20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760604 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #1950 på: 24. Mai 2012, 22:43 »
Moura kommer til å gå for Neymar pris, så tror du trygt kunne postet den i "spillere vi ikke har sjans på" :)

Tull og tøys. Newcastle er verdens herligste lag, og med Alain de Pardaux kan vi få alle vi vil til en billig penge.

:pard:
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1951 på: 24. Mai 2012, 22:57 »
Jeg satser på at Newcastle henter Lucas Rodrigues Moura da Silva.

!

Rimelig deilig spiller. :drool:

Alt jeg vet om han er at han går rett opp til 99 i smidighet og dribling etter bare én sesong på fifa. :P

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1952 på: 24. Mai 2012, 23:04 »
At vi i det hele tatt har diskutert Kalou i denne tråden er en skandale. Har vi ikke lært en jælva dritt av Damien Duff, Michael Owen og mange, mange andre?

Akkurat...Og 60 mål på 240 kamper for et topplag er ikke akkurat imponerende. Han har til gode å imponere meg, uansett hvilke posisjon han har spilt.

Hvis Ba selges må vi ha en spiss som både kan brukes i 4-3-3 og i en 4-4-2 formasjon.

Helt enig med begge!! Har sett litt Chelsea denne sesongen, og Kalou har spilt direkte dårlig. Skaper jo ikke en eneste farlighet fremover.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1953 på: 24. Mai 2012, 23:07 »
Tyder også kanskje litt på at RDM ikke får jobben? Virket jo som han hadde et perverst Kalou-fetish i det han tok over. På grensen til klippekort virket det som.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1954 på: 24. Mai 2012, 23:07 »
Nevnte han i januar og slenger bare Hooper inn her også. Ville passet perfekt i 4-3-3, tror også han ville godta å være andrevalg. Han har jo bøtta inn mål hele karrieren så det tror jeg er det minste problemet + engelsk ;)

Flixa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1955 på: 24. Mai 2012, 23:18 »
Tror dere vi finner noen talenter i EM som vi kan signere etter avsluttet mesterskap, isåfall hvem? :)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1956 på: 24. Mai 2012, 23:25 »
Håper vi holder et øye med Julian Draxler og Adam Maher! Har hørt mye bra om de to.

Edit: Marco Veratti er visstnok også et bra talent.
« Siste redigering: 25. Mai 2012, 00:06 av Eriksen »

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1957 på: 24. Mai 2012, 23:26 »
Er litt ambivalent på akkurat EM. Kan jo være gambling å signere spillere før mesterskapet mtp skader osv. men så har du den klassiske økonomiske fella også. I farten kommer jeg vel på Zokora  (8.5mp) som et klart e.ks på at det ikke alltid vil være lurt å kjøpe spillere som har gjort det godt i et mesterskap spesielt oppmålt mot overprisen spillere ofte får.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #1958 på: 24. Mai 2012, 23:27 »
Hva skjedde med Elijah egentlig ? faen som jeg digga han i fotball wm afrika. Han eide jo hele kanten.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1959 på: 25. Mai 2012, 01:34 »
Hva skjedde med Elijah egentlig ? faen som jeg digga han i fotball wm afrika. Han eide jo hele kanten.

Har en liten mistanke om at det skorter litt på innstilling der i gården, men han har vel vært endel plaget med skader tror jeg så kan godt hende at det er dette som har holdt han tilbake. Følger ikke så mye med på italiensk lenger så er på ingen måte oppdatert.

Han var rimelig sprek i VM ja, så jeg tror det bor en hel del i han. Frykter derimot at han kan kreve litt mer i lønn enn vi er villige til å gi(?).

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1960 på: 25. Mai 2012, 02:32 »
Han har vært dårlig i Jube, men jeg tror han vil passe bedre i PL og få brukt farta si mer. I Italia spilles det mye på fot og innover i banen. Utifra det jeg så av Elia foretrekker han å bli spilt fri ute på kanten og der utfordre. Absolutt spennende spiller.

Noen som husker hvor mye Juve ga for han? De gidder vel ikke å selge han med et altfor stort tap...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1961 på: 25. Mai 2012, 07:50 »
Kva med Luuk de Jong?

Viss me kvittar oss med Ba i sommar so må me ha ein erstattar av høg kvalitet klar og ikkje starta sesongen med kunn Cisse som alternativ på topp. Med tanke på at me skal satsa endå høgare på tabellen enn det me gjorde før denne sesongen og med tanke på plassering me enda på, so må me få inn ein klassespiss viss Ba reiser.

only1united

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #1962 på: 25. Mai 2012, 09:31 »
Hva med et nytt forsøk på Jordan Rhodes? Han var vel nevnt i forrige vindu. 40 mål på totalt 44 kamper sist sesong. Aner ikke hvordan han ligger an i forhold til kontrakt osv, men han er 22 og kan gå inn som vår "unge, lovende".
Keep calm and put Shola on.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #1963 på: 25. Mai 2012, 10:25 »
Luuk de Jong som erstatter for Ba, og Jordan Rhodes som erstatter for Best+Løvenkrands. Da trur eg vi er inne på noe!  :wink:

Olivier Giroud har en utkjøpklausul på £12,8m  Just saying

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1964 på: 25. Mai 2012, 10:51 »
Med tanke på at me skal satsa endå høgare på tabellen enn det me gjorde før denne sesongen...

Skal vi det?  Før sesongen var vel målsetningen å utfordre for en plass i en europeisk kopp, og det klarte vi (med god margin.)  Pardew har vel uttalt at målet for denne sesongen skal være topp 8, ikke topp 5 selv om vi klarte det denne sesongen, fordi noe høyere enn det ikke er særs realistisk mtp alle de ekstra kampene europaligaen medfører.  Det blir vel litt flisespikkeri, men jeg tørr påstå at en "topp 8" målsetning i bunn og grunn er ca det same som en "utfordre for en europa deltakelse" målsetning. 

Med det sagt er jeg selvfølgelig 100% enig i at om Ba forsvinner i sommer så MÅ vi ha inn en klasseerstattning på topp.  Det er tynt nok fra før så om han forsvinner burde vi egentlig ha inn minst 2, gjerne 3 (der en er talent, e.l.) mtp alle de ekstra kampene vi kan få i år. 
Genius by birth. Slacker by choice.