20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Papiss Demba Cissé  (Lest 112832 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Papiss Demba Cissé
« Svar #420 på: 29. Juli 2013, 02:08 »
Er jo ikke mere trolling å legge inn rykter fra hva han anser som et pålitelig kilde, enn det er å legge ut det fjaset man finner på Twitter.
Om du velger å tro på det Daniel legger ut, skal få være din sak. Men noe spesielt trolling anser jeg det ikke som.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #421 på: 29. Juli 2013, 11:35 »
Vel, slik som Newcastle holder på med sine spillekjøp (bud langt under markedspris og vent på at spilleren begynner å sutre) så er det bare fortjent om Cisse bruker "Wonga" som en unnskyldning for å gå til en større klubb.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #422 på: 29. Juli 2013, 13:10 »
Kunne ikke vært mer uenig!
Hvordan Newcastle byr på spillere, er ingenting de nåverende spillerne har noen ting med!

De får holde seg til å prestere på banen, først og fremst!

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #423 på: 29. Juli 2013, 13:11 »
Anita er ikke en ballvinnende midtbaneanker, det er Tiote. Og på sitt beste, en av de beste i den rollen. Anita bør få spille, ja, men ikke på bekostning av Tiote i en ankerrolle.

Alt for lenge siden vi har sett noe i nærheten av hva Tiote leverte på sitt beste så at han skal få fortsette med klippekortet er for meg uforståelig. Tror ikke det skjer av seg selv heller - trenger nok en manager som klarer å forklare han rollen som ryddegutt, noe vi ikke har.
Ville heller brukt både Anita og Biggie før Tiote

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #424 på: 29. Juli 2013, 14:50 »
Er jo ikke mere trolling å legge inn rykter fra hva han anser som et pålitelig kilde, enn det er å legge ut det fjaset man finner på Twitter.
Om du velger å tro på det Daniel legger ut, skal få være din sak. Men noe spesielt trolling anser jeg det ikke som.
Poenget er at han i dette tilfellet ikke videreformidler twittervrøvl alá indykaila og cwarr, det er at han selv tar på seg rollen som indykaila og cwarr. Av alt det triste, naive og lavpanna jeg har sett på dette forumet så er det å sitte og hevde t
at man har en "kilde" man ikke vil oppgi definitivt det tristeste. Det har vært mye mas om kvaliteten på dette forumet i det siste, men at det skal være fritt fram for alle og enhver å finne på akkurat hva de vil om klubben er jo soleklart det største angrepet på en fornuftig debatt. Lag deg en jævla blogg, sist jeg sjekka var nufcblog.tk ledig.
« Siste redigering: 30. Juli 2013, 16:00 av DurinVIII »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #425 på: 29. Juli 2013, 17:13 »
Greit nok at du ser slik på det, kan med godvilje skjønne det litt.
Men nå er vel kvalitetsdiskusjonen dreid som om hersketeknikker, usaklig personangrep og lignende.

Jeg er selv kildekritisk (til en viss grad hvertfall ;) ), og for min del er det litt lettere å tro på Daniel enn på en random ny bruker hvis første innlegg er å poste noe fra en sikker kilde. Men nå setter jeg da også pris på at Daniel deler dette.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #426 på: 27. Aug. 2013, 13:10 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/papiss-cisse-opens-doors-newcastle-5789391?

Han fremstår i det minste som en jævlig bra fyr, i motsetning til så alt for mange fotballspillere. Klasse!
Nei.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #427 på: 27. Aug. 2013, 13:13 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/papiss-cisse-opens-doors-newcastle-5789391?

Han fremstår i det minste som en jævlig bra fyr, i motsetning til så alt for mange fotballspillere. Klasse!

Hvis dette er helt på eget initiativ er det helt magisk fett! Uansett rått! Dette gir en høy stjerne hos meg, selvom han suger balle på fotballbanen for tiden!
Toon till I die.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #428 på: 27. Aug. 2013, 13:27 »
Ja, kan han ikke bare være like fantastisk på banen også!

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #429 på: 27. Aug. 2013, 13:57 »
Oioi, det finnes snille muslimer også! Hvem skulle ha trodd!

Cisse er jo utvilsomt en herlig fyr. Men helt ærlig hadde jeg foretrukket gud på banen/drittsekk utenfor....
« Siste redigering: 27. Aug. 2013, 14:26 av lefsen »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #430 på: 27. Aug. 2013, 14:36 »
Hadde vi bare vært i stand til å spille på Cisses premisser, så hadde det vært så mye, mye enklere for han å prestere på banen. Det vi har prestert forrige sesong og i starten av denne er så milevis unna det vi i trøndelag kaller "godfoten", som det er mulig å komme.

Vi har en spiss som er veldig god i boksen, nokså hurtig og nokså skuddvillig. Nokså god på hodet, nokså sterk i kroppen, men veldig god til å lukte målsjanser. Og ganske god til å sette dem i mål.

De få gangene forrige sesong vi spilte noenlunde på hans premisser, så leverte han noenlunde brukbare kamper. Mot City var han dårlig, men kanskje ikke den mannen som er best å bruke mot et sånt lag. Der hadde nok Remy eller Gouffran passet oss meget bedre. Shola hadde nok også vært å foretrekke. Mot West Ham skulle han liksom få hjelp av Shola, men mot Sam Allardyce poler vi altså baller opp til spissene. Ameobi vinner noen dueller, men taper absolutt alle andreballer. Og er ikke i stand til å gi sin spisskollega noe å jobbe med. Det er ekstremt vanskelig å være Papiss Cissé i Newcastle om dagen, så jeg synes det er en klar fordel at han er en gentleman utenfor banen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #431 på: 27. Aug. 2013, 14:41 »
Er det ikkje slik at Cisse er best når han vert spelt gjennom til sjansar og får ballen i rom der han kan avslutta?
Vårt offansive spel stoggar jo totalt opp rundt 30-40 m frå mål. Han får ingenting å jobba med. Og so er han elendig til å møte og halde på ballen. Og sentra...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #432 på: 27. Aug. 2013, 14:45 »
Det er nettopp det jeg prøvde å få frem. Vi spiller på en sånn måte at det er umulig for Cissé å spille gode kamper og score mål.

Det Pardew holder på med er rendyrket vrangfot-teori, så rendyrket at han burde skrive bok om det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #433 på: 27. Aug. 2013, 15:17 »
Jeg ville også tipset Cisse om å bevege seg når våre kreative spillere nærmer seg motstanders 16-meter. Samt kanskje unngå å bevege seg i samme rommene som Ameobi. Ettersom jeg har et lite, innstending håp om at Cisse har litt høyere fotball-iq enn Ameobi.
Vi spiller ikke på Cisse styrker i stor nok grad, og Cisse spiller bedritent.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #434 på: 28. Aug. 2013, 11:01 »
Veldig enig i de to siste innleggene her.

At Cisse ikke scorer mål om dagen blir litt som at Carew aldri scoret på landslaget de siste årene han spilte der fordi han alltid måtte ned i mellomrommet og vinne langballduellen for deretter å jage den selv etterpå fordi han var helt alene. Det er litt det samme med Cisse i Newcastle nå, han presterer ikke fordi han ikke kommer til sin rett.

Samtidig helt enig med Kristoffer. Alle de gangene Ben Arfra nærmet seg West Hams 16-meter var det veldig irriterende å se på hvor lite initiativ og bevegelser det var rundt ham. Der må Cisse selv ta sin del av skylden, og jeg skjønner godt at ben Arfa ble mer og mer egoistisk utover i kampen ettersom ingen andre rundt ham viste tegn til å ville noe some helst.

Jeg har et lite håp om at Remy kanskje kan være en bedre partner til Cisse når han endelig kommer i aksjon, ettersom han er en litt annen type (sånn jeg har forstått det?) og kanskje kan tilføre laget noe bevegelse foran motstanderens 16-meter og samtidig åpne rom for andre spillere. Sånn jeg har forstått det vil Remy og Cisse være to langt mer ulike spillertyper, og forhåpentligvis mer komplementære(?), enn Cisse og Demba Ba var?

Vedr Shola så..... NEI! Huff!