20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2012  (Lest 765330 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2012
« Svar #450 på: 15. Mars 2012, 17:11 »
Kanskje Rafa Benitez til Chelski også kan være kjekt for Torres?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #451 på: 16. Mars 2012, 02:23 »
I august starter vi med en frekk 4-1-2-3

------------------------------------------Krul----------------------------------------

Santon----------------Colo---------------------Taylor----------------------Alba

-----------------------------------------Tiote---------------------------------------

----------------------Ben Arfa----------------------Cabaye----------------------

-----------Cisse-------------------------Ba---------------------Remy------------

----------------------------------------- :iik:---------------------------------------
« Siste redigering: 16. Mars 2012, 02:25 av Cheik_Tiote_Fy_Fasan »
Same old Shearer, always scoring!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #452 på: 16. Mars 2012, 08:25 »
Tja, tror ikke nødvendigvis han hadde tatt skade av å retunerere til Merseyside heller. Men om de vil ha han tilbake, er en annen sak.

Han trenger å komme tilbake til kjente omgivelser, en plass han har gode minner fra, og føler seg trygg.

Tror han hadde følt seg trygg hos oss.
Kan vi ikke få papa Torres i gang her også?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #453 på: 16. Mars 2012, 08:33 »
Kanskje Rafa Benitez til Chelski også kan være kjekt for Torres?

Jeg tror faktisk det er han som blir manager i klubben.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #454 på: 17. Mars 2012, 19:10 »
Kjøp Ryo Miyaichi og sett Obertan på benken. Miyaichi virker veldig lovende ut i fra det jeg har sett av han.
Nei.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #455 på: 17. Mars 2012, 19:12 »
Sitter og ser Hertha bli til de grader rundspilt av bayern :) Men det som forundrer meg er at Änis Ben Hatira er på benken for Hertha. De gangene jeg har sett han har han vært veldig god med masse x-faktor. Fyller 24 til sommeren og jeg tror faktisk han hadde vært en spennende ving-type for oss. Tror ikke han hadde kostet allverden og med sin tunisiske bakgrunn hadde han sikkert matchet godt med vår unge Abeid.

http://de.wikipedia.org/wiki/%C3%84nis_Ben-Hatira for info

og ikke minst! Ben Hatira og Ben Arfa = Bennybrothers ;)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #456 på: 18. Mars 2012, 00:22 »
Mark Douglas ‏ @MsiDouglas  Close

Sunday Sun tomorrow has Hatem Ben Arfa, Alan Pardew, a contract exclusive and transfer news. #nufc

Christian

• Gjest
« Svar #457 på: 18. Mars 2012, 11:22 »
Det er Guthrie som har sagt nei til ny kontrakt. (det er kontrakts nyheten)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #458 på: 18. Mars 2012, 12:19 »

Like greit. Han er ikke god nok om NUFC skal opp enda ett nivå til neste sesong. Må ha bedre spillere for å kunne bytte mer på laget og gi litt hardere konkurranse til spillere som er litt ut av form.
Det å ha spillere som er gode nok slik at man kan rotere mer på laget uten å svekke det nevneverdig er total mangelvare i dagens stall.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #459 på: 18. Mars 2012, 12:26 »
Mener allikevel at Guthrie er en slik spiller som det aldri skade å ha i stallen. De gangene han har spilt i år så har ikke savnetr av Cabaye eller Tiote vært spesielt stort. Men skjønner han jo fullstendig, han er god nok til å spille fast i PL, og det kan ikke vi tilby han. Takk for alt og lykke til!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #460 på: 18. Mars 2012, 13:35 »

Like greit. Han er ikke god nok om NUFC skal opp enda ett nivå til neste sesong. Må ha bedre spillere for å kunne bytte mer på laget og gi litt hardere konkurranse til spillere som er litt ut av form.
Det å ha spillere som er gode nok slik at man kan rotere mer på laget uten å svekke det nevneverdig er total mangelvare i dagens stall.

Syntes da Guthrie virkelig har gitt kamp om plassen sentralt på midten denne sesongen. Flere kamper han har vært veldig bra i da og syntes ikke Cabaye bør føle seg alt for trygg for forskjellen mellom dem denne sesongen har etter min mening vært liten. Tvilte lenge på om han kunne bli noe mer enn en god Championship-spiller, men syntes han har vist at han kan det denne sesongen.

En annen ting jeg blir litt bekymret over er vist vi skal kvitte oss med for mange av de spillerne som har prestert for oss. Williamson, Simpson, Best og Guthrie er ikke topp PL-spillere, men dette virker å være spillere som har den riktige innstilingen og og det har jo vi de siste årene lært er utrolig viktig. Nå sier jeg ikke at ingen av disse skal bort for blir kravene til lønn for høye eller vi får gode bud må det vurderes. Jeg er helt enig at vi må forsterke troppen. Men jeg syntes vi skal høste læredom av at vi rykket ned og har kommet lengre ned på tabellen med tropper som på papiret før sesongen har sett like sterke ut som den vi har idag.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #461 på: 18. Mars 2012, 13:49 »
Gjør meg ikke så mye om Guthrie forsvinner i sommer. Håper bare vi får hentet inn en spiller som er god nok til å være med å ta neste "steg" sammen med oss i neste sesong. Tror Guthrie ikke holder eller kommer til å holde nivå til å ta dette steget.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #462 på: 18. Mars 2012, 13:51 »
Enig i at Guthrie har vært meget god denne sesongen. Har hatt et par svake opptredener den siste tiden (sammenheng med kontraktsforhandlingene..?) - men for meg har ikke Guthrie stått veldig mye tilbake for de to andre sentrale midtbanespillerne denne sesongen. Guthrie er vel en spiller med ekstremt lav lønn sammenlignet med andre spillere han kanskje kan sammenlignes med i laget - og ser for meg at han vil ha få problemer med å få en mye bedre lønn i en klubb som eksempelvis Villa. Og jeg ser det vel som sannsynlig at han ikke er tilbudt en god nok lønn hos oss. Det er også synd fordi han er engelsk, homegrown, og jeg liker forsåvidt at vi har en viss mengde engelske spillere i stallen. Er flere andre spillere jeg ser dra før Guthrie i dagens stall.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

• Gjest
« Svar #463 på: 18. Mars 2012, 14:09 »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #464 på: 18. Mars 2012, 14:50 »

En annen ting jeg blir litt bekymret over er vist vi skal kvitte oss med for mange av de spillerne som har prestert for oss. Williamson, Simpson, Best og Guthrie er ikke topp PL-spillere, men dette virker å være spillere som har den riktige innstilingen og og det har jo vi de siste årene lært er utrolig viktig.

Williamson, Best, Guthrie og Simpson er spillere som er langt ifra gode nok om NUFC vil opp enda et hakk og kjempe sammen med 3-4 andre lag om CL plass. Hvilke andre topp 10 lag ville disse fått plass i?
Er NUFC fornøyd med å kun ligge på øvre halvdel av tabellen og ikke har noen visjon om å bli så mye bedre kan man nok alltid regne med at slike spillere vil innha en posisjon i NUFC.

Guthrie har vært meget god i enkelte kamper denne sesongen, men også grusom i andre kamper. Innhoppet hans mot Wolves var rett og slett forferdelig å se på. Feilpasningene florerte da. Han var vist en liten formsvikt de siste kampene og sliter som vanlig med mye skader tross tidvis liten spilletid. Ganske enkel spiller med begrensede ferdigheter.

Best leverte over forventning i starten av sesongen. Har slitt med skade og dårlig form i resten. Langt unna nivået til Ba, Ben Arfa og Cissè. Optimalt hadde vel vært å hatt en spiller som ihvertfall var i nærheten av nivået til disse for å få denne lagdelen jevn og omtrent komplett.

Simpson sliter defensivt mot gode vinger og er svak 1 mot 1 der han rygger og rygger og/eller står langt fra motspiller. Offensivt bidrar han med så godt som ingenting, og er heller ikke spesielt trygg med ballen. Langt ifra en spiller som høyner kvaliteten på laget.

Williamson behøver jeg vel ikke si så mye mer om. Jeg sliter med å finne en dårligere midtstopper i PL pr dags dato. Antall mål vi slapp inn med Coloccini - S. Taylor som midtstoppere kontra Coloccini - Williamson forteller vel sitt.....
« Siste redigering: 18. Mars 2012, 14:53 av Frode »