20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759876 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #2295 på: 01. Juni 2012, 15:06 »
10 landskamper siden 2009 er ikke fast i mine øyne, eller har han etablert seg som fast invetar de siste kampene?  Jeg tror Hazard kan bli god, hvis han blir gitt tid...Men å storspille i Frankrike og Portugal er ikke det samme som å storspille i PL. Time will show...

Jepp og jeg tror du tar veldig feil med dine litt mer "dystre" påstander anngående disse spillerene :)

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2296 på: 01. Juni 2012, 15:35 »
Er det virkelig noen som finner det spennende med Chelsea og City sine overganger? Jeg synst det er gørr kjedelig, og letter nesten ikke på øyenbrynet om de punger ut en halv milliard for den de vil ha. Det er blitt så latterlig at jeg ikke bryr med stort om disse "store" overgangene lenger. Det har liksom blitt helt vanlig at det ikke er så stort lenger. Chelsea og City kunne spilt for tomme tribuner året rundt uten at det hadde betydd en døyt for klubben økonomisk. Jeg blir kvalm..

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2297 på: 01. Juni 2012, 15:46 »
10 landskamper siden 2009 er ikke fast i mine øyne, eller har han etablert seg som fast invetar de siste kampene?  Jeg tror Hazard kan bli god, hvis han blir gitt tid...Men å storspille i Frankrike og Portugal er ikke det samme som å storspille i PL. Time will show...

Aner egentlig ikke, bare fått med meg at han har spilt en del det siste året :)

Alt kan skje, jeg håper ikke, men tror at de kommer til å slå gjennom allerede i første sesong.
Same old Shearer, always scoring!

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2298 på: 01. Juni 2012, 15:59 »
http://www.nufcblog.com/2012/06/01/magpies-open-negotiations-for-right-back-nathaniel-clyne/#more-136655

While Nathaniel?s contract runs out at the end of June and he becomes a free agent,  Palace are still due compensation because he is under 24.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil

vetlera

• Supersub
    • Vis profil

Christian

• Gjest
« Svar #2301 på: 01. Juni 2012, 18:00 »
Franskfotball.com ‏@franskfotball
Yacine Brahimi (produkt av Claire-Fontaine) er ikke fornøyd med spilletiden i Rennes og ønsker seg vekk. NUFC og Mönchengladbach interessert

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2302 på: 01. Juni 2012, 18:20 »
Fant mye bra om han på nettet. Ung playmaker, som kan spille off midt og ving. Virker i tillegg ganske kjapp, og har en grei skuddfot. Kan sikkert bli en utfordrer til vingplassen, så Brahimi er jeg positiv til for den rette prisen. Men da dømmer jeg bare utifra hva jeg leser og ser på nettet. Har aldri sett han spille. Om vi signerer han, er det nok et tegn på at Pardew vil prøve å spille finere fotball langs bakken neste sesong. Enda en playmaker dette. I tillegg vil det gi oss veldig bra bredde og rotasjonsalternativer på vingen.

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2303 på: 01. Juni 2012, 18:54 »
Newcastle bekrefter spillerne vi slipper denne sommeren etter kontraktene deres går ut - ingen overraskelser.
http://www.nufc.co.uk/articles/20120601/magpies-announce-retained-list_2281670_2795339

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2304 på: 01. Juni 2012, 20:16 »
10 landskamper siden 2009 er ikke fast i mine øyne, eller har han etablert seg som fast invetar de siste kampene?

8 landskamper spilt siden august 2011 tror jeg så er nok rimelig etablert nå tror jeg. Tror han passer bra inn i PL, men det er jo alltid en viss risiko for så vidt.

Peter

• Gjest
« Svar #2305 på: 01. Juni 2012, 20:45 »
Om ikke Hulk blir en suksess i PL, er ikke det pga ferdighetene hans, for de er ubestridte. Om han ikke lykkes er det pga instilling, press og det mentale.
Hulk er en ekstremt god fotballspiller, end of discussion.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2306 på: 01. Juni 2012, 21:03 »
Om ikke Hulk blir en suksess i PL, er ikke det pga ferdighetene hans, for de er ubestridte. Om han ikke lykkes er det pga instilling, press og det mentale.

+1

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2307 på: 01. Juni 2012, 21:17 »

Enig med deg, men det er alltid en risk. Kan jo nevne spillere som Veron, Shevchenko og naa sist Dzeko for aa nevne noen som alle var/er ekstremt gode fotballspillere men som ikke fikk det ordentlig til i PL. At hans ferdigheter kanskje kan passe bedre pga ferdighetene hans passer bedre til PL enn de nevnte spillere kan derimot vaere sant. Det vil tiden vise.
Veni Vidi Vici

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2308 på: 01. Juni 2012, 21:54 »

Forskiktig med adjektivene dine unge mann. Ekstremt god fotballspiller er for meg Rooney, Van Perie, Cisse etc.  Portugiske lag har vært veldig flinke til å få gode priser for sine spillere i det siste og det er stor forskjell mellom portugisisk liga og premier league.  14 mål og 6 assist er for meg ikke statsen til en ekstremt god spiller.  Den tyder på at han liker å skjære innover og at han i mindre grad er tilrettelegger for andre. En ving skal i hovedsak gjøre spissene gode mener jeg.  Enklete sier at han er for egoistisk og dundrer ballen fra langt hold i stedet for å spille til bedre plasserte spillere. Det kan fungere for porto, men det fungerer ikke for et chesealag som åpenbart har større ambisjoner enn 6. plass neste sesong.
« Siste redigering: 01. Juni 2012, 21:56 av Thomas »

Peter

• Gjest
« Svar #2309 på: 01. Juni 2012, 22:07 »
Cisse er ekstrem, men ikke Hulk? Hehe.
Og denne dundringen hans fra langt hold kan ikke være så ille. Fungerte tydligvis veldig godt mot Danmark for 4-5 dager siden, da han dundra inn 2. Det andre målet er forøvrig kunst.