20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759836 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #3525 på: 19. Juli 2012, 01:31 »
Ingen har sagt at de ønsker og fortsette med Simpson, men noen omtalte det som en krise og det vil jeg ikke betrakte det som så skjønner hva Daniel mente her...

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #3526 på: 19. Juli 2012, 01:52 »
Ikke meningen å være pirkete, men det var "semi-krise" som ble omtalt. Og et overgangsvindu hvor vi ikke forbedrer oss der det trengs mest, er det jeg vil kalle en krise. Men selvfølgelig er det lang tid igjen, ingen krise enda. Jeg er ikke enig i at det er krise om debuchy ikke kommer, men jeg mener det er krise om vi sitter i samme stol 1.september med Simpson som eneste klare HB.

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #3527 på: 19. Juli 2012, 07:17 »
BREAKING NEWS: England striker Andy Carroll fails medical at Newcastle United

" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3528 på: 19. Juli 2012, 09:56 »
Liverpool & Arsenal target Ibrahim Afellay has been told that he does not have a future at Barcelona, and is available for ?7mil. #LFC

Skulle ønske vi heiv oss på her!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3529 på: 19. Juli 2012, 09:57 »
Ikke meningen å være pirkete, men det var "semi-krise" som ble omtalt. Og et overgangsvindu hvor vi ikke forbedrer oss der det trengs mest, er det jeg vil kalle en krise. Men selvfølgelig er det lang tid igjen, ingen krise enda. Jeg er ikke enig i at det er krise om debuchy ikke kommer, men jeg mener det er krise om vi sitter i samme stol 1.september med Simpson som eneste klare HB.

Bra oppsummert :)

:gp:

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3530 på: 19. Juli 2012, 10:05 »
Liverpool & Arsenal target Ibrahim Afellay has been told that he does not have a future at Barcelona, and is available for ?7mil. #LFC

Marokkanske aner samarbeid mellom han og Ben Arfa :)

Posisjonsmessig passer han perfekt for oss siden han kan bli brukt som ving/angriper. Han var veldig talent en gang i tiden. Men med alle de skadene det siste året synes jeg det er for stor risk. Pluss at han ikke imponerte veldig under EM (på ett nederlandsk lag som ikke fungerte i det hele tatt vel og merke).
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3531 på: 19. Juli 2012, 10:26 »

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3532 på: 19. Juli 2012, 10:26 »

Marokkanske aner samarbeid mellom han og Ben Arfa :)
Ben Arfa har tunisisk opphav, men skjønner tankegangen. ;) Afellay hadde ikke vært dumt. Bedre enn å hente Hoilett.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3533 på: 19. Juli 2012, 11:03 »
Om vi ender opp med å gi opp imot 15 mill + for Carroll mener jeg dette er et stort feiltrinn og disse pengene kunne lett vært brukt på 2 gode spillere for samme prisen.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3534 på: 19. Juli 2012, 11:23 »
Enig. Ønsker ikke carroll tilbake til over 7-8 mill pund . Mer enn det er han ikke verdt.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3535 på: 19. Juli 2012, 11:53 »
Nei hva i all verden er det pool innbiller seg...De overbetaler minst 20 mill£ for en spiller og et og et halvt år senere, så er ikke spilleren med videre i deres planer.. Og så skal de ha både i pose og sekk?? Fuck em all... la han slite benk og heve kjempelønn og se hvor lurt det er for økonomien.
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3536 på: 19. Juli 2012, 11:55 »
Mener han er verdt i regionen mellom 10-15 millioner pund, og får vi han i gang igjen kan verdien igjen gå opp. Jeg ser veldig gjerne et spisstroika lik Ba-Cisse-Carroll, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3537 på: 19. Juli 2012, 12:03 »
Nei hva i all verden er det pool innbiller seg...De overbetaler minst 20 mill£ for en spiller og et og et halvt år senere, så er ikke spilleren med videre i deres planer.. Og så skal de ha både i pose og sekk?? Fuck em all... la han slite benk og heve kjempelønn og se hvor lurt det er for økonomien.

Helt enig. Bare å se på stats han har hatt i Liverpool. Hadde det ikke vært for at Liverpool dreit seg ut på kjøpssummen hadde de solgt for 5-10mp. Noe verdien hans er.
Ser også btw at Liverpool blir quota på 15mp for Joe Allen. Man skjønner jo hvorfor ting går galt!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3538 på: 19. Juli 2012, 12:05 »
Om Papiss er verdt £10M(Har vel gått opp nå, men whatever), så er Carroll verdt £1.2M.
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3539 på: 19. Juli 2012, 12:10 »
Cisse har antakeligvis doblet verdien sin siden han ble kjøpt, samtidig skal vi være forsiktig med å gi klar pris etter kun et halvår, akkurat som Carroll. Cisse kommer ikke til å ha et scoringssnitt oppunder Messi og CR-nivå over hele neste sesong som Pardew har påpekt. Også han vil møte på tøffere tider.
Det jeg mener vi kan fastslå er at begge er meget gode PL-spisser på tross av at Carroll ikke har lyktes i LFC. Jeg får vann i kjeften med tanke på Carroll sammen med både Cisse og Ba. Må være et sant helvette å spille mot slike spisser.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida