20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2012  (Lest 151311 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #675 på: 22. Aug. 2012, 22:58 »
Tidligere Wigan-spiller Henri Camara på prøvespill i FFK.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #676 på: 23. Aug. 2012, 09:18 »
Håper virkelig VIF henter Carew og gir ham uforsvarlig mye penger. Trodde de hadde lært etter alle veteran-tabbene sine som Rune Lange og TA Flo, men ser som de er villig til å hente inn mer dyrt vrakgods.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #677 på: 23. Aug. 2012, 11:03 »
Så lenge Carew gidder utføre det nødvendige av trening og klarer holde seg skadefri blir han en hit i TL - det er jeg sikker på. Men VIF sa jo nettopp at de skulle legge om strategien etter all elendigheten de siste åra da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #678 på: 23. Aug. 2012, 11:04 »
Tunge Carew til VIF høres ut som en deilig tanke, ja.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #679 på: 23. Aug. 2012, 13:29 »
Så lenge Carew gidder utføre det nødvendige av trening og klarer holde seg skadefri blir han en hit i TL - det er jeg sikker på. Men VIF sa jo nettopp at de skulle legge om strategien etter all elendigheten de siste åra da.

Tviler på at han har det som skal til for å være jevnt god i TL lengre. Når var sist gang han var god egentlig? Debutsesongen i Villa for 5 år siden? Da scoret han i hvert fall mange mål (noe som for øvrig burde være en selvfølge for en midtspiss i AV på den tiden, med Ashley Young og Agbonlahor i superform.på kantene).

Han har med få unntak vært en tragedie å se på på landslaget de siste årene, og virker egentlig som om han har lagt opp mentalt. Jeg er utelukkende positiv til at VIF eventuelt henter ham.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #680 på: 23. Aug. 2012, 13:42 »
Avstanden fra PL og til og med Wankership er så stor at så lenge Carew gidder gi litt innsats - har jeg god tro på at han skal bite fint fra seg i TL. Se på hvordan en så totalt mislykket PL-spiller som Prica har gjort det. Carew er flere klasser bedre enn Prica.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #681 på: 23. Aug. 2012, 14:43 »
Med den logikken burde TA Flo ha blitt en kjempesuksess i VIF og ikke den superfloppen han ble. Han var mye bedre enn Carew på sitt beste og er langt mer profesjonell i holdningene. Spillere som skal hjem og trappe ned blir stort sett flopper alle sammen.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #682 på: 23. Aug. 2012, 16:02 »
Nå gikk han vel ut for et par måneder siden og sa at han skulle legge opp?

At han da prøver seg "for siste gang" i VIF synes jeg er en veldig god idè. Om Brann hadde vært i nærheten av å snuse på fyren, så ville jeg blitt mer irritert enn om vi prøvde å karre til oss Steffen Iversen. Så også nå at Klanen-talsmannen gikk ut og sa at de ikke orket flere tunge hjemvendte spisser. Skjønner han godt, jeg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #683 på: 23. Aug. 2012, 17:34 »
Avstanden fra PL og til og med Wankership er så stor at så lenge Carew gidder gi litt innsats - har jeg god tro på at han skal bite fint fra seg i TL. Se på hvordan en så totalt mislykket PL-spiller som Prica har gjort det. Carew er flere klasser bedre enn Prica.
Ja, forskjellen på Tippeligaen og Premier League er veldig stor. Men det betyr ikke at enhver spiller som ikke lenger er god nok for PL automatisk blir en hit i Tippeligaen, bare vedkommende gidder et minimum av innsats. Det burde tilsi at Ian Harte skulle vært den suverent beste spilleren da han trente med VIF i 2008. Eller at Henri Camara skal være vesentlig bedre enn Tarik for FFK. Det tviler jeg på, for å si det sånn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #684 på: 23. Aug. 2012, 18:47 »
Tidligere Wigan-spiller Henri Camara på prøvespill i FFK.

Helt fra VM i 2002!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #685 på: 24. Aug. 2012, 00:45 »
Cristian Gamboa til RBK ja. Gratulerer med TLs beste høyreback.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #686 på: 24. Aug. 2012, 02:33 »

Sykt. Kjøper og kjøper.

Børven til VIF også. Helvete, han er pissgod.

Ser ut til at VIF og RBK blir mye bedre i høst enn de var i vår, noe som er jævlig synd.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #687 på: 24. Aug. 2012, 13:34 »
Hvorfor mener du han er TLs beste høyreback? Gamboa gikk meg hus forbi da han spilte for FFK. Hvilke egenskaper har han som gjør han til Tippeligaens beste?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #688 på: 27. Aug. 2012, 00:17 »
Rask, god teknikk, herlig spiller. Enorm offensivt.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #689 på: 27. Aug. 2012, 04:02 »
Er det virkelig noen som tror at en spiller som har spilt i Serie A, La Liga, PL, CL osv ikke skal klare seg i tippeligaen(!!!!) om han bare gidder?
Ser vel ikke ut til å bli noen overgang på selveste Carew, men hadde det blitt noe av og han hadde biti tenna sammen og tatt en Ronaldinho(Les : http://blogg.tv2.no/arnehalvorsen/2012/08/27/ronaldinho-fra-fest-til-alvor/), så er det rimelig naivt å tro at han ikke ville gjort det meget bra, i denne meget skralle ligaen.
Same old Shearer, always scoring!