20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Papiss Demba Cissé  (Lest 112776 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Papiss Demba Cissé
« Svar #405 på: 28. Juli 2013, 20:45 »
Spiller egentlig ingen rolle egentlig, for etter hva jeg har hørt fra mine kilder har vi allerede blitt enige med QPR om å bytte Cisse mot Remy.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #406 på: 28. Juli 2013, 21:33 »
 ::)

Synes det er synd hvis vi skal prøve å selge Cisse. Alene på topp er han ikke god nok synes jeg, men vi har sett hvor god han er år han får den rette servicen. Spiller vi med to på topp, kan det også bety mer plass og bedre hjelp for Cisse.

Sier kilden din noe om det er Newcastle eller Cisse som egentlig vil ha en overgang Daniel? Er den nye kontrakten kun for å øke en evt overgangssum?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 28. Juli 2013, 21:37 »
Den beste perioden Cisse hadde i Newcastle spilte Cisse alene på topp i en 4231 formasjon med Demba Ba som kant.
Du er inne på det, og det viktigste er uansett å få laget til å fungere rundt han. Noe av problemet er det at vi ofte bruker Gutierrez som en av kantene og da stagnerer det meste av angrepsfotball.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #408 på: 28. Juli 2013, 21:40 »
Sier kilden din noe om det er Newcastle eller Cisse som egentlig vil ha en overgang Daniel? Er den nye kontrakten kun for å øke en evt overgangssum?
I følge han er det for å øke en evt overgangssum ja. Men er jo lett å tenke i de baner at Ashley gir han en ny kontrakt nå også for at det er Cisse som skal se ut som "syndebukken" etter Wonga-bråket.

I følge kilden så er det jo klubben som har hyra inn et agentfirma, så virker jo som om det er klubben som ønsker å selge. Kan jo være at klubben og Cisse har blitt enige om å jobbe for et salg også?

Nå skal det jo sies at alt dette kan være bullshit, men jeg har ingen grunn til å tro at denne personen skal finne på ting.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #409 på: 28. Juli 2013, 21:40 »
Følte Ba og HBA ofte var mer spissvinger, men mulig jeg husker litt feil.

Guti på kant er jo så skivebom det får blitt, og håper å se HBA og Marve på hver sin kant, uavhengig av hvilken formasjon vi kjører på med.

Daniel: neida, tar det med ei klype salt, da jeg regner det ikke er Mike eller JoKe du hører fra ;) men allikevel synes jeg nesten alt av rykter og ITK til en viss grad er morsomt utenfor sesong, så post det du hører ;)
« Siste redigering: 28. Juli 2013, 21:43 av Anders »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #410 på: 28. Juli 2013, 21:54 »
De fikk mye mer frihet den gang føler jeg også. Var mye bytting av posisjoner, og det hendte også underveis i kamper at Cisse vandret ned på kant og Ba spilte mer inne sentralt i banen. Problemet forrige sesong var jo at Cisse ble veldig isolert på topp, og han er jo overhodet ikke noen utpreget hold-up-spiss, så da havnet vi kjapt i problemer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #411 på: 28. Juli 2013, 22:01 »
Absolutt. For som jeg prøvde å formidle tidligere, Cisse er ikke "god nok" til å spille alene på topp. God avslutter, men som du sier er han ikke noe hold-up spiss.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #412 på: 28. Juli 2013, 22:29 »
Marveaux
Ben Arfa - Cisse - Remy

Fnis! Ja, takk!
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #413 på: 28. Juli 2013, 22:41 »
Hvem skal ut av Sissoko, Cabaye og Tiote da? Og er ikke det litt for lite defensiv kraft i en slik lagoppstilling?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #414 på: 28. Juli 2013, 22:43 »
        Cabaye     Sissoko

Marveaux

Ben Arfa   Cisse   Remy

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #415 på: 28. Juli 2013, 22:58 »
Det kan absolutt funke, spesielt på hjemmebane og mot svakere motstand generelt. Mot de beste laga ville jeg vel flyttet Sissoko opp og plassert Tiote inn for Marve.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #416 på: 28. Juli 2013, 23:04 »
Eller byttet Tiote med Marve, og plassert han bak Cab-Sissoko..

TommyWee

• Gjest
« Svar #417 på: 28. Juli 2013, 23:22 »
Eller dritet i Tiote og brukt ANITA i stedet for.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #418 på: 29. Juli 2013, 00:09 »
Anita er ikke en ballvinnende midtbaneanker, det er Tiote. Og på sitt beste, en av de beste i den rollen. Anita bør få spille, ja, men ikke på bekostning av Tiote i en ankerrolle.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #419 på: 29. Juli 2013, 01:13 »
I følge han er det for å øke en evt overgangssum ja. Men er jo lett å tenke i de baner at Ashley gir han en ny kontrakt nå også for at det er Cisse som skal se ut som "syndebukken" etter Wonga-bråket.

I følge kilden så er det jo klubben som har hyra inn et agentfirma, så virker jo som om det er klubben som ønsker å selge. Kan jo være at klubben og Cisse har blitt enige om å jobbe for et salg også?

Nå skal det jo sies at alt dette kan være bullshit, men jeg har ingen grunn til å tro at denne personen skal finne på ting.
Herregud, jeg håper du troller.