20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760493 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #1500 på: 09. Mai 2012, 17:52 »
Jeg ser gjerne at Fraser Forster kommer tilbake og faktisk konkurrerer med Krul neste sesong. Syns Krul har hatt en kjempesesong, men jeg ser en del svakheter hos han også.. Har derimot ikke sett så mye til Forster men har lest bra ting om hans tid i Celtic.
Veni Vidi Vici

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1501 på: 09. Mai 2012, 17:53 »
Verste vi kan miste er Barfa og Krul i mine øyne - muligens også Colo. Disse spillerne mener jeg er av en slik karakter at gjør de unike for oss og har vansker med å se at egenskapene deres kan erstattes.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1502 på: 09. Mai 2012, 17:54 »
Jeg er meget spent på de svakhetene du ser hos Krul! Har vært bunnsolid i 37 kamper, og ikke gjort én tabbe.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1503 på: 09. Mai 2012, 17:55 »
Forster har vært god for Celtic i år( sett ca 15 matcher), men kan nok ikke utkonkurrere Krul, men et samtidig for god til godta en backup plass så han drar nok. Skjønner ikke helt hvilke svakheter du sikter til hos Krul da jeg synes at han nesten ikke har vist noen iår. De få feilene han gjør gjentar han heller ikke. Han er vanvittig og kommer bare til å bli bedre :)

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1504 på: 09. Mai 2012, 17:57 »
Jeg er meget spent på de svakhetene du ser hos Krul! Har vært bunnsolid i 37 kamper, og ikke gjort én tabbe.

Snakker ikke om tabber, men syns han kan forbedres på feltarbeidet og defensive dødballer. Med å hente tilbake Forster for en sesong og gi Krul litt konkurranse på trening mener jeg at Krul kan bli bedre på disse punktene.
Veni Vidi Vici

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1505 på: 09. Mai 2012, 17:57 »
Verste vi kan miste er Barfa og Krul i mine øyne - muligens også Colo. Disse spillerne mener jeg er av en slik karakter at gjør de unike for oss og har vansker med å se at egenskapene deres kan erstattes.
Amen til det, men legger til Cisse som ikke akkurat er en type spiller som dukker opp med jevne mellomrom.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1506 på: 09. Mai 2012, 17:59 »

Snakker ikke om tabber, men syns han kan forbedres på feltarbeidet og defensive dødballer. Med å hente tilbake Forster for en sesong og gi Krul litt konkurranse på trening mener jeg at Krul kan bli bedre på disse punktene.
Som sagt er ikke Forster god nok til å utfordre Krul så tror ikke det helt vil nytte. Aldri om Forster godtar en backup plass heller etter den sesongen han har hatt i Celtic så vi bør takke han og la han gå videre.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1507 på: 09. Mai 2012, 18:07 »
Kan vel omformulere svakheter til egenskaper han har forbedringspotensial på for å unngå å fornærme noen.

Jeg står forsatt på at vi må ha en bedre backup keeper, og jeg hadde gjerne sett Forster men hvis det stemmer så må vi vel hente en annen.
Veni Vidi Vici

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1508 på: 09. Mai 2012, 18:20 »
Etter hva jeg har hørt, er ikke Forster på samme nivå som Krul. Egentlig et lite stykke unna. Så jeg vil at vi selger Forster. En relativt god, ung engelsk keeper bør vi kunne få en grei sum for.

Selv om Wigan ikke rykket ned, synes jeg faktisk at vi bør sjekke ut Ali Al-Habsi.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1509 på: 09. Mai 2012, 18:42 »
Krul kan arbeide med forarbeid. Når vi blir presset og spiller tilbake til krul, måker han opp og vi taper ballen hver gang. Han kan lære seg spille kort ut til backene, snu spillet. Har vært mye forbanna på måk og mæl spillet hans. Og det skjer 5 ganger hver kamp.

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1510 på: 09. Mai 2012, 18:44 »
Ben arfa koster 30 mill pund. Cisse 50 mill pund. Så er det bare kjøpe:)

tror ikke barfa stikker, tipper han må vise litt mere over tid, alle vet han er god men han blir også dyr.
Cisse har gjort de sinnsykt for oss og han gjorde bra i Tyskland men tror faktisk Ba går først.
Men den jeg faktisk tror drar er Tiote :grine: har vært stabil over lang tid og er jo bare best..

Peter

• Gjest
« Svar #1511 på: 09. Mai 2012, 20:54 »

Som sagt er ikke Forster god nok til å utfordre Krul så tror ikke det helt vil nytte. Aldri om Forster godtar en backup plass heller etter den sesongen han har hatt i Celtic så vi bør takke han og la han gå videre.

Litt rart at du nevner feltarbeidet og defensive dødballer som en av Kruls svakheter, da han sammen med Cech sansynligvis er de beste i ligaen på nettop det feltet. I feltarbeidet og 1 vs 1 situasjoner er Krul i en annen verden. Fantastisk.

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1512 på: 09. Mai 2012, 21:07 »

Litt rart at du nevner feltarbeidet og defensive dødballer som en av Kruls svakheter, da han sammen med Cech sansynligvis er de beste i ligaen på nettop det feltet. I feltarbeidet og 1 vs 1 situasjoner er Krul i en annen verden. Fantastisk.

1 vs 1 situasjoner er jeg enig i, feltarbeidet derimot ikke like enig.. Syns han kan forbedres på det omeråde da han har kommet på halvdistanse ved et par anledninger og kan kanskje dominere feltet mer.
Et annen styrke jeg mener han har er reaksjonsevnen og det er her han har gjort opp for seg med å ikke gå ut og dominere feltet, da han har stått på streken og gjort fabelaktige redninger.
Veni Vidi Vici

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1513 på: 09. Mai 2012, 21:24 »
Sammenlignet med Shay Given og Steve Harper (de to jeg husker fra min tid som supporter), synes jeg Krul er veldig god i feltet! Så jo borte mot Stoke (?), der han var veldig offensiv på innlegg fra kant..
Synes Krul er en mer komplett keeper, enn de to andre. Selv om Given var helt syk på strek.

Er det en ting jeg synes Krul og Newcastle bør trene mye på, er det fotarbeidet. Pasninger, lange som korte, og mer trygghet med ball i beina..
Reina er et klasseeksempel, og strør flotte pasninger i hytt og gevær. Leste at han trente masse på det som liten, og skjønner at Krul ikke kommer opp på det nivået. Men hvis vi skal være et spillende lag, bør alle ha et godt pasningsspill. I stedet for at vi bare kælker ballen ut..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1514 på: 09. Mai 2012, 21:27 »
Igangsetting burde han også trene på. Det å kunne kaste en presis ball til en offensiv spiller som setter fart med en gang. Skjer aldri i Newcastle omtrent.
Nei.