20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760002 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #1695 på: 17. Mai 2012, 23:07 »
Owen til Wigan? Hvor i alle dager får du det fra? :P Da tipper jeg heller at han går til en mer profilert klubb i CCC.

Peter

• Gjest
« Svar #1696 på: 17. Mai 2012, 23:10 »
Leicester og Blackburn vil jeg tro er ganske hete kandidater, om han velger å bli i England. Men om han blir i England er vel nesten det største spørsmålet. Tror ikke vi skal utelukke at han reiser til USA eller Dubai.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1697 på: 17. Mai 2012, 23:14 »
Owen til Wigan? Hvor i alle dager får du det fra? :P Da tipper jeg heller at han går til en mer profilert klubb i CCC.

Hehe. Jeg tror ikke det er så halvgærnt å anta, jeg. Wigan trenger målgjørere og Owen er nok fullt klar over at han ikke får noen stjernelønn og kanskje også må leve med prestasjonsbasert betaling. Dermed - jeg tror at Wigan kan være en klubb som muuuligens kan vise interesse. Det er uansett bare synsing og spekulasjon på høyt nivå herifra da :P

En annen klubb jeg tenker kan være interesserte er Hammers?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1698 på: 17. Mai 2012, 23:19 »
Jepp, West Ham tror jeg er en aktuell klubb også. Wigan er helt uaktuelt tror jeg. Dave Whelan driver klubben på en fornuftig måte og Owen ville gått i mot alle prinsipper han driver klubben på.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1699 på: 17. Mai 2012, 23:23 »
Det er rett - men Whelan prøvde seg jo på en frekkis den sommeren Owen gikk til oss.
Uansett tenker jeg bare at Owen ikke får noen griselønn lenger, og at han innser det selv. Fyren har jo uansett jobba seg opp så masse gryn nå fra andre klubber at det kanskje ikke er helt essensielt. Ser hva du mener - men det kommer vel egentlig litt an på hvilke andre valg Owen har. Penga blir nok delvis avgjørende - men skal ivaffal endel ekstra til før han går ned en divisjon, for det blir jævla ydmykende for Owen sin stolthet. Hammers er nok mer realistisk uansett - for de er jo relativt løse med pengebruken.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1700 på: 17. Mai 2012, 23:24 »
Er med Peter på denne, den mannen spiller i MLS før sommeren er omme...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1701 på: 17. Mai 2012, 23:26 »
Er med Peter på denne, den mannen spiller i MLS før sommeren er omme...

Owen reiser ikke fra hestene sine. Litt lang vei å ta helikopterturene til trening.

Peter

• Gjest
« Svar #1702 på: 18. Mai 2012, 00:04 »
Med casha til Owen har han nok gryn til aa ta privatfly t/r USA hver dag! :) Er greit med hester i USA og... Michael Owen aka the man with no name! Cowboy yrket kunne passa ham bra :P
Nei, jeg tror absolutt som Andymag sier at MLS vil vaere et veldig hett alternativ for Owen. I USA kan han fortsette aa cashe inn store summer. 

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1703 på: 18. Mai 2012, 00:07 »
Tror nok Owen holder seg i England. Mye pga hestene, som Kristoffer nevner.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1704 på: 18. Mai 2012, 01:12 »
QPR er vel en fin klubb for Owen. De gir jo ut mega kontrakter til alle. Zamora på ca en mill i uken sier vel alt.

Flixa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1705 på: 18. Mai 2012, 02:42 »
http://bit.ly/KVgGRN

oioioi...  :angel:
« Siste redigering: 18. Mai 2012, 02:44 av Flixa »

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #1707 på: 18. Mai 2012, 09:17 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-ready-to-sign-nathaniel-clyne-838084

Clyne er spenande høyre bekk. Spiller vel for U21 England. Veldig god spiller å ha i stallen når vi skal kjempe i Europa neste sesong, men aldri for £5 000 000! Han er jo kontraktlaus!  :sint:

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1708 på: 18. Mai 2012, 09:41 »
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-ready-to-sign-nathaniel-clyne-838084

Clyne er spenande høyre bekk. Spiller vel for U21 England. Veldig god spiller å ha i stallen når vi skal kjempe i Europa neste sesong, men aldri for £5 000 000! Han er jo kontraktlaus!  :sint:

For spillere under en viss alder må vi betale en kompensasjon form selv om de er uten kontrakt. £5m for en spiller som ikke har noe erfaring fra PL er stivt ja, men hvis han er så lovende som enkelte hevder kan de muligens forsvareres. Får vi han på en lang kontrakt er det jo heller ikke sånn at pengene bare forsvinner. Når unge engelske spillere viser tendenser i PL kommer vi jo ofte fort opp i £10m.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1709 på: 18. Mai 2012, 10:35 »
Hadde vært spennende med Clyne. Virket egentlig som at en avtale med manu var avgjort en stund.
Hvis manu signerer Debuchy, har de ikke behov for Clyne. Chelsea, Arsenal, City, Tottenham er vell også godt besatt på høyrebacken. Hvis Chelsea kvitter seg med Ferreira vil de kanskje ha Clyne som backup til ivanovic.

Hadde vært spennende med Clyne. Litt synd at det sikkert tar noen år før han er på Debuchynivå. Men det hadde vært utrolig gøy å hatt to fremafstormende unggutter på backene i Santon og Clyne.

Det blir også spennende å se hva Kyle Naugthon gjør til neste sesong. Har vært veldig god for Norwich og har ambisjoner om landslaget. Tror han er noen skritt bak Walker på Tottenham, og han vil neppe sitte på benken en hel sesong. Han er 23 år, men har vell bare spilt 1 sesong i PL. Kommer til å bli mye bedre i fremtiden. Han har bare 1 år igjen av kontraken med tottenham.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /