20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 759836 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #1965 på: 25. Mai 2012, 10:58 »

Må si meg uenig med begge med tanke på Kalou...
Det skal du selvsagt få lov til. Men kanskje du kan være snill og svare meg på hvorfor?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1966 på: 25. Mai 2012, 12:09 »
Apropo Rhodes.

Fulham's £3.5 bid for striker Jordan Rhodes has been laughed off by League One side Huddersfield Town.

Er begrensninger på hva man gidder å betale for spilleren.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #1967 på: 25. Mai 2012, 12:12 »
Apropo Rhodes.

Fulham's £3.5 bid for striker Jordan Rhodes has been laughed off by League One side Huddersfield Town.

Er begrensninger på hva man gidder å betale for spilleren.

Ikke så rart hvis de bare ville gi 3 pund og 50 pence for han  ::p
Jo da, enig i det. Men han har gjort det utrolig bra og er up and coming. Verdt en sjanse i mine øyne.
Og vi bør vel ha bedre sjanse til å friste han enn Fulham etter årets sesong.
Keep calm and put Shola on.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1968 på: 25. Mai 2012, 12:36 »
Om han har 40 mål på 44 kamper så er det bare hente han! Syk rate.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1969 på: 25. Mai 2012, 13:04 »
Tror nok folk har fått solstikk hvis de tror vi har nubbesjans på Lucas Moura! Han går sikkert for ENDA mer enn hva Neymar vil gå for.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #1970 på: 25. Mai 2012, 13:06 »
Om han har 40 mål på 44 kamper så er det bare hente han! Syk rate.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jordan_Rhodes

Jeg mener vi må være villige til å legge penger på bordet for en slik spiller. Greit nok, det er en risiko å ta med tanke på at det er i league 1 han har bøttet inn mål, men hallo. Han har et stort potensial.
« Siste redigering: 25. Mai 2012, 13:08 av only1united »
Keep calm and put Shola on.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1971 på: 25. Mai 2012, 13:16 »

Må si meg uenig med begge med tanke på Kalou...
Det skal du selvsagt få lov til. Men kanskje du kan være snill og svare meg på hvorfor?

Er vell ving han er blitt mest brukt på i Chelsea. Vi har Ben Arfa, Jonas, Amalfitano, Obertan, Sammy Ameobie, R.Taylor og kanskje Ferguson som er "vingene" på laget. Blandt disse er det kune Ben Arfa og kanskje Jonas jeg ser på som et bedre valg. Amalfitano har jeg kun sett klipp av, så vet ikke hva skjulte kvaliteter han sitter på.

Greit Kalou er eldre enn de på listen over og håver inn bedre lønn per dags dato, men jeg tror absolutt han kunne gjort en god jobb for oss. Men ser selvsagt at klubben heller henter inn noen yngre "ukjente" spillere framfor Kalou.

Husker vi ble linket med Kalou ifjor sommer eller året før, folk var ikke så negative den gangen...
« Siste redigering: 25. Mai 2012, 14:27 av GMC »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1972 på: 25. Mai 2012, 13:21 »
Tror Kalou kunne gjort en fin jobb for oss på venstrekanten i en 4-3-3 formasjon jeg.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1973 på: 25. Mai 2012, 13:26 »
Tror Kalou kunne gjort en fin jobb for oss på venstrekanten i en 4-3-3 formasjon jeg.
Agreed! Og folk klager over at han scorer i snitt bare hver 4. kamp!? Hvor mange av kampene har han ikke kommet inn som innbytter? Er det noen av våre kantspillere som kan skilte med bedre statistikk enn Kalou?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1974 på: 25. Mai 2012, 13:34 »
Jeg griner ikke dersom vi hadde fått inn Kalou nei. Alt kommer seff an på lønn og slikt - men vi gir ikke vekk eventyrlønninger uansett - så gitt et scenario der han kommer på fornuftige betingelser så har vi jo en særs spennende 4-3-3-ving som Daniel påpeker.
Kalou-Cisse-Ben Arfa gir ihvertfall meg grei spyttproduksjon merker jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1975 på: 25. Mai 2012, 13:40 »
Helt enig med Daniel når det gjelder Kalou!

Hva Rhodes angår har jeg sett han to-tre ganger for det skotske u-21 landslaget og han en skikkelig målscorer, sitter med en følelse av at han kan score når som helst. Kan faktisk sammenlignes litt med Shearer om det er lov. Kjøp, kjøp!! :)
« Siste redigering: 25. Mai 2012, 14:08 av Andymag »

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1976 på: 25. Mai 2012, 13:47 »
Rhodes eller Luuk de Jong hadde vært perfekt spør du meg. Ingen av dem er bankers, men begge kommer til en vesentlig billigere pris enn en som har bevist PL form, og det er jo bare positivt for oss. Setter nok lit til speiderapparatet til at de signerer en de har trua på.

Kalou kunne vært artig, men da innenfor visse rammer, som andre sier. Synes fremdeles han er en god spiller, og som ving er det jo ikke du som skal bøtte inn måla uansett. Tipper Cisse klarer dette fint alene!

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1977 på: 25. Mai 2012, 14:16 »
Roberto Rosales wanted by Newcastle

Iflg Chronicle

sunt pueri pueri puerilia tractant

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1978 på: 25. Mai 2012, 14:59 »
Og blackburns N'Zonzi for 5 mill pund. Erstatter til tiote i tilfelle.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1979 på: 25. Mai 2012, 16:00 »
Og blackburns N'Zonzi for 5 mill pund. Erstatter til tiote i tilfelle.
Nei takk sier jeg. Det blir iallefall fem steg tilbake ifra Tiote. For den prisen vil jeg heller ha Anita, og en god del andre.

Angående Kalou. Han er ikke spesielt gammel. Jeg vil si han er en del bedre enn Jonas offensivt. Om han går med på en lavere lønn så kan han absolutt gjøre en god jobb. Kvalitetene har han, men det som bekymrer mest er om han er sulten nok.