Beholdningen fra i dag var at vi ser solide ut defensivt med Colo tilbake i forsvar.
Jeg satt med en følelse helt i fra tidlig i 1.omgang at det kom til å bli få sjanser, og den viste seg å stemme. Riktignok hadde Ba og Colo hver sin i stanga, og Ba og Shola hadde en avslutning hver på Vorm. Ellers var ikke sjansene så opplagte, fordi man ikke klarte å spille seg helt fri eller å sette opp medspillere. På grunnlag av at det rett og slett manglet kreative krefter i Newcastle, kan jeg ikke begripe at ben Arfa ikke kom inn. Og de byttene kom for sent, minst 10-15 minutter etter de kunne fått effekt (ser bort i fra Tiote ut Vuckic inn).
Ben Arfa er kanskje ikke i sin beste form, men han er noe helt annet enn Best, Obertan, Sammy, Shola og andre, så at ikke han spiller mer er meg ufattelig. Og hva gjør egentlig Obertan annet enn å holde på ballen i evigheter før motstanderen får den?
Håper virkelig Newcastle reiser seg til neste kamp, min første kamp jeg ser Newcastle med egne øyne. Blir ikke lett, for det var j**la synd at Cabaye må sone karantene.