20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Liverpool - Newcastle 30/12, kl. 20.45  (Lest 55036 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle 30/12, kl. 20.45
« Svar #330 på: 31. Des. 2011, 15:43 »
Saknar 2 no-nonsense vingar som har sin styrke i pasningsspelet.  Det viktigaste for ein ving synst eg er å slå gode og presise innlegg. Saknar ein mann som Solano.

Enig i denne! Har lenge etterlyst en ving med Solano sine kavliteter. En som har strålende dødballer, gode innlegg og godt blikk for spillet. Ganske enkle spillertyper, men du verden hvor mye slike spillere betyr for et lag.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #331 på: 31. Des. 2011, 15:49 »
130 i odds på den på unibet. :P Men gidder rett og slett ikke å kaste bort 100 kroner på Blackburn-seier på OT.

Kjedelige greier, torfinn. Hehe! Måtte bare dra den fram! Det er lett å være etterpåklok, skal jeg innrømme!  :P

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #332 på: 31. Des. 2011, 15:53 »
130 i odds på den på unibet. :P Men gidder rett og slett ikke å kaste bort 100 kroner på Blackburn-seier på OT.

Kjedelige greier, torfinn. Hehe! Måtte bare dra den fram! Det er lett å være etterpåklok, skal jeg innrømme!  :P

Inkluderte ikke den oddsen Newcastleseier også da?
Genius by birth. Slacker by choice.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #333 på: 31. Des. 2011, 15:55 »
Gleder meg ikke akkurat til et hevngjerrig manu kommer på besøk.

Nani - Valencia vs Raylor - Simpson  :help:
Same old Shearer, always scoring!

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #334 på: 31. Des. 2011, 15:55 »
Mye mulig. Kikka egentlig ikke godt nok. Husker bare torfinns kommentar! Jeg hadde jo aldri selv satset på Blackburn-seier, bare så det er sagt!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #335 på: 31. Des. 2011, 15:57 »
Gleder meg ikke akkurat til et hevngjerrig manu kommer på besøk.

Nani - Valencia vs Raylor - Simpson  :help:

Newcastle United med innsatsen i går - Manchester United med revansjelyst og på sitt beste :  :help:

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #336 på: 31. Des. 2011, 15:59 »
Saknar 2 no-nonsense vingar som har sin styrke i pasningsspelet.  Det viktigaste for ein ving synst eg er å slå gode og presise innlegg. Saknar ein mann som Solano.

Enig i denne! Har lenge etterlyst en ving med Solano sine kavliteter. En som har strålende dødballer, gode innlegg og godt blikk for spillet. Ganske enkle spillertyper, men du verden hvor mye slike spillere betyr for et lag.

Litt surt å innrømme dette, men ein mann som Larsson ville faktisk tilført laget vårt mykje.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #337 på: 31. Des. 2011, 16:10 »
syk odds. tippet en hundrings på newcastle og blackburn seier. 90 i odds. Bankers! :thumbu:

United markerte Fergusons 70-årsdag med sjokktap (DB.no)

Du var nære da, kondolerer ;)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #338 på: 31. Des. 2011, 16:32 »
Fakta er at Obertan er PL's dårligste fotballspiller. Han holder ikke league 5-nivå engang.

Om det er malen så har NUFC nå så mange på samme nivå at vi heller burde flytte laget ned på dette nivået.
Dummeste jeg har hørt. form er midlertidig - klasse er evig. Obertan har minst klasse av alle. punktum

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #339 på: 31. Des. 2011, 16:35 »
Jeg blir også litt oppgitt over all denne sytingen på Obertan. I går var han strengt tatt ikke noe dårligere enn Jonas. Sistenevnte er jo ikke i nærheten av formen han hadde tidligere i sesongen og surrer bort ballen gang på gang istedenfor å velge litt enklere løsninger.

Stort sett enig i alt du sier i resten av inlegget ditt, men dette er jeg ikke enig i.
Greit at Jonas er møkk dårlig for tiden, men han vet vi hvor god han kan være når han er i form. Obertan har ikke besvist en dritt...

Hjelper jo ikke en dritt at vi vet hvor god han kan være når han ikke presterer noen verdens ting for tiden. Dere som klager på Obertan (du kan se tilbake på at jeg var en av de som var mest imot å kjøpe han) gjør det med rette. Men det er patetisk at andre spillere som faktisk spiller verre og viser så dårlig form at det er skremmende slipper unna. Jonas er utvilsomt en av de. Han mistet eller surret bort ballen hver bidige gang han var i kontakt med den igår.

Dere maser også om de 2 små asistene Obertan har i årets PL. Det rette er faktisk 3. Ikke at det er så fantastisk, men Cabaye er den som har flest med sine 4, så det er kanskje noe å sammenligne med. Jonas på sin side har enda flere spilte minutter enn Obertan, men står likefult med kun 2 assist, men så har han 1 mål også. Ikke så vanvittig mye bedre altså!

At NUFC spiller elendig for tiden er ikke Obertan sin skyld alene. Mulig han bidrar med dette litt, men du verden hvor mange andre det er som også må ta på seg tilsvarende del av skyld.

Det er helt greit å kritisere enkeltspillere, men det får være grenser også. Her blir jo Obertan til hakkemat, hva med flere av våres andre spillere?
Jonas er likevel 100 ganger bedre - så selv om han stinker kamelræv for tiden, så er jeg mer villig til å la ham spille seg i form. Han bidrar iallefall defansivt...

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #340 på: 31. Des. 2011, 16:44 »
Jeg blir også litt oppgitt over all denne sytingen på Obertan. I går var han strengt tatt ikke noe dårligere enn Jonas. Sistenevnte er jo ikke i nærheten av formen han hadde tidligere i sesongen og surrer bort ballen gang på gang istedenfor å velge litt enklere løsninger.

Stort sett enig i alt du sier i resten av inlegget ditt, men dette er jeg ikke enig i.
Greit at Jonas er møkk dårlig for tiden, men han vet vi hvor god han kan være når han er i form. Obertan har ikke besvist en dritt...
Enig, i tillegg jobber Jonas ræva av seg, uansett form. Burde ikke være lov å sammenligne ham med Obertan engang som danner rundt uten noe ønske om å bidra!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #341 på: 31. Des. 2011, 17:12 »
Jeg syns ærlig talt at Jonas var blant våre beste i går.
Var ikke hypp på Larsson, men i all etterpåklokskap hadde jeg prisa herren dersom vi kunne bytta han med Obertan.
Marve er jo i utgangspunktet en slik ving vi hadde trengt, men vi veit jo hva som måtte skje der...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #342 på: 31. Des. 2011, 21:20 »
Skjønner ikke hvorfor man betaler penger for Obertan når Larsson kunne kommet gratis...

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #343 på: 01. Jan. 2012, 05:29 »
Skjønner ikke hvorfor man betaler penger for Obertan når Larsson kunne kommet gratis...

Etterpåklokskap er en fin ting. Ser for meg Pardew river av seg håret for akkurat dette ja.(Om han hadde noe han skulle ha sagt)
Same old Shearer, always scoring!

Juma

• Gjest
« Svar #344 på: 01. Jan. 2012, 12:39 »
Veldig fint hvis Magpie93 ikke starter kamptråder. Chelsea, Norwich og Liverpool kampene ble startet av deg og alle endte med tap. Daniel, kan du starte kamptråd for man utd kampen?