1 poeng i en kamp hvor vi hadde fortjent full pott! Vi spiller meget bra i første omgang, men er uheldige som ikke scorer. Både Coloccini og Ba hadde gode muligheter.
Vi faller litt i andre omgang, og klarer ikke skape det helt store.
Jeg mener at Pardew bommer totalt på byttene i denne kampen. Han lar Ben Arfa sitte på benken, til tross for at vi skaper fint lite fremover i andre omgang. Noen som la merke til uttrykket til Ben Arfa da han fikk beskjed om å sette seg igjen?
Helt greit at Vuckic kommer inn for Tiote. Det er også greit at Sammy får spilletid, men han har ærlig talt ikke vist veldig mye de kampene han har spilt. Derfor mener jeg at Ben Arfa skulle kommet inn for Obertan, selv om han ikke er 100% match-fit. Han har egenskaper som ingen andre i dette Newcastle- laget har. At Obertan får så mye spilletid er en tragedie, og jeg håper at Pardew snart ser at Obertan har godt av noen kamper på benken. Misforstå meg rett, jeg håper Obertan blomstrer i svart og hvitt, men akkurat nå ser det ikke særlig bra ut.
Forsvaret gjør en god jobb. Jeg har slaktet Perch tidligere, men på lørdag spilte han sin beste kamp for oss. Dette har nok sammenheng med at Swansea ikke skapte allverden, men han hadde noen gode involveringer. Vi får nok et litt bedre svar i neste kamp, hvor han møter bedre spisser. Uansett, + i boka for lørdagens innsats.
Synes også backene gjør en god kamp. Santon er god fremover, men gjør litt feil bakover. Satser på at dette kommer seg etterhvert. Det er fantastisk å ha Coloccini tilbake! Synes han gjør en god kamp!

Neste kamp SKAL vinnes!