20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Liverpool - Newcastle 30/12, kl. 20.45  (Lest 55114 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Liverpool - Newcastle 30/12, kl. 20.45
« Svar #255 på: 30. Des. 2011, 23:11 »
Dette laget skriker virkelig av kreativitet pluss noen dugelige vinger som klarer å passere og slå noen pasninger inn i boksen. Er jo nesten ikke en spiller i dette laget som klarer å forsere en spiller. Vi eiger jo ikke fart! Tregt som tusan.

Simmi

• Gjest
« Svar #256 på: 30. Des. 2011, 23:12 »
Thomas:  :thumbu:

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 30. Des. 2011, 23:15 »
Konstruktiv kritikk settes pris på. Ikke oppgulp av den typen, Geir. Nei, såpass må man ikke tåle. I tillegg er den uberettiget. Og den diskusjonen legger vi død.

Jeg forteller faktisk bare at vi tydelig savner taylor. I og med at jeg ikke en gang nevner navn etterpå kan det vel strengt tatt ikke være så ille?

Ikke for å repetere meg selv. Jeg har sagt at det eneste som hindrer Tayls fra å bli en virkelig god stopper er hans konsentrasjonsvansker. Ellers har han alt som skal til. På slutten var han helt rå- Skal love deg at tayls hadde gått ut mot bellamy i horisontal stilling og blokkert skuddet. Denne innsatsviljen mangler Colo, og vi savner den dypt.

Jeg har flere ganger tidligere sagt at jeg har respekt for deg som debattant, men at det er ting vi er uenige i. Jeg vet derfor at du tåler at folk sier i mot deg også.

Poenget mitt er uansett at vi virkelig savner taylor og at han tydeligvis holdt forsvaret vårt sammen i større grad enn noen av oss ante. Vi slipper rett og slett inn masse mål uten ham.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #258 på: 30. Des. 2011, 23:15 »
i kveld var vi direkte jævlig dårlige. En ny høyreback i stedet for simpson hadde vært allright

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #259 på: 30. Des. 2011, 23:15 »
Oi oi oi, for en overraskelse. Endelig møtte vi et lag som definitivt er sterkest på sin VENSTRE side, og hva var resultatet? En Simpson som overhodet ikke holder mål. Enrique driblet seg alt for enkelt forbi flere ganger. Simpson er for treig, og Enrique bare enkelt spilte ballen til side og fosset forbi. Og målet trenger ingen kommentar. Hvis Santon på venstre back kommer motstanderen i større grad å legge sitt spill rundt vår høyre side, og da får vi en reprise av i dag.  Raylor ble ikke byttet ut pga at han gjorde det dårlig, men fordi han hadde fått føling med ankelskaden. Raylor hadde ble nesten ikke utfordret, og noterte seg for sin fjerde assist. Klart han må flyttes over på høyre back.

Jeg skjønner meg lite på dem som slakter Tiote. Midtbanen vår dominerte fullstendig. Før Simpson ga vekk målet hadde vi en ballbesittelse på 65 35% for 2. omgang.  På bortebane skal vi ligge kompakt og ta vare på overgangene. Det er ikke vår oppgave å skape noe som helst, noe LFC heller ikke gjorde før Simpson avgjorde kampen. De som var skuffende var først og fremst vingene, og Simpson. Ba fikk nesten ingen innlegg å jobbe med. Dette var en perfekt bortekamp helt til 2.målet. Vi kan ikke gjøre sånne tabber om vi skal ha håp om ta med oss alle poengene fra anfield. Jeg trodde faktisk på minimum uavgjort helt til det tullmålet.argh
første artikkel: Raylor stinka lang veg, på lik linje med Simmo
andre artikkel:Enig om Tiote. Han vant ballen, men hvor var medspillerne? ikke rart han havner i vanskleige situasjoner, når han prøver å være konstruktiv i et lag som ikke jobber etter kjent mønster

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 30. Des. 2011, 23:15 »
Er nesten så jeg synes synd på Vuckic idag, snakk om å bli kasta til ulvene. Skal ligge å jobbe rundt Ba med grovarbeidere som Adam og Spearing som biter på anklene hans. Totalt feil kamp å sette innpå en urutinert 18-åring.

Han skal ha skryt for å ha ryddet opp i noen cornere ihvertfall ;)

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #261 på: 30. Des. 2011, 23:15 »
Det paradoksale er jo at før Gerrard kom på banen, er dette det dårligste Liverpool-laget jeg kan huske å ha sett.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 30. Des. 2011, 23:15 »
Skysports intervju med AP:
Pardew klarte ikke å svare på hvordan AC visste at Danny ville stå på  streken i sånne situasjoner (2.målet). Så ser det ut til at det går opp et lys for ham. Det som bekymrer meg mest etter intervjuet er at AP er skuffet over 2.omgangen, ikke 1 omgangen. Sorry, men det sier meg at AP er litt på villspor for øyeblikket. Det KAN snu, og By GOD som jeg håper han ser lyset snart.

Neeh. Det hadde  gått over 60 minutter av 2. omgang. Vi dominerte ballbesittelsen fullstendig og LFC skapte null og niks. Det er en perfekt taktikk på bortebane mot en så vanskelig motstander. HVa skal Pards gjøre når Simpson gjør slike brølere? Det er få lag som klarer å komme tilbake mot LFC når de først tar ledelsen.  Jeg tror LFC er fullt mulig å slå på St James,

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 30. Des. 2011, 23:16 »
Pardew klarte ikke å svare på hvordan AC visste at Danny ville stå på  streken i sånne situasjoner (2.målet). Så ser det ut til at det går opp et lys for ham. Det som bekymrer meg mest etter intervjuet er at AP er skuffet over 2.omgangen, ikke 1 omgangen. Sorry, men det sier meg at AP er litt på villspor for øyeblikket. Det KAN snu, og By GOD som jeg håper han ser lyset snart.
Ikke engang Pardew har pepling på hva som skjer. Er jo ingen som vet hva de skal gjøre på disse frisparkene. Rett og slett håpløst.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 30. Des. 2011, 23:18 »
Det paradoksale er jo at før Gerrard kom på banen, er dette det dårligste Liverpool-laget jeg kan huske å ha sett.

Jepp. Det var Gerrard som forandret kampen, dessverre.

NeN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #265 på: 30. Des. 2011, 23:18 »
Uffda, bare 4 poeng på de 5 siste   ???
Da man sluttet og være menneske, når man undertrykker følelser bare pga av regler da har du i mine øyne tapt alt, lykke til din robot.

Hehe, ikke sjangs, ikke sjangs :)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #266 på: 30. Des. 2011, 23:19 »

Neeh. Det hadde  gått over 60 minutter av 2. omgang. Vi dominerte ballbesittelsen fullstendig og LFC skapte null og niks. Det er en perfekt taktikk på bortebane mot en så vanskelig motstander. HVa skal Pards gjøre når Simpson gjør slike brølere? Det er få lag som klarer å komme tilbake mot LFC når de først tar ledelsen.  Jeg tror LFC er fullt mulig å slå på St James,

LETT: Hvis vi skal ligge bakpå og pole fremover, må vi ha en som kan vinne duellene på topp (BEST,AMØBA). Hadde vi det? Nei. Hvem hadde vi? En kreativ 19 åring i sin første PL kamp fra start. Er ikke det feil taktikk?

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 30. Des. 2011, 23:19 »

Jepp. Det var Gerrard som forandret kampen, dessverre.
vi klarte vel helt på egenhånd å forandre kampen med noe av det verste jeg har sett på en fotball bane i år, altså andre omgang.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #268 på: 30. Des. 2011, 23:21 »
Uff. Mye å ta tak i.

Enig i denne børsen ja.

Håper forøvrig ikke det blir noe etterspill av Cabayes tråkk og Colos albue. Tror ikke det var noe vondt i noe av det, men FIFA trenger vel ikke onde intensjoner fra spillerne for å benke dem mot ManU.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 30. Des. 2011, 23:21 »
Oi oi oi, for en overraskelse. Endelig møtte vi et lag som definitivt er sterkest på sin VENSTRE side, og hva var resultatet? En Simpson som overhodet ikke holder mål. Enrique driblet seg alt for enkelt forbi flere ganger. Simpson er for treig, og Enrique bare enkelt spilte ballen til side og fosset forbi. Og målet trenger ingen kommentar. Hvis Santon på venstre back kommer motstanderen i større grad å legge sitt spill rundt vår høyre side, og da får vi en reprise av i dag.  Raylor ble ikke byttet ut pga at han gjorde det dårlig, men fordi han hadde fått føling med ankelskaden. Raylor hadde ble nesten ikke utfordret, og noterte seg for sin fjerde assist. Klart han må flyttes over på høyre back.

Jeg skjønner meg lite på dem som slakter Tiote. Midtbanen vår dominerte fullstendig. Før Simpson ga vekk målet hadde vi en ballbesittelse på 65 35% for 2. omgang.  På bortebane skal vi ligge kompakt og ta vare på overgangene. Det er ikke vår oppgave å skape noe som helst, noe LFC heller ikke gjorde før Simpson avgjorde kampen. De som var skuffende var først og fremst vingene, og Simpson. Ba fikk nesten ingen innlegg å jobbe med. Dette var en perfekt bortekamp helt til 2.målet. Vi kan ikke gjøre sånne tabber om vi skal ha håp om ta med oss alle poengene fra anfield. Jeg trodde faktisk på minimum uavgjort helt til det tullmålet.argh

Heilt utruleg det du presterar å skrive her. Du er ein ekspert i å leggja skulda på spelara du ikkje likar. Simpson, Jonas og Obertan er åleina skuld i tapet? ???
Slik me spelte idag so var det sjølvsagt ikkje snakk om me kom til å ta poeng, men kor mange mål me kom til å tapa med. Eg tykkjer me spelar to dårlege omgangar. Ja, Simpson var elendig. I tillegg spelar han åleina mot Bellamy og Enrique. Når han då har ein elendig dag på jobben so verte det vanskeleg. Han greidde seg brukbart i 1 omg. Kven her inne trur ikkje at Simpson får det vanskeleg mot Enrique og Bellamy? 2 av dei beste spelarane i PL per dags dato.  Raylor og Jonas sleit jo minst like mykje på si sida mot Downing og Johnson. Raylor vart herja med av Downing.
Taktikken du snakkar om er grei den, men såg du ikkje kor mange personlege feil med hadde. Dette prega heila laget heila kampen gjennom og då er det berre spørsmål om tid før måla renne inn. Simpson var elendig på 2-1 målet, men eg vil no sei at Krul som keeper må ta ansvar når folk spring rundt som høns! For å oppsummera; Heile laget var fleire hakk under godkjent. Og eit siste spørsmål til deg Tomas; Såg du ikkje at det gjekk i støyttepasningar heile kampen gjennom og at alle som fekk ballen sto med ryggen mot Reina? Dette i samband med personlege feil på samtlege fører til at det verte vanskeleg å ta poeng i fotballkampar.

PS. Skikkeleg morsomt at du ikkje nemne Obertan... Han går inn under vingane.
« Siste redigering: 30. Des. 2011, 23:31 av lgrinde »