20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 760328 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #975 på: 13. April 2012, 18:02 »
Treffprosenten på snkz sine dystre spådommer i det siste er så sjokkerende lav at vi da kan vente oss en kronerulling ut av en annen verden.  :iik:

Haha!

Forresten; Hvor er NeN eller hva han het? De eneste gangene han var inne og postet, var når vi hadde tapt en kamp og han kom med "I told you so". I følge han skulle vi jo rykke ned.
Fin supporter:)

Kanskje derfor han ikke har vært inne på lenge da? ::p

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #976 på: 13. April 2012, 18:05 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2012/04/13/nufc-consider-striker-replacements-for-demba-ba-72703-30749424/

Luuk De Jong og Bas Dost. Dette er jo spillere som bare kommer inn vist Ba blir solgt. De Jong hadde jeg gjerne sett inn i laget. God uvslutter med både hode og bein, er også god med ball i beina. Dost virker mer bare som en putter det lille jeg har sett av han. Så om Ba skulle forsvinne tror jeg De Jong ville vert en spennende og god erstatter.

Edit: Eriksen var raskere.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #977 på: 13. April 2012, 18:33 »
Du er en fargeklatt til forumet det skal være sikkert. Så får du ta det som du ønsker. :)

Jeg tar det med en tube AC3 Comfort!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #978 på: 13. April 2012, 18:35 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2012/04/13/nufc-consider-striker-replacements-for-demba-ba-72703-30749424/

Luuk De Jong og Bas Dost. Dette er jo spillere som bare kommer inn vist Ba blir solgt. De Jong hadde jeg gjerne sett inn i laget. God uvslutter med både hode og bein, er også god med ball i beina. Dost virker mer bare som en putter det lille jeg har sett av han. Så om Ba skulle forsvinne tror jeg De Jong ville vert en spennende og god erstatter.

Ingenting kan erstatte en Ba i form dessverre. Men for tiden virker det som han har hode et annet sted dessverre, tror han er vel kanskje den som forsvinner i sommer.

De Jong er ikke en fullgod ersatter, men nå kan vi jo feks ikke gi Arsenal kamp om Podolski eller lignende :)

Vegard Nilsen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #979 på: 13. April 2012, 18:41 »
Mener at luuk De Jong desverre blir for stor og tung visst vi skal fortsette med 4-3-3. Ønsker derimot en kjappere ving/spiss med drible ferdigheter som kan gå på både innsiden og utsiden.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #980 på: 13. April 2012, 19:02 »

Ingenting kan erstatte en Ba i form dessverre. Men for tiden virker det som han har hode et annet sted dessverre, tror han er vel kanskje den som forsvinner i sommer.

De Jong er ikke en fullgod ersatter, men nå kan vi jo feks ikke gi Arsenal kamp om Podolski eller lignende :)
Nei en Ba i form er ikke lett å erstatte, men De Jong har de fleste egenskaper til å bli en stor scorer. Fyren er 21 år og har 34 mål på 67 kamper for Twente. Men så kommer det også ann på hva slags formasjon vi skal spille i de neste sesongene.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #981 på: 13. April 2012, 19:15 »
Mener at luuk De Jong desverre blir for stor og tung visst vi skal fortsette med 4-3-3. Ønsker derimot en kjappere ving/spiss med drible ferdigheter som kan gå på både innsiden og utsiden.

Noe ala Hazard hadde vært fint:)
Same old Shearer, always scoring!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #982 på: 13. April 2012, 19:19 »

Amen, drømmer om: Ben Arfa-Cisse-Johnson, forutsatt at Ba forsvinner, noe jeg selvfølgelug ikke håper på.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #983 på: 13. April 2012, 19:28 »

Amen, drømmer om: Ben Arfa-Cisse-Johnson, forutsatt at Ba forsvinner, noe jeg selvfølgelug ikke håper på.

Enig, den har jeg også tenkt. Men vi trenger også en ikke-afrikansk spiss som backup for Cissé i så fall.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #984 på: 13. April 2012, 19:29 »
Gi meg en Adam Johnsen!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #985 på: 13. April 2012, 19:31 »
Gi meg en Adam Johnsen!

Johnson. J-O-H-N-S-O-N. :) Kommer an på hvor dyrt og hvor mye lønn han krever, men det er ihvertfall en spiller vi burde prøve på.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #986 på: 13. April 2012, 19:48 »
Gi meg en Adam Johnsen!

Johnson. J-O-H-N-S-O-N. :) Kommer an på hvor dyrt og hvor mye lønn han krever, men det er ihvertfall en spiller vi burde prøve på.

Hoho..

Tror han hadde glidd perfekt inn i den rollen Ba har for tiden i vår nydelige 4-3-3.
Og eller kan du bruke mannen til ekstremt mye :D

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #987 på: 13. April 2012, 20:08 »
Såklart kan Ba erstattes. Han kan også oppgraderes. Har man glemt Andy Carroll allerede?
Oscillons From The Anti-Sun

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #988 på: 13. April 2012, 20:09 »
Såklart kan Ba erstattes. Han kan også oppgraderes. Har man glemt Andy Carroll allerede?

Selvsagt kan han erstattes. Men vet ikke om vi får en like god spiller med den gode lønnspolicyen vi nå har fått.

Om vi får Adam Johnson skal jeg spise ordene mine.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #989 på: 13. April 2012, 21:30 »
Sitter og ser Sothampton-Reading og må si Lallana fortsetter å imponere for Sothampton. Fin vingtype som har putta 10 sålangt og står vel med 5-6 flere assists. Hadde ikke vært meg imot å se han hos oss! 23 år og engelsk...