20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760212 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #1920 på: 24. Mai 2012, 15:36 »
Jeg har egentlig vært forberedt på at Ba forsvinner i sommer, jeg. En ting er klausulen og dermed sitter på kort som gjør at han kan få en høyere lønn andre steder. I tillegg virket han ikke helt til å takle det så godt når han plutselig måtte være andrefiolin hos oss.
Det vil helt klart være synd - men verdens undergang er det ikke dersom vi får inn en spiss ala De Jong som virker både spennende og kan spille PL-fotball i januar.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1921 på: 24. Mai 2012, 15:43 »
Herregud folkens.. Greit nok at det er free transfers, men Kalou og Bosingwa? Er en grunn til at de blir løslatt..

Selvom det er en grunn til at Kalou blir løslatt(Etter 6 år i Chelsea), så betyr ikke det at han ikke er god nok for oss eller andre PL-klubber! Han blir løslatt pga Chelsea skal handle superduperstjerner.

Ja, er jo akkurat derfor. Chelsea må frigjøre plass i laget, ettersom man kun får lov å registrere 25 mann over 21.
I mine øyne er Kalou en bedre ving enn Jonas. Så jeg hadde blitt happy om vi kunne fått inn Kalou. Da kunne Jonas gjort en jobb sentralt i banen, der han jo har imponert meg i vår.
Så er enig med Sjeiken her, Kalou kan gjøre en god jobb for mange PL-klubber. Deriblant oss....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1922 på: 24. Mai 2012, 15:47 »
Totalt uenig. Å signere kalou og bos ville være som gamle signeringer som owen. Vi SKAL IKKE ha spillere som er på vei ned! Vi skal ha spillere under 26 år som godtar "liten" lønn og er som er sultne. Og heldigvis er pardew og mike enige med meg. Hoilett og Moses ja takk. De jong ja ja takk!

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #1923 på: 24. Mai 2012, 15:52 »
Uansett hvordan man vrir og vender på det. Om Ba blir eller ikke så kjennes det piss å sitte igjen med £7 mill for BA og halvparten går vel rett til ba og agenten.

Forjævelig, da ser jeg ihvertfall at han går til en annen liga. Katastrof breeeeeeh

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1924 på: 24. Mai 2012, 15:55 »
Toon:
Jeg snakket utelukkende om Kalou. Bosingwa er jeg sterkt imot. Da beholder jeg heller Simmo. :P
Kalou blir 27 i august, så det er i grenseland. Men han kommer gratis, får tilbud om en moderat lønn, så er jeg for.. Og jeg er sikker på at han kan bidra med mye for oss..

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1925 på: 24. Mai 2012, 15:57 »
Uansett hvordan man vrir og vender på det. Om Ba blir eller ikke så kjennes det piss å sitte igjen med £7 mill for BA og halvparten går vel rett til ba og agenten.

Forjævelig, da ser jeg ihvertfall at han går til en annen liga. Katastrof breeeeeeh

Satser på at han går til PSG, og at vi får Kevin Kevin Gameiro i retur!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1926 på: 24. Mai 2012, 16:01 »
Men kalou kommer fra Chelsea. Champions league vinnerne. Så går han til oss som ikke er i champ league engang. Slike kurver er ikke bra. og han vil nok ha frisk lønn. Og setter store sp. Måls tegn ved motivasjonen hans. Jeg mener det finnes mye bedre spillere enn kalou å få tak i.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1927 på: 24. Mai 2012, 16:04 »

Satser på at han går til PSG, og at vi får Kevin Kevin Gameiro i retur!
DET hadde vært vilt! Svir ennå at vi tapte kampen om Gameiro :(

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1928 på: 24. Mai 2012, 16:07 »
Gameiro er ikke velkommen! Valgte oss bort forrige sommer.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1929 på: 24. Mai 2012, 16:13 »
Ikke velkommen? Han ville spille for et hardt satsende PSG. Skjønner ha godt jeg. Å fått han ville vært enormt!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1930 på: 24. Mai 2012, 16:14 »
Toon:
Kalou blir 27 i august, så det er i grenseland.

Da er han jo yngre enn Ba, som fyller 27 imorgen.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1931 på: 24. Mai 2012, 16:16 »

What? Kan ikke være sur pga han valgte et hardt satsende lag + fikk helt sikkert greit med lønn.

Forresten så er han 25 år, så han er vel for gammel for oss uansett? ::p
Same old Shearer, always scoring!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1932 på: 24. Mai 2012, 16:27 »
Det der blir bare dumt... Men vi kommer aldri til å hente han uansett så nytteløst å diskutere han.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1933 på: 24. Mai 2012, 16:55 »
Hvorfor kommer vi aldri til å hente han? PSG linkes til nye spisser hele tiden, deriblant Demba Ba. Samtidig går det rykter om at Gameiro har lyst til å flytte på seg. Vi var ganske gira på han i fjor, så HELT usannsynlig er det nok ikke.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1934 på: 24. Mai 2012, 16:56 »
Hazard sier i et intervju i dag at det blir Shitty, Manure eller Chelski til neste år. MAO er det ikke han som er klassesigneringen til enten Arsenal eller Spuds, det var snakk om igår...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,