20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 764046 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #2265 på: 01. Juni 2012, 00:31 »
Mener å ha lest at han slet litt i Roma. Dette er jeg ikke helt sikker på da, kanskje det er noen som følger mer med på Serie A ?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2266 på: 01. Juni 2012, 08:37 »
Mark Douglas ‏@MsiDouglas

Bits & pieces for tomorrow... #nufc have opened negotiations for a highly-rated defender. Find out which one in #thejournal

Spennende!

Har mine tvil at dette er verdt noe som helst. Breaking news vedrørende transfers er jo en av de virkelige  godbitene for sportsjournalister. Hvis de hadde sittet med innside info om en større overgang ville de sluppet nyheten med en gang i frykt for at andre skal komme med saken før dem.

Journalistene skal ha for spennende tweets, men det har vært for ofte   misforhold mellom tweetet og det selvfølgelige oppgulpet servert i artikkelen til at jeg tar dette seriøst.

Men hvis det mot alle odds er noe i dette tipper jeg at det er snakk om CLyne.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2267 på: 01. Juni 2012, 09:14 »
http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/football/9739192.Newcastle_step_up_their_interest_in_Clyne/?

Og her er artikkelen. Det står ikke et ord om at Clyne faktisk er i samtaler med nufc...  :ler:

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2268 på: 01. Juni 2012, 09:31 »

Bits & pieces for tomorrow... #nufc have opened negotiations for a highly-rated defender. Find out which one in #thejournal

Spennende!

Har mine tvil at dette er verdt noe som helst. Breaking news vedrørende transfers er jo en av de virkelige  godbitene for sportsjournalister. Hvis de hadde sittet med innside info om en større overgang ville de sluppet nyheten med en gang i frykt for at andre skal komme med saken før dem.

Journalistene skal ha for spennende tweets, men det har vært for ofte   misforhold mellom tweetet og det selvfølgelige oppgulpet servert i artikkelen til at jeg tar dette seriøst.

http://www.nufcfans.co.uk/magpies-move-for-french-defender/?

er vel han her...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2269 på: 01. Juni 2012, 09:32 »
Hvis du sjekker innlegget over så ser du hvem det gjelder ;)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2270 på: 01. Juni 2012, 10:03 »

Spennende!

Dette har vært ganske åpenbart ja. Journalistenes overdriver ikke så overaskende ofte og vi ser det igjen idag. Likevel er jeg sånn at når det kommer slike tweets om positive nyheter så syntes jeg det er spennende. De fleste av journalistene virker ikke å ha mye kunnskap om hva som skjer i klubben uansett, men for ett år siden traff jo faktisk Douglas på at det skulle komme inn en internasjonal midtbanespillere i Cabaye.

Det virker som lokaljournalistene er mest opptatt av å selge aviser så de vil nok vente med å komme ut med navn, selv om de skulle ha noe inside. Slik har det hvert fall fungert til nå når de kommet med nytt navn men disse har jo ofte vist seg å ikke komme.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2271 på: 01. Juni 2012, 10:04 »
http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/football/9739192.Newcastle_step_up_their_interest_in_Clyne/?

Tror dessverre ikke Clyne er klar for 1.lagsspill i toppen i PL eller europa per dags dato, så håper vi signerer noen som kan gå rett inn på denne plassen og gir Clyne litt spilletid 1-2 sesonger først.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2272 på: 01. Juni 2012, 10:12 »

Tror dessverre ikke Clyne er klar for 1.lagsspill i toppen i PL eller europa per dags dato, så håper vi signerer noen som kan gå rett inn på denne plassen og gir Clyne litt spilletid 1-2 sesonger først.

enig der,men at han spiller på begge sider gjør han jo veldi attraktiv for oss,står jo i den siste artikkelen
at han er aktuell selv om simpson blir,mens Debuchy kun er aktuell visst simpson stikker. hadde vert utrolig med santon og debuchy på backene med clyne i backup.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2273 på: 01. Juni 2012, 10:18 »
Vel, han har i følge wikipedia hvert fall en imponerende merittliiste for å være 21:

2009 Crystal Palace Young Player of the Year
    2010 Crystal Palace Young Player of the Year
    2010 Football League Young Player of the Year
    2011 Crystal Palace Player of the Year
    October 2011 Championship Player of the Month
    PFA Team of the Year: 2011?12 Championship

Så det virker som han regnes som en av e beste backene i Championship. I tillegg har han allerede over 100 kamper for Palace og kamper for England U21.

Hvis vi ser på spillerne som kom på årets lag i Championship i fjor er det flere av dem som har prestert bra i PL. Graham, Holt, Sinclair, Noughton og Ashley Williams har vel alle hatt en ganske vellykket overgang, mens Padde Kenny og Taarabt vel ikke har innfridd forventningene helt. Også flere spillere som Joe Allen som ikke kom med på laget som har vært bra.

Men en overgang til oss blir kanskje litt annerledes enn når du spiller for samme klubb som du gjorde. Noughton og Kyle Walker var jo sett på som veldig bra backer da de var i Sheff Utd, men tok litt tid før de presterte i PL. Så vanskelig å si om en spiller fra Championship blir en suksess med en gang, men Clyne virker hvert fall å ha en god mulighet slik jeg ser det.

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #2274 på: 01. Juni 2012, 10:24 »
Clyne inn i forsvar og Rhodes inn i angrep  :giggs:
Keep calm and put Shola on.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2275 på: 01. Juni 2012, 10:25 »
Vel, han har i følge wikipedia hvert fall en imponerende merittliiste for å være 21:

2009 Crystal Palace Young Player of the Year
    2010 Crystal Palace Young Player of the Year
    2010 Football League Young Player of the Year
    2011 Crystal Palace Player of the Year
    October 2011 Championship Player of the Month
    PFA Team of the Year: 2011?12 Championship

Så det virker som han regnes som en av e beste backene i Championship. I tillegg har han allerede over 100 kamper for Palace og kamper for England U21.

Hvis vi ser på spillerne som kom på årets lag i Championship i fjor er det flere av dem som har prestert bra i PL. Graham, Holt, Sinclair, Noughton og Ashley Williams har vel alle hatt en ganske vellykket overgang, mens Padde Kenny og Taarabt vel ikke har innfridd forventningene helt. Også flere spillere som Joe Allen som ikke kom med på laget som har vært bra.

Men en overgang til oss blir kanskje litt annerledes enn når du spiller for samme klubb som du gjorde. Noughton og Kyle Walker var jo sett på som veldig bra backer da de var i Sheff Utd, men tok litt tid før de presterte i PL. Så vanskelig å si om en spiller fra Championship blir en suksess med en gang, men Clyne virker hvert fall å ha en god mulighet slik jeg ser det.

tviler ikke på at han er god nok,men vi skal forhåpentligvis spille veldi mange kamper neste sesong og da kan det bli tøft for clyne visst han kommer inn som ren erstatter som simpson. han vil nok få mange kamper om vi henter 2 backer og....

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2276 på: 01. Juni 2012, 10:37 »
Debuchy og Santon med Clyne i backup  ;D

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2277 på: 01. Juni 2012, 10:39 »
Tror nok Clyne og Deubuchy er gjensidig utelukkende alternativ. Mest fornøyd om vi får Deubuchy, men jeg klager ikke om vi får Clyne heller.  At vi i det hele tatt er i stand til å snappe opp Wankers beste høyreback sier hvor langt vi har kommet på så kort tid. Bare for 1 sesong siden ville vi ikke  hatt muligheten til å signere Clyne og vertfall ikke Deubuchy.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2278 på: 01. Juni 2012, 11:17 »
Nå trenger du vel ikke akkurat å være Barcelona for å hente gode spillere fra CCC. Bare se på Wigan f.eks som henta Moses.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2279 på: 01. Juni 2012, 11:44 »
Nå trenger du vel ikke akkurat å være Barcelona for å hente gode spillere fra CCC. Bare se på Wigan f.eks som henta Moses.

Selvsagt ikke..men som regel er det en sammenheng med de aller beste talentente i Championship og klubbene de velger: Walcott og Ox til Arse, Bale til Tham. Nå er det ikke samme hypen rundt Clyne, men han er jo fortsatt den beste høyrebacken i Championship.