20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760236 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #1515 på: 09. Mai 2012, 21:38 »
Sammenlignet med Shay Given og Steve Harper (de to jeg husker fra min tid som supporter), synes jeg Krul er veldig god i feltet! Så jo borte mot Stoke (?), der han var veldig offensiv på innlegg fra kant..
Synes Krul er en mer komplett keeper, enn de to andre. Selv om Given var helt syk på strek.

Er det en ting jeg synes Krul og Newcastle bør trene mye på, er det fotarbeidet. Pasninger, lange som korte, og mer trygghet med ball i beina..
Reina er et klasseeksempel, og strør flotte pasninger i hytt og gevær. Leste at han trente masse på det som liten, og skjønner at Krul ikke kommer opp på det nivået. Men hvis vi skal være et spillende lag, bør alle ha et godt pasningsspill. I stedet for at vi bare kælker ballen ut..

:thumbu:

Bra innlegg, helt enig. Vi har ikke hatt en så god og offensiv keeper i feltet så lenge jeg har vært Newcastle-supporter og det syns jeg vistes veldig godt nettopp mot Stoke.
Det er helt klart fotarbeidet som det skorter på - av og til ser du at han er jævla lite komfortabel i pressede situasjoner. Dessuten er han ingen utpreget god igangsetter - som i seg selv er e angrepsvåpen. Der er nettopp Reina klasseeksempelet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• Gjest
« Svar #1516 på: 09. Mai 2012, 21:39 »
20.000  :cheers: :cheers2: :skaal:

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1517 på: 09. Mai 2012, 21:43 »
Gratulerer ja!!!!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1518 på: 09. Mai 2012, 22:43 »
Haha! Gi stakkaren en pause da! :-[

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1519 på: 09. Mai 2012, 23:13 »

Grattis!!!!

Peter

• Gjest
« Svar #1520 på: 09. Mai 2012, 23:15 »
Ekkelt.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1521 på: 09. Mai 2012, 23:27 »
Haha! Gi stakkaren en pause da! :-[

Hvem er denne stakkaren?
Veni Vidi Vici

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1522 på: 09. Mai 2012, 23:33 »
Meget off-topic, men jeg prøver meg for å få lagt denne saken død.

Det er ingen, såvidt jeg vet om hvertfall, som synes det er "teit", "tafatt", "nerdete" eller noe om man har flere tusen innlegg. De av dere som har det, har vært med lenge, besitter stor kompetanse og uten dere, så hadde det ikke fungert så flott som det gjør her på forumet.

Et godt forum trenger old-timere, det trenger "klovner"(så lenge det ikke blir for useriøst) og det trenger nytt blod innimellom.

Så keep up the good work guys, and I will see you on the flip side!
Same old Shearer, always scoring!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1523 på: 09. Mai 2012, 23:42 »
BACK TO TRANSFERNEWS! :D

Flixa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1524 på: 09. Mai 2012, 23:43 »
Jeg har en drøm om at Cabaye overtaler Hazard til å komme til oss :angel: Dessverre er dette noe som ikke skjer. Noe som må skje er at vi forsterker forsvaret våres og forsterker benken. Jeg tenker at Giroud og Vertonghen er de to som er mest aktuelle i øyeblikket, men Butterfield og Mariappa er heller ikke ute av bildet. Om det blir CL spill på oss vil jo det lokke en del spillere til klubben, men mange spillere er også fornøyd med EL ettersom de bare vil ut i Europa.  Er det lov til å drømme om Nasri..? 8)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1525 på: 09. Mai 2012, 23:51 »
Som du sier, skjer nok ikke at Hazard kommer hit ;) Han har vel uttalt at han spiller i blått i PL neste år? :P
Vertonghen får vi nok heller ikke, men Giroud er vel ikke en dum tanke :) Sett mye på fransk fotball i år, så regner med vi henter noen derfra.
Butterfield og Amalfitano ser jeg vel nesten på som sikre kort, selv om ingenting er offisielt. Meget spent på hvem andre vi får inn.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1526 på: 09. Mai 2012, 23:53 »
Mark Douglas ‏ @MsiDouglas
Exclusive chat with captain Coloccini & big news on 2 potential outgoings in tomorrow's #thejournal

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1527 på: 09. Mai 2012, 23:58 »
Som du sier, skjer nok ikke at Hazard kommer hit ;) Han har vel uttalt at han spiller i blått i PL neste år? :P
Vertonghen får vi nok heller ikke, men Giroud er vel ikke en dum tanke :) Sett mye på fransk fotball i år, så regner med vi henter noen derfra.
Butterfield og Amalfitano ser jeg vel nesten på som sikre kort, selv om ingenting er offisielt. Meget spent på hvem andre vi får inn.

Tror Giroud havner i Bayern, er linka ganske sterkt ditt og har visstnok vaert i kontakt med Ribery ang omstendighetene.. Men ser gjerne han i sort og hvit till neste aar.
Veni Vidi Vici

Flixa

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1528 på: 09. Mai 2012, 23:59 »
Hehe, vi kan bare håpe. Jeg har såpass stor tiltro til speiderne våre at jeg er ikke nervøs for overgangsvinduet i det heletatt! Eller jo... er jo kjipt å lese rykter om at Real Madrid vil ha Cissè, at PSG vil ha Ba og at Juventus lukter på Ben Arfa, men jeg har troa på at alle blir.

Er bare høyrebeck jeg ser på som noe vi MÅ ha og minst en offensiv til. Tror dette blir bra jeg, topp 6 neste år også!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1529 på: 09. Mai 2012, 23:59 »
Mark Douglas ‏ @MsiDouglas
Exclusive chat with captain Coloccini & big news on 2 potential outgoings in tomorrow's #thejournal

"Big news" er helt sikkert at Macclesfield har gitt Kadar en kontrakt, og at Løvekrands har lyst til å dra tilbake til Danmark.....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒