20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760139 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #2415 på: 04. Juni 2012, 12:15 »
Jeg mener Tiote er en av de viktigste spillerne vi har. Kanskje bare Colo og Cisse er mer viktig. Han blir bare bedre og bedre i det offensive spillet. Den deffansive jobben han gjør i sin rolle er verdensklasse. Det er en grunn til at storklubbene sniffer på ham. Han må være helt jævlig å spille mot.

Det har også vært flere intervjuer om hvor god han er i treningsarbeidet. Når han kom tilbake fra ACN var det flere spillere som sa at det ble futt i treningene. En slik spiller gir trøkk og intensitet når alle vet at hvis de holder på ballen et halvt sekund for mye blir de smadret.

For Chelsea, City, Manu og Tottenham (hvis de selger Modric og Bale) vil 20mp være billig for en bevist klassespiller i PL som er 100% profesjonell og dedikert. Jeg er ganske sikker på at han kommer til å bli enda bedre de neste sesongene.

Håper ikke klubben godtar et bud på 20mp sålenge han ikke krever å få dra.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2416 på: 04. Juni 2012, 12:51 »
Føler vi er blitt lurt med Carroll om hvor mye penger vi tror spillerne våre er verdt for andre klubber. Ville blitt svært overrasket om noen blar opp mer enn 20£ for Tiote. Sier ikke med det at jeg da ønsker at vi skal godta ;)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2417 på: 04. Juni 2012, 13:07 »
Jeg mener Tiote er en av de viktigste spillerne vi har. Kanskje bare Colo og Cisse er mer viktig. Han blir bare bedre og bedre i det offensive spillet. Den deffansive jobben han gjør i sin rolle er verdensklasse. Det er en grunn til at storklubbene sniffer på ham. Han må være helt jævlig å spille mot.

Det har også vært flere intervjuer om hvor god han er i treningsarbeidet. Når han kom tilbake fra ACN var det flere spillere som sa at det ble futt i treningene. En slik spiller gir trøkk og intensitet når alle vet at hvis de holder på ballen et halvt sekund for mye blir de smadret.

:thumbu:  Akkurat. Ingen som vender opp når Tiote er i nærheten.  I kamper betyr det flere støttepasninger hos motstanderen. Det påvirker spillet i vår fordel.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2418 på: 04. Juni 2012, 13:22 »
Jeg tenker bare at vi ikke er i den situasjonen at vi er nødt til å selge spillere. Klubben er har en sunn økonomi i motsetning til mange andre klubber som har middelmådige spillere på megakontrakter. De siste to årene har satt klubben i en situasjon hvor vi har råd til å holde på de beste sålenge de ikke vil vekk. Vi kom på 5.plass og har Europaliga i kommende sesong. Hvorfor skal vi kreve mindre penger for å våre beste spillere i forhold til de andre klubbene rundt oss på tabellen?

Lurer på hvor mye Arsenal verdsetter Song. Hvor mye måtte City, Chelsea osv betalt for å få ham?

Carroll pengene er latterlige. I ettertid seg jo alle at det var galskap. Han hadde såvidt prestert i PL. Tiote derimot har prestert på øverste hylle fra dag 1. Han er en del av ryggraden til laget.

Her er noen av de dyreste signeringene i PL:
Edin Dzeko: Wolfsburg to Manchester City – £27m (2011)
Juan Sebastian Veron: Lazio to Manchester United – £28.1m (2001)
Dimitar Berbatov: Tottenham to Manchester United – £30.75m (2008)
Samir Nasri: Arsenal to Manchester City – £25m (2011)
Juan Mata: Valencia to Chelsea – £23.5m (2011)
Michael Essien: Lyon to Chelsea – £24.43m (2005),
James Milner: Aston Villa to Manchester City – £24m (2010)
Darren Bent: Sunderland to Aston Villa – £24m (2011)

http://soccerlens.com/top-10-most-expensive-transfers-in-football/5244/
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #2419 på: 04. Juni 2012, 13:33 »

For Chelsea, City, Manu og Tottenham (hvis de selger Modric og Bale) vil 20mp være billig for en bevist klassespiller i PL som er 100% profesjonell og dedikert. Jeg er ganske sikker på at han kommer til å bli enda bedre de neste sesongene.

Håper ikke klubben godtar et bud på 20mp sålenge han ikke krever å få dra.

+1
Keep calm and put Shola on.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2420 på: 04. Juni 2012, 14:18 »
Jeg tenker bare at vi ikke er i den situasjonen at vi er nødt til å selge spillere. Klubben er har en sunn økonomi i motsetning til mange andre klubber som har middelmådige spillere på megakontrakter. De siste to årene har satt klubben i en situasjon hvor vi har råd til å holde på de beste sålenge de ikke vil vekk. Vi kom på 5.plass og har Europaliga i kommende sesong. Hvorfor skal vi kreve mindre penger for å våre beste spillere i forhold til de andre klubbene rundt oss på tabellen?

At vi skal kreve £20m for en spiller med så lang kontrakt kan jeg være enig i for som du skriver så har vi en sunn økonomi og den blir enda bedre av at Smith ikke lengre er på lønnsingslista og at vi får europa neste sesong. Siden vi ikke har noe behov for å selge våre beste så burde et salg bety at laget blir bedre. Tiote er en kjempespiller og hvis vi skulle selge han får vi sannsyenligvis inn en spiller som ikke preseterer på samme nivå med en gang. £20m gjør derimot at vi kan hente flere spillere og slik som vi treffer kan vi få inn flere bra da. Det jeg tror er at vi ikke får inn bud på £20m så forhåpentligvis er Tiote fortsatt hos oss 1. sep...

Peter

• Gjest
« Svar #2421 på: 04. Juni 2012, 15:24 »

WEST BROM midfielder Youssuf Mulumbu claims he is in talks with Newcastle United over a switch to St James? Park.

The former Congolese international looks set to leave The Hawthorns this summer and says his agent is talking to the Toon and to Tottenham Hotspur.

And news that United are looking to sign a defensive midfielder will increase speculation that Alan Pardew has begun planning for the departure of Cheick Tiote, who has been linked with a move to Chelsea.

?We have already started talking to teams like Newcastle and Tottenham,? Mulumbu told a French football website.

?For now, I?m leaving it all in the hands of my agent and I hope to have good surprises on my return from vacation.?

Read More http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2012/06/04/youssuf-mulumbu-claims-to-be-in-talks-with-nufc-72703-31107207/#ixzz1wpYvMuoF

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2422 på: 04. Juni 2012, 16:09 »
Trist at spilleren ikkje har egne meininga. Agenter bør ikkje velge kor en spiller skal vær....spilleren sjøl må no ha ønske og lyst til og spille for en klubb.....tåpelig skriving fra mulumbu!!!

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2423 på: 04. Juni 2012, 16:12 »
Trist at spilleren ikkje har egne meininga. Agenter bør ikkje velge kor en spiller skal vær....spilleren sjøl må no ha ønske og lyst til og spille for en klubb.....tåpelig skriving fra mulumbu!!!

Med ordet surprise regner jeg med at han refererer til et godt kontraktforslag, så jeg vil ikke kalle det tåpelig
« Siste redigering: 04. Juni 2012, 17:08 av aggietoon »
Veni Vidi Vici

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2424 på: 04. Juni 2012, 16:37 »
Suprise? Nei, enten vil han til oss eller ikkje. Visst en spiller vil til en klubb får agenten beskjed om d. Føle d blir sånn at det beste tilbudet slår eg til på. Det er feil, har hatt nok av dei....MÅ bille spille for oss meiner eg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2425 på: 04. Juni 2012, 17:05 »
Hva med surprise da?  ::p

Dette er da slik det har blitt - å påstå noe annet er blåøyd. Vi hadde eksempelvis ikke fått Ba hadde vi ikke gitt han den lønnen han fikk sist sommer, samt ikke minst den klausulen vi bakte inn i kontrakten. Og det var det nok en eller annen av de spekulerte managerene til Ba som sto for. Syns da ikke vi kom dårlig ut av den dealen uansett, jeg da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2426 på: 05. Juni 2012, 14:53 »
Brasilianer på vei eller :fisk:  Er litt utolmodig for tida, håper folk jobber bak i  kulissene!
Kanskje dette hadde vært noe sammen med Collo :coloccini: http://www1.skysports.com/football/news/12691/7796184/Douglas-reveals-Toon-interest
« Siste redigering: 05. Juni 2012, 14:58 av Jonny »

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2427 på: 05. Juni 2012, 15:18 »
"Five clubs are interested and there's a bigger club than Newcastle. I cannot still say anything about it, but I hope soon to have my new club." Douglas utaelse.

Jeg synes det er latterlig å utale seg på denne måten. Mest sannsynelig er disse klubbene enten Chelsea eller Tottenham. Er de virkelig så mye større enn Newcastle? Bare fordi de bruker mer penger? Historien dems er i hvertfall ikke mye større!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2428 på: 05. Juni 2012, 16:11 »
Jepp, eg fekk med meg at det var fleire større klubber som var interesert i denne Douglas.
Går vel til den klubben med den rikeste onkelen då tenker eg :koko: Eller skal han la agenten avgjøre mens han tar ferie denne karen også ???

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2429 på: 05. Juni 2012, 16:20 »
Håper vi signerer luuk de jong før em. Har på følelsen prisen hans blir doblet i em.