20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Brighton - Newcastle, FA-cupen 28/1 kl 18:15  (Lest 40693 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Brighton - Newcastle, FA-cupen 28/1 kl 18:15
« Svar #240 på: 29. Jan. 2012, 08:53 »
Hvorfor skal Perch ut? Han tjener ingenting, og kan brukes i hele forsvarsleddet og på midtbanen. Perch var faktisk solid i går. Det viser hvor viktig det er å ha stoppere som passer sammen. Svakheten med Willi og Colo er at begge er treige, noe vi fikk et godt eksempel på mot Fulham. I går tok Willaimson seg av duellene, mens Perch håndterte nedfallsfrukten. Om den samme oppskriften hadde blitt brukt mot Fulham kunne vi faktisk fått et bedre resultat. Vi hadde store problemer med Johnsons fart.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 29. Jan. 2012, 10:46 »
Jeg synes Best er i grei slag om dagen, men han kan ikke spille kant. Det er null driv framover. Null løp i bakrom og en mengde støttepassninger innover i banen. Han må flyttes på topp og heller skape rom fpr de rundt seg. Shola er helt ute akkurat nå. Han kan ta seg en god bolle.

De hadde 1 sjanse igår og fikk en heldig stuss på skuddet... Vi fortjente ikke å tape, men fortjente egentlig heller ikke å vinne.

Hvis jeg husker rett så tapte vi første kamp etter spania oppholdet ifjord. Det var vell mot fulham. Så kom 4-4 kampen mot Arsenal. Jeg tror vi kan forvente spenning mot Blackburn.

Ellers så leste jeg noen forsvar av Ben Arfa her igår. Det er kun fanboys som kan forsvare han igår. ENORM lav passningsprosent. Starter enormt dårlige dribleraid og skyter fra 30 meter. Jeg var ikke imponert, skulle likt å sett kritikken hvis det var Obesrtan som haddegjort det samme. Når det er sagt så sier jeg ikke at han er dårlig, men at han spillte ræv igår.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 29. Jan. 2012, 13:35 »
Perch skal ut fordi han ikke holder PL-nivå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 29. Jan. 2012, 13:53 »
Basert på dei siste kampene han har spilt, har han for meg  vist seg som en fin backup spiller, som kan bekle dei fleste posisjoner uten store problem. Williamson var og latterlig dårlig i går - håpløs med ball i beina, alt går for sakte og var og svak i duellspillet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 29. Jan. 2012, 14:06 »
Perch skal ut fordi han ikke holder PL-nivå.

Hvis vi ser litt saklig på det så har han jo aldri gjort seg bort når han har KOMMET INN i PL. Men han skal ALDRI starte, det er jeg enig i  ;) En grei spiller å sette inn for å trygge en ledelse, men ikke noe mer...

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #245 på: 29. Jan. 2012, 14:16 »
Perch trygge en ledelse? grøss...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 29. Jan. 2012, 14:23 »
Jeg mener jo også Willie bør fases ut etterhvert. Han holder et altfor dårlig tempo og har falt igjennom mange ganger på det syns jeg.
Perch er forsåvidt grei som backup på midtbaneplass faktisk. Som stopper er jeg alltid skamredd når han spiller fordi han alltid kan gjøre fæle feil. Rent fysisk har han det meste som skal til derimot.
Jeg kan ikke gjøre annet enn å tenke hvordan det hadde gått dersom vi ikke hadde mistet Tayls med skade før jul.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Christian

• Gjest
« Svar #247 på: 29. Jan. 2012, 14:30 »
Synst Perch har fått mykje ufortjent kritkk etter går dagen. Han var blandt våre beste, om ikkje den beste igår.

Perch er som nevnt, meir enn god nok til å ha som backup(da helst som midtbanespiller). Viktig å ha litt bredde i stallen, og ein spelarar som kan brukes litt over alt. Samme gjelder med Ryan Taylor.

Men Perch som første backup på midtstopper, er ein svakhet. Det seier at me bør virkleg hente ein ny midtstopper før vinduet stenger. 

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 29. Jan. 2012, 14:33 »
Ser egentlig ikke at Perch får så mye kritikk etter i går? Han var jo vår bestemann.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 29. Jan. 2012, 14:55 »
Perch skal ut på samme grunnlag som den ene(av 10.000) Carroll-vitsene; Villa blei tilbudt £25M + Carroll for Darren Bent. De sa de bare ville ha £25M  :feiring:

Spiller heller med 10 mann på banen enn å ha Perch som midtstopper/midtbaneanker.
Same old Shearer, always scoring!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 29. Jan. 2012, 17:06 »
Willie er ikke en dårlig stopper, men han lider av spille med Colo som er nesten like temposvak. Perch holder ikke PL-nivå, men det er ikke langt i fra Simpons heller. På 8 min utrettet Ferguson like mye offensivt som Simpson gjorde i løpet av en hel kamp. I dagens fotball er backer som er gode begge veier et must.  Når Simpson ikke tør å utfordre en back som spiller på et lag som ligger på midten av tabellen i Wanker tror jeg vi skal ha lite håp om at han tar det store steget offensivt i PL.
« Siste redigering: 29. Jan. 2012, 17:09 av Thomas »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 29. Jan. 2012, 17:11 »
Her er det det samme gamle ser jeg. Og som vanlig helt på jordet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 29. Jan. 2012, 17:12 »
Nå vrøvler du. Jeg lar Simpsons siste halvannen sesong tale for seg selv. At han har sine begrensninger som gjør at han aldri blir top-tier-back i PL er nå så, men å påstå at han ikke holder PL-nivå føler jeg faller på sin egen urimelighet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 29. Jan. 2012, 17:22 »
Nå vrøvler du. Jeg lar Simpsons siste halvannen sesong tale for seg selv. At han har sine begrensninger som gjør at han aldri blir top-tier-back i PL er nå så, men å påstå at han ikke holder PL-nivå føler jeg faller på sin egen urimelighet.

Var litt krass i min formulering der. Du har helt rett, han holder PL-nivå, men som du sier, han er ikke god nok for et topp 10lag. Og vi ligger faktisk på 6. plass, med gode muligheter for å beholde den før sesongslutt. Det er det poenget jeg har prøvd å få frem med SImpson. Han er en glimrende backupspiller, som Raylor, men har vi mål om å utvikle oss så er ikke han god nok for neste sesong. Det var skremmende å se forskjellen på en uerfaren Ferguson og Simpson i gårsdagens kamp. Ferguson var ikke redd for å utfordre i det hele tatt. Til slutt må benytte oss av Santons offensive bidrag på høyre side i stedet. Der vil han komme til sin rett.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 29. Jan. 2012, 17:25 »
Ja - men ingen av de nevnte har vist seg å være like solide defensivt. Jeg tror kanskje Ferguson heller bør satses på som ving, om han ikke får litt mer kjøtt på kroppen. Santon er en for fremtiden ja, men har enda mye å gå på defensivt.