ikke til å skje om man ser på overgangshistorikken til Ashley. Jeg tror vi kjøper Debuchy og dats it, dessverre. Hvor jeg er uenig med Cheiken er at jeg irriterer meg over at vi kan gjøre en så god sesong, kvitte oss med dyre lønninger, selge spillere, rekruttere billige spillere på billige kontrakter, ha penger igjen fra Carroll, og fortsatt ikke forsterke førsteelleveren. Jeg mener squaden vår er marginalt forbedret, men det er så frustrerende å være på vei tilbake i Europa, og så skal ambisjonene være å forbedre benken vår. Jeg mener vi må satse, men der vet jeg mange er uenige.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3866 på: 31. Juli 2012, 22:40 »

Jeg også er kjempefornøyd med disse 3 inn, i tillegg til at Marveaux har sett bra ut og blir som en fjerde signering. Jeg er litt likt innstilt som CheikFasan at jeg legger forventningslista lavere. Folk forventer 3 klassespillere inn som skal gå rett inn på førstelaget, det kommer bare ikke til å skje om man ser på overgangshistorikken til Ashley. Jeg tror vi kjøper Debuchy og dats it, dessverre. Hvor jeg er uenig med Cheiken er at jeg irriterer meg over at vi kan gjøre en så god sesong, kvitte oss med dyre lønninger, selge spillere, rekruttere billige spillere på billige kontrakter, ha penger igjen fra Carroll, og fortsatt ikke forsterke førsteelleveren. Jeg mener squaden vår er marginalt forbedret, men det er så frustrerende å være på vei tilbake i Europa, og så skal ambisjonene være å forbedre benken vår. Jeg mener vi må satse, men der vet jeg mange er uenige.

Fullstendig enig med deg.

Vi har kvittet oss med mye daukjøtt og også gode squadspillere og har blitt kvitt en fin slump i lønnsutgifter.

MEN allikavel ser det ikke ut som ambisjonene våre er forandret med tanke på hva som er blitt hentet inn til nå og sikkert hva som vi kommer til å ende opp med til slutt. Forferdelig frustrerende.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3867 på: 31. Juli 2012, 22:41 »
Mitt mål er at vi etablerer oss blant topp 5-6 i løpet av 3-4år.

2016 : CL
Same old Shearer, always scoring!

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3868 på: 31. Juli 2012, 22:45 »
Jeg mener å se flere tegn til satsing, gjerne ikke i form av nye stjerner, men vi har et lag meD mengder av potensiale. Vi har flere spillere som ikke hadde en hel sesong for oss i fjor, som Ben Arfa og Cisse. Om vi har en Barfa i storslag fra starten av sesongen, så er det en dimensjon vi ikke hadde på samme tidspunkt i fjor. Samme med Cisse. Vi hadde bare en klassespiss halve forrige sesong, nå har vi to + Ben Arfa. Vi har også noen forholdsvis unge spillere som helt sikkert er klar for å fortsette utviklingen sin i år, som Krul og Santon. Spillerne vi mistet er langt fra uerstattelig. Jeg synes ut fra de pre season kampene vi sålangt har hatt, at disse er erstattet. Bigirimana ser ut som en spiller som kan bite godt i fra seg, og jeg er rimelig sikker på at vi denne sesongen får se at også Marveaux var en god signering. Jeg mener troppen vår kan bite meget godt i fra seg også i år, og med Debuchy, om han kommer, har vi verdensklasse også i den posisjonen. Vi er ikke Man City, men vi bygger som Mons Ivar Mjelde, stein på stein.

Callisto

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3869 på: 31. Juli 2012, 22:50 »
Vi er ikke Man City, men vi bygger som Mons Ivar Mjelde, stein på stein.

Det er en prosess jeg har sansen for, selv om jeg ville likt at en av disse steinene var av skikkelig kvalitet.  ;)