20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 764084 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #1725 på: 19. Mai 2012, 15:21 »
Må si det kun er en spiller som jeg virkelig vil og det er Johnson. Han er så god!!!!!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1726 på: 19. Mai 2012, 15:22 »
Hvis jeg hadde vært Harry hadde jeg solgt Modric. Ja han er god, men de får 40 milloner for ham. Hvis Tham bruker pengene rett kan de få 4 meget lovende talent for det beløpet. Og det er ikke snakk om at Modric spiller like godt som fire spillere.  Det er jo bare å se hvor langt vi har kommet med pengene til Carroll.  Og jeg vet ikke om Modric er verdt så mye som det Chelsea bød i sommer heller. Ja han er hele tiden bevegelig og involverer seg i spillet: Guthrie var ikke med på notene mot Tham, Modric var spillbar hele tiden. Samtidig har jeg til gode å se ham slå de magiske pasningene som Cabaye har gjort denne sesongen. Modric er god til å slå flotte løpspasninger ut til kant, men de ute-av-det-blå-pasningene som Cabaye f.eks gjorde mot Stoke vet jeg ikke helt om Modric har i sitt register. Tre ekstra spillere inn i tillegg til modrics erstatter vil også gi en helt annen bredde i laget.

Det er viktig å beholde sine viktigste spillere, men på den andre side må klubber ha tro på at de er i stand til å få inn erstattere hvis tilbudet som kommer inn er så latterlig at det bare må aksepteres.

Hvorfor selge Modric når de kan beholde han og allikevel bruke 40 millioner pund. Skal de vinne Premier League må de beholde Modric, så enkelt er det. De har masse penger tilgjengelig, i hvert fall hvis de kvalifiserer seg til Champions League. Eierne til Totteham er styrtrike, de trenger ikke de pengene, og det er sånn de tenker også.
Når du avslår et bud på 40 eller 50 millioner pund for Modric, da interesserer ikke pengene deg mer enn sportslig suksess. Tottenham kommer til å kjempe om tittelen neste år, tror jeg. Det er sånn de holder på man må gjøre for og nå toppen. Som Levy sa til Modric; Hvis du ikke har lyst til og bli, nei da skulle du aldri skrevet under på en langtidskontrak. Vi selger deg ikke for noen pris, da setter vi deg heller på tribunen og så får du ødelegge karrieren din der. Du er under kotrakt hos oss, og den skal du forholde deg til. Hva skjedde? Modric ble i klubben, var prefesjonell, storspilte hele sesongen, selvom han kanskje var litt rusten da det var usikkerhet rundt Redknapp. Og det hele endte med en 4.plass.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

mortinho84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1727 på: 19. Mai 2012, 15:34 »
Hvis jeg hadde vært Harry hadde jeg solgt Modric. Ja han er god, men de får 40 milloner for ham. Hvis Tham bruker pengene rett kan de få 4 meget lovende talent for det beløpet. Og det er ikke snakk om at Modric spiller like godt som fire spillere.  Det er jo bare å se hvor langt vi har kommet med pengene til Carroll.  Og jeg vet ikke om Modric er verdt så mye som det Chelsea bød i sommer heller. Ja han er hele tiden bevegelig og involverer seg i spillet: Guthrie var ikke med på notene mot Tham, Modric var spillbar hele tiden. Samtidig har jeg til gode å se ham slå de magiske pasningene som Cabaye har gjort denne sesongen. Modric er god til å slå flotte løpspasninger ut til kant, men de ute-av-det-blå-pasningene som Cabaye f.eks gjorde mot Stoke vet jeg ikke helt om Modric har i sitt register. Tre ekstra spillere inn i tillegg til modrics erstatter vil også gi en helt annen bredde i laget.

Det er viktig å beholde sine viktigste spillere, men på den andre side må klubber ha tro på at de er i stand til å få inn erstattere hvis tilbudet som kommer inn er så latterlig at det bare må aksepteres.

Hvorfor selge Modric når de kan beholde han og allikevel bruke 40 millioner pund. Skal de vinne Premier League må de beholde Modric, så enkelt er det. De har masse penger tilgjengelig, i hvert fall hvis de kvalifiserer seg til Champions League. Eierne til Totteham er styrtrike, de trenger ikke de pengene, og det er sånn de tenker også.
Når du avslår et bud på 40 eller 50 millioner pund for Modric, da interesserer ikke pengene deg mer enn sportslig suksess. Tottenham kommer til å kjempe om tittelen neste år, tror jeg. Det er sånn de holder på man må gjøre for og nå toppen. Som Levy sa til Modric; Hvis du ikke har lyst til og bli, nei da skulle du aldri skrevet under på en langtidskontrak. Vi selger deg ikke for noen pris, da setter vi deg heller på tribunen og så får du ødelegge karrieren din der. Du er under kotrakt hos oss, og den skal du forholde deg til. Hva skjedde? Modric ble i klubben, var prefesjonell, storspilte hele sesongen, selvom han kanskje var litt rusten da det var usikkerhet rundt Redknapp. Og det hele endte med en 4.plass.

tror spurs sin sesong blir avgjort ikveld. vinner bayern så får spurs enda mer penger og kan lokke med cl spill. tror ikke de stiller så veldi mye høyere enn oss på å være atraktiv i sommer uten cl plass... chelsea kommer til å bruke store summer uansett va som skjer ikveld så for nufc sin del er nok chelsea seier det beste..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1728 på: 19. Mai 2012, 16:12 »
En fjerdeplass vi var mm unna Mats med langt færre ressurser.  Tham er ikke Chelsea. De bruker ikke og kommer aldri til å bruke £40 mill uten at noe selges først.  Dessuten er Cabaye bedre: Flere mål og flere assists.   :smitten:

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1729 på: 20. Mai 2012, 11:08 »
En fjerdeplass vi var mm unna Mats med langt færre ressurser.  Tham er ikke Chelsea. De bruker ikke og kommer aldri til å bruke £40 mill uten at noe selges først.  Dessuten er Cabaye bedre: Flere mål og flere assists.   :smitten:

Joda, var mm unna, men det mener jeg vi kan takke Capello for, hadde han blitt hadde Tottenham tatt en solid 3.plass, i hvert fall havnet godt foran ass. Mulig de selger, men de selger dritt for mye penger. Får se hva som skjer med Bale og Modric nå, blir jo vanskeligere og beholde de, men jeg ser fortsatt ikke for meg at de drar. At Cabaye er bedre enn Modric vet jeg ikke om jeg orker å diskutere en gang. Synd for Modric at man ikke registrerer statistikk på hvem som er 3 sist på ballen før den er i mål, den lista tror jeg han hadde toppa.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1730 på: 20. Mai 2012, 12:22 »
Vi hadde jo fortsatt ikke vært langt bak Arsenal, selv om Tottenham hadde tatt tredjeplassen. Så at vi kan takke Capello for det, blir helt feil å si. Skjønner ikke at så mange her inne mener at vi bare var så nære på grunn av at alle lagene rundt oss snublet så fælt, og at vi var så fryktelig heldige hele veien. Både Tottenham og Arsenal tok flere poeng denne sesongen enn de gjorde forrige sesong. I tillegg tok fjerdeplassen 68 poeng (Arsenal) sist sesong, altså akkurat det Tottenham på fjerdeplass tok denne sesongen.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1731 på: 20. Mai 2012, 13:20 »
Må si det kun er en spiller som jeg virkelig vil og det er Johnson. Han er så god!!!!!

Han er jo veldig "ustabil" i presentasjonene da såvidt jeg har fått med meg?

God spiller å ha for å komme innpå å ha en "effekt" etter 70 min. Men hvordan er han i hele kamper?

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1732 på: 20. Mai 2012, 15:38 »
http://www.teamtalk.com/news/2483/7767410/Stoke-consider-Owen-move  :spytt:
Kan se for meg Huth dele Owen i to på treningsfeltet - de skal ikke prøve seg på Hargreaves også i samme omgang kanskje?

Christian

• Gjest
« Svar #1733 på: 20. Mai 2012, 16:58 »
W.B.A spelaren Youssouf Mulumbu har lagt denne ut på twitter:

‏@mulumbuofficial (https://twitter.com/#!/mulumbuofficial)
Chelsea, Liverpool or Newcastle next season...

Har ikkje peiling om det er overgang han snakker om, eller noko anna.  :blink:

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1734 på: 20. Mai 2012, 17:18 »
Huska Pardew sa ditta etter bortekampen mot WBA i år:

?We tried to work down the sides of  Youssouf Mulumbu because he protects the center of the pitch really well and that worked well for us.?

Christian

• Gjest
« Svar #1735 på: 20. Mai 2012, 17:39 »
David Crossan ‏@davidmcrossan
L'Equipe says OL would still like to sell Aly Cissokho and want 8 mill euros but would probably accept 6 mill.

David Crossan ‏@davidmcrossan
L'Equipe adds there's not a "plethora" of clubs keen but #nufc keeping informed. OL may even let him go on 1-yr loan with option to buy

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1736 på: 20. Mai 2012, 18:53 »
W.B.A spelaren Youssouf Mulumbu har lagt denne ut på twitter:

‏@mulumbuofficial (https://twitter.com/#!/mulumbuofficial)
Chelsea, Liverpool or Newcastle next season...

Har ikkje peiling om det er overgang han snakker om, eller noko anna.  :blink:

Nå må vi slutte med de her afrikanerene!

Christian

• Gjest
« Svar #1737 på: 20. Mai 2012, 18:55 »
Han spelar ikkje på landslaget sitt. Lagt opp.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1738 på: 20. Mai 2012, 19:05 »
Han spelar ikkje på landslaget sitt. Lagt opp.
gammel er han da. Vi er jo ikke interesserte i spillere over 26 år.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1739 på: 20. Mai 2012, 19:06 »
Han er 25. :)