Chelsea linket til Krul igjen for å erstatte Cech, og City linket til Papiss Cissé som erstatning for Tevez i følge teamtalk og en side som heter whatculture..
Chelsea har en god keeper i Petr Cech (er jo fremdeles bare 29 år og har mange gode år igjen på fotballbanen). Erstatteren hans er også klar i Thibaut Courtois som er på utlån til Atletico Madrid og er så godt som fast inventar der med sine 22 kamper. Han har også debutert på det belgiske A-landslaget.
Den eneste klubben jeg kan tenke meg av toppklubbene som kan være interessert i en keeper er Tottenham. Brad Friedel må de nok vurdere å bytte ut så snart muligheten byr seg. Jeg tror at NUFC kan matche Tottenham i lønn og ambisjoner, og siden Krul har vært i klubben så lenge skal det nok litt til for å "lokke" han vekk.
ManU har de Gea og Lindegaard, Arsenal har Szczesny og Fabianski, LFC har Reina, Doni og Jones, ManCity har Hart og 2 brukbare løsninger bak han om det skulle oppstå en skade eller karantene.
Om ManCity er ute etter Papiss Cissè så kan man ihvertfall få summer ut av en annen verden. Er ikke den værste klubben å selge til da de garantert betaler hva selger forlanger for å få førstevalgene sine.
Ashley og co burde gjøre alt for å hindre at de beste spillerne forlater klubben i sommer, men de viste jo med salget av Carroll at pengene brukes på nye spillere som hever nivået på laget. Om vi selger en av våre beste å får inn 2-3 andre skikkelige gode spillere trenger ikke det å være så negativt.......