20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759814 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #3465 på: 17. Juli 2012, 15:27 »
Om vi henter Douglas så håper jeg han sier seg fornøyd med å være reserve, evt i et rotasjonsystem, for er Taylor skadefri og 100% så burde det ikke finnes noen tvil i verden om at han er den som skal spille stopper sammen med Colo.
Same old Shearer, always scoring!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3466 på: 17. Juli 2012, 15:32 »
Hvorfor det hvis Douglas er bedre enn Saylor?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3467 på: 17. Juli 2012, 15:37 »
Der håper jeg du legger vekten på hvis... Har mine største tvil om akkurat det. Er det bare jeg som ser på det som mindre hyggelig med en startellever uten en eneste britisk spiller??

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3468 på: 17. Juli 2012, 15:40 »
Der håper jeg du legger vekten på hvis... Har mine største tvil om akkurat det. Er det bare jeg som ser på det som mindre hyggelig med en startellever uten en eneste britisk spiller??
Ikke bra om vi spiller uten briter i start 11'er. Ikke bra i det hele tatt...
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3469 på: 17. Juli 2012, 15:40 »
Du skjønte vel hva jeg mente? Er Taylor 100% fit, så er han verdens beste midtstopper. THAT'S why  :nikke:
Same old Shearer, always scoring!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3470 på: 17. Juli 2012, 15:45 »
Var mer opptatt av å ha briter i laget tidligere enn hva jeg er nå. Føler ikke at jeg får noe mer forhold til spillerne om de er britiske fremfor fra andre land. Når man i tillegg ser hva man ser hva man får pund for pund i en utenlandsk spiller fremfor en britisk så har jeg enda mindre problemer med det.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3471 på: 17. Juli 2012, 15:49 »

Tja, kan jo hygge deg med tanken at hvis f.eks Tiote eller Cabaye hadde vaert britiske saa hadde de kostet oss mellom 5 og 10 ganger mer enn det vi betalte for de :)

Dessverre er britiske spillere ALT for overpriset, og naar du kan faa bedre spillere for en broekdel av prisen sier det seg selv at vi kommer til aa gaa for de.

Det som derimot vi kan haape paa er at vi fortsetter med oppgraderingen av ungdomsfasilitetene, noe som vil foere til at vi kan gjoere bedre rekrutering paa oya og forhaapentligvis finne flere gode britiske spillere paa den maaten. Saa bare aa smoere seg med taalmodighet :)
Veni Vidi Vici

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3472 på: 17. Juli 2012, 17:03 »
Lurer på hva Enrique tenker i disse dager ang. Carroll, Newcastle og hvordan han dreit seg ut :feiring: :feiring: :feiring:

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3473 på: 17. Juli 2012, 17:07 »
Helt enig med Frodes innlegg på forrige side  :thumbu:

Ellers ser jeg meg igjen i det Daniel skriver, men akkurat når det gjelder Taylor er det litt annerledes for min del ettersom han har vært her såpass lenge.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3474 på: 17. Juli 2012, 17:25 »
Lurer på hvorfor Liverpool ikke har sagt like fort nei nå som når vi forsøkte lånet.

Vurderer de faktisk budet?:p
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3475 på: 17. Juli 2012, 18:13 »
I følge The Independent er vi fortsatt endel unna å matche hva LFC vil ha. De ønsker vistnok 20 millioner pund, noe vi ikke er villige til å gi. Pardew går ihvertfall så langt som å bekrefte at om Carroll kommer eller ei er fullt og helt avhengig av Ashley.

http://www.independent.co.uk/sport/football/transfers/newcastle-owner-mike-ashley-key-to-andy-carroll-deal-says-alan-pardew-7953058.html
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3476 på: 17. Juli 2012, 18:31 »
Var mer opptatt av å ha briter i laget tidligere enn hva jeg er nå. Føler ikke at jeg får noe mer forhold til spillerne om de er britiske fremfor fra andre land. Når man i tillegg ser hva man ser hva man får pund for pund i en utenlandsk spiller fremfor en britisk så har jeg enda mindre problemer med det.

Amen!
Å punge ut idiotsummer for britiske spillere er jeg i mot. Bedre marked og ikke minst bedre spillere i utlandet. Om vi må ofre britiske spillere for å heve oss flere hakk, skal jeg personlig gå i bresjen for at det blir et faktum.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3477 på: 17. Juli 2012, 18:38 »
Mariappa har forresten nå offisielt signert for Reading, så da kan han strykes av den voksende listen med spillere vi muligens var keen på å hente.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Holand

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #3478 på: 17. Juli 2012, 18:40 »
Hva med en diamant på midten? Tiote som def midt, cabaye litt mere offensiv, ben arfa og gutierrez på kantene og cisse+ba på topp. Får vi inn douglas og debuchy trur jeg vi hadde gitt de fleste lag i pl problemer  :coloccini:
             Santon.                Gutierrez
            Supercolo.                                Cisse
Kruul.                     Tiote.        Cabaye
            Douglas.                                     Ba
              Debuchy.            Barfa

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #3479 på: 17. Juli 2012, 19:04 »
Lille sin president har svart på L'Equipe artikkelen hvor Debuchy har uttalt at han ønsker seg til Newcastle. "Nord de Clair" er en lokalavis i Nord-vest Frankrike.
Noen her som er brukbare til å oversette?

Noe av det jeg fikk med meg var at presidenten sa at det ikke var første gangen at en av deres spillere ønsket seg vekk og de er på jakt etter en erstatter...

http://www.nordeclair.fr/Actualite/Depeches/2012/07/17/seydoux-debuchy-losc.shtml
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".