20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 764476 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #570 på: 23. Mars 2012, 20:35 »
Av Vertoghen, Douglas og Alderweireld så er jo førstnevnte klart den eg og ville hatt! Men er også minst sannsynlig, ettersom klubber som Arsenal og spurs er interessert.. Men skal aldri si aldri!

Synd hvis Tiotè stikker til Chelski.. Vil gjerne beholde han, men alle spillere har vel sin pris! Men går han for mindre enn £15-20mill så blir eg forbanna!

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #571 på: 23. Mars 2012, 21:37 »
Chelsea har som vane å betale godt for spillere, tenk nå at Tiote signerte en 6.5 års kontrakt i fjor !

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #572 på: 23. Mars 2012, 21:47 »
Kommer nok mye rykter om de beste spillerene våres framover tenker jeg!

Chelski trenger en opprydding i stallen for å henge med, men bør vel først finne en ny trener på permanent basis før de kjøper spillere!

Byttehandel er vel også mulig her! 15 mill + en spiller er nok ikke umulig heller!

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #574 på: 24. Mars 2012, 10:54 »
Ser at Hamburg gjør det svært dårlig i årets Bundesliga og risikerer faktisk å rykke ned. Hva med å lukte litt på Gojko Kacar, av det jeg har sett av han virker han meget spennende. Kan bekle både sentral midt og midtstopperplassen. Taklingssterk og meget teknisk spiller som kan gi oss litt trøkk på midten, og ville vært knall ved siden av Tiote og Cabaye i en midtbane trio !

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #575 på: 24. Mars 2012, 17:35 »
http://www.setanta.com/ie/Articles/2012/03/24/Pardew-excited-by-transfer-plans/gnid-135931/?

Regner med at forsvaret er det som står for flest utskiftninger, men også ett par offensive tilvekster trengs.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #576 på: 24. Mars 2012, 19:16 »
Jeg vil anslå at Tiote er verdt 15 mill og at Krul er verdt 16-20 mill. Og så kan vi diskutere forskjellen på hva de er verdt og hva vi faktisk vil selge de for. Jeg mener 15+ for Tiote er helt akseptabelt å selge han for, fordi jeg tror vi tjener på det spillemessig selv om vi mister en viktig defensiv brikke. Krul mener jeg fint vi kan si nei til helt opp til 25 mill, rett og slett fordi han er såpass viktig for oss + ung + homegrown + fryktelig stort keepertalent. På en annen side tror jeg nesten kun det er Milan og Barcelona av klubber som muligens ser på keepere som kan betale noe sånt for han, og de vet vel knapt hvem han er.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #577 på: 24. Mars 2012, 22:16 »
http://nothingbutnewcastle.com/2012/03/blogs/pardew-targets-nottingham-forests-special-talent

Denne mannen virker lovende! Er though litt rart å kalle han talent som 24-åring..
Nå er jo talent et relativt begrep da. Denne gutten er en late developer, og da synes jeg det er riktig å kalle han talent. Det er dog mange 24-åringer som har slått gjennom for lenge siden, og som på ingen måte kan kalles et talent i dag. Og det begrepet bruker man da heller aldri om slike spillere.

Talent handler ikke om alder.

Hva angår verdien på våre spillere, vil jeg anslå at Cheick er verdt oppimot 10 mill, ettersom han er på en lang kontrakt. Hva han er verdt for oss, er derimot en annen sak. Jeg vil si det dobbelte. Altså oppimot 20. Er det realistisk å få 20 mill for en så begrenset (han er jævlig god, men han har klare begrensninger) spiller? Aldri i verden! Har det noe å si for oss? Det bør ikke det!

Tim Kruls markedsverdi vil jeg, med begrenset kunnskap om temaet, anslå til oppimot 15 mill. Vi kan på ingen måte tillate oss å selge for under 20. Selv det er i minste laget. Når det er sagt er det nok høyst begrenset hvor mange klubber som vil kunne være potensielle kjøpere av disse spillerne. Det er sikkert mange som kunne hatt bruk for et anker som Tiote, men det er svært få som er villig til å bruke penger på det. Kanskje Chelsea, men jeg tror heller ikke Abramovic riktig har sett den enorme verdien Makelele hadde for laget i sin tid. Det er også begrenset hvor mange som egentlig har bruk for en ny førstekeeper. Jeg tror ikke Krul er interessert i å sitte på benken bare for å tjene mer gryn. Dog, man vet aldri.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #578 på: 26. Mars 2012, 14:40 »
http://www.dagbladet.no/2012/03/26/sport/fotball/premier_league/brede_hangeland/fulham/20848246/

Hadde Hangeland vært noe. Kansje for gammel.
Ser ut til at han er til salgs.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #579 på: 26. Mars 2012, 14:45 »
http://www.dagbladet.no/2012/03/26/sport/fotball/premier_league/brede_hangeland/fulham/20848246/

Hadde Hangeland vært noe. Kansje for gammel.
Ser ut til at han er til salgs.
Hadde ikke sagt nei til noen av de 3!  :D

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #580 på: 26. Mars 2012, 15:17 »
linkes til fransk whizkid. Geoffrey Kondogbia. 18år og deffansiv midtbane for Lens. Herjer i Ligue 2 ifølge artikkelen. Napoli og Roma også interessert. Hadde passet fint med et DM talent. Har to lovende offansive i Vuckic og Abeid. Den fotballklubben Lens spyr jo ut talenter :) veldig imponerende. Bare så synd at de ikke får nytte av dem selv.

http://www.shieldsgazette.com/news/newcastle-linked-with-frenck-whizkid-kondogbia-1-4386957
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #581 på: 26. Mars 2012, 16:22 »
Hører rykter om at Vertoghen er lysten på Arsenal selv? :\

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #582 på: 26. Mars 2012, 16:46 »
Colo, Hangeland og Taylor høres bunnsolid ut. Verthongen hadde vært helt sinnsykt, men det skjer bare ikke.
Dempsey er vel en av mine personlige favoritter fra andre PL lag. Hadde vært digg med en midtbanespiller som kan score mål igjen!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #583 på: 26. Mars 2012, 17:02 »
Nei takk til Hangeland. Vi trenger fart.

Ikke passer han til transferkriteriene våre heller.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #584 på: 26. Mars 2012, 17:14 »
Enig med snkz. Nærme 30, om ikke allerede 30? Og tror han kommer til å kreve litt lønn.