20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Brighton - Newcastle, FA-cupen 28/1 kl 18:15  (Lest 40340 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Brighton - Newcastle, FA-cupen 28/1 kl 18:15
« Svar #210 på: 28. Jan. 2012, 21:00 »
Vi mangler rett og slett de smarte spillerne på topp, som kan lage rom og skape noe for blant annet Ben Arfa. Ameobi og Best blir for treigt og lite farlig sammen. De binder ikke opp nok folk. Et eksempel i dag er når Ben Arfa får ballen til høyre i god posisjon, tre spillere er kjapt oppi og det blir støttepasning.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 28. Jan. 2012, 21:11 »
Dagens beste mener jeg også at er Perch med Best etterpå kanskje.

En spiss som ikke klarer å sette slike sjanser får ikke godkjent av meg dessverre.

Forøvrig ser dere at Simpson toucher spilleren før han tar ball. I tillegg går han inn med knotter først. Frisparket og kortet er mao. greit spør dere meg. Men rødt er det ikke.
« Siste redigering: 28. Jan. 2012, 21:15 av Thomas »

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 28. Jan. 2012, 21:14 »
Dagens beste mener jeg også at er Perch med Best etterpå kanskje.

En spiss som ikke klarer å sette slike sjanser får ikke godkjent av meg dessverre.
Er vel fryktelig få som fortjener godkjent også. Fryktelig dårlig kamp av de aller fleste. Få lyspunkt egentlig ingen.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #213 på: 28. Jan. 2012, 21:14 »
Enig, Panzer Stormo! Best legger ut på et par løp under kampen, men dette er 10 løp for lite! Og når Shola ikke tar et eneste ett, så blir det vanskelig å skape noe!

Ser bare på Ba, hvor mye han løper, skaper rom for både stikkere og medspillere! Tror midtbanen trives liiit bedre med Ba på topp, enn de to som spillte idag :P
Er uansett ingen unnskyldning! Skulle absolutt ha klart å vunnet denne! Utrolig skuffa!
Og at vi nå mest sannsynlig mister Cabaye i 3-4 kamper er jo ikke bra..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 28. Jan. 2012, 21:17 »
Enig der Jonas. Ba er ekstremt flink til å møte og ta del i det oppbyggende spillet, i tillegg til at han evner å posisjonere seg rett i boksen. Shola og Best klarte ingen av delene. Men til Best sitt forsvar var dagens formasjon håpløs. Pards burde ikke stilt med Best ute på kant.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #215 på: 28. Jan. 2012, 21:32 »
Mike Ashley likte ikke detta

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 28. Jan. 2012, 21:33 »
Vi hadde aldri vunnet denne cupen uansett.

Jeg vil si meg sterkt uenig om du mener vi ikke hadde en alle tiders mulighet i denne turneringen. Alt som skulle gjøres var å vinne over Brighton. Deretter venter nok tøffere motstand, mens også overkommelig med Ba, Cisse, Tiote og muligens en ny spiller i stallen.

Med begge Manchester lagene ute er det kun Tottenham, Chelsea og Arsenal igjen som ligger foran NUFC på tabellen. Jeg så på dette som en fantastisk mulighet for NUFC til å endelig kunne vinne noe. Med alle tilbake fra ACN ser laget sterkere ut enn på mange sesonger, og jeg så veldig lyst på fortsettelsen av sesongen.

Dagens kamp var en gedigen skuffelse. Flere underpresterer ganske så kraftig og Ameobi viser nok engang hvilken ubrukelighet han er. Jonas og Ben Arfa var forferdelige og Cabaye var heldig som slapp unna rødt kort. Han får nok uansett 3 kamper. Simpson er det ikke så mye å si noe om. Grusom ved målet imot og tidvis fullstendig ute av det idag. Pardew gjør 3 bytter ALTFOR sent og skal ha kritikk for det.
Veldig skuffet nå!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 28. Jan. 2012, 22:11 »
Enig, blir litt for lett å si at vi aldri ville vunnet den uansett. Cup er cup.
Bobby Robson:

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #218 på: 28. Jan. 2012, 22:27 »
Ja, hva i huleste skal man si? Smått oppgitt. Men, men. Snart har vi kongen av strawberry syrup tilbake, samt bulldozeren på midten. OG HEI, ikke minst vår nye black diamond. Det er nok ikke lenge til vi smiler stort igjen!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 28. Jan. 2012, 22:30 »
Vil faktisk ha Obertan tilbake i laget! Ikkje fordi eg synst han er så forbanna god, men fordi vi trenger meir bredde og HBA vekk fra kanten. Skal HBA spille kant, synst eg i alle fall han burde spille på venstre sida. Slo meg i dag og, kor elendig fot Santon har! Synd, for ellers hadde han vert sjuk offensivt

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 28. Jan. 2012, 22:40 »
Santon har ikke elendig fot. Han pasningssikker, men det er naturligivis vanskeligere for en høyrefotet å slå inn fra venstresiden. Vi mister noe av flyten i angrepet pga at han må legge ballen over på rett fot.. Det er derfor jeg mener at Santon bør spille på høyre back. Likte det jeg  av Ferguson fremover i dag. Skulle gjerne sett ham i flere kamper mot litt svakere motstand.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 28. Jan. 2012, 22:51 »
Santon har ikke elendig fot. Han pasningssikker, men det er naturligivis vanskeligere for en høyrefotet å slå inn fra venstresiden. Vi mister noe av flyten i angrepet pga at han må legge ballen over på rett fot.. Det er derfor jeg mener at Santon bør spille på høyre back. Likte det jeg  av Ferguson fremover i dag. Skulle gjerne sett ham i flere kamper mot litt svakere motstand.

Med fot snakka eg om innlegg, og løfta pasninger. Når det gjelder Fergie, skulle eg gjerne likt å sett han i ei kantrolle, men det blir nok ikkje aktuelt no som vi kun har ligaen igjen.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #222 på: 28. Jan. 2012, 22:53 »
Jeg lurer på hvorfor Jonas har den frie rollen når Pardew plasserer Ben Arfa på kant?
Hvorfor ikke bytte de om?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 28. Jan. 2012, 22:56 »

Med fot snakka eg om innlegg, og løfta pasninger. Når det gjelder Fergie, skulle eg gjerne likt å sett han i ei kantrolle, men det blir nok ikkje aktuelt no som vi kun har ligaen igjen.

Vet det, men fortsatt er det en del vanskeligere å legge inn fra venstre side når man er høyrefotet. Han har teknikken inne tror jeg, det er bare at han trenger å spille på høyre side slik at han får legge inn i fart i stedet for at han må stoppe opp, som nå.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 28. Jan. 2012, 22:58 »
Ser jo at det blir en litt annen dimensjon når Ferguson kommer inn, da veit også spissene når man kan forvente et innlegg og kan gjøre løp i henhold til det. Viktig særlig når vi har de spissene vi har i dag.
Bobby Robson: