20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2012  (Lest 151391 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #645 på: 09. Aug. 2012, 17:04 »
Lars Grorud skal visstnok være på vei til FFK. Er ikke han søppel a?

Edit: Bekreftet: http://www.fredrikstadfk.no/news/article/1930avgvaw0g31fkth1mhafnga/title/lars-grorud-har-signert-for-ffk
« Siste redigering: 09. Aug. 2012, 20:48 av Daniel »

Peter

• Gjest
« Svar #646 på: 09. Aug. 2012, 17:53 »

Uten tvil. Skilpadde og masse store feil.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #647 på: 09. Aug. 2012, 22:32 »

Edit: Bekreftet: http://www.fredrikstadfk.no/news/article/1930avgvaw0g31fkth1mhafnga/title/lars-grorud-har-signert-for-ffk

Definitivt søppel. Deilig å bli kvitt ham.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #648 på: 09. Aug. 2012, 22:37 »
Fryktelig trist vettu. Regner med at Horn ender opp i Godset i løpet av august. Hjelper ikke at vi henter inn erstattere for alle som blir solgt når de er både ett og to hakk dårligere enn de vil solgte. Adecco here we come.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #649 på: 10. Aug. 2012, 11:30 »
Minner meg om da Glimt endte opp tilbake i Adecco, det ja. Virker til at dere styrer rett mot den veien om ikke Sandnes Ulf har mistet grepet totalt. Ville også hata Tarik om jeg var dere - virker som om egentlig bare har prata piss om klubben tidligere i år.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #650 på: 10. Aug. 2012, 11:46 »
Det virket som Tarik prøvde å rette opp inntrykket litt i går ved å si at han bare tok en svipptur innom oss før han dro ut igjen, noe han igjen måtte dementere i dag siden det kanskje ikke hørtes så bra ut for RBK-fansen.

For øvrig, hvem er det som signerer 22-åringer på halvtårskontrakter? Er Mix virkelig så god?

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #651 på: 10. Aug. 2012, 14:39 »

Uten tvil. Skilpadde og masse store feil.

Jepp. Spiller også med ALT for stor risiko til å være midtstopper.

Men spørsmålet er hvem vi skal erstatte Jönsson eller Korcsmar med nå ved skader og suspensjoner. Amankwah og Grorud borte - er vel bare Jonas Grønner (?) jeg kan komme på som er aktuell. Og han har ikke akkurat mye erfaring.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #652 på: 12. Aug. 2012, 02:40 »
Deilig med nok en seier for Brann i dag. Og med det tenker jeg vi har unngått nedrykksstriden for godt. Dessverre er vi ikke gode nok til å henge med i medaljekampen tror jeg, så det blir en kjedelig sesong for oss i TL fra nå av. Håpet nå er at vi kan matche Strømsgodset på hjemmebane i cup-kvartfinalen neste uke.

Ser forresten at vi forsøker å hente inn Owello fra Start som Rudy Austin-erstatter. Duger han som TL-spiller?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #653 på: 12. Aug. 2012, 02:53 »
Han har vært en av Starts aller beste spillere gjennom flere sesonger i TL. Har spilt en svært viktig rolle som hengende midtbanespiller for oss, og blir trist om han drar. Er nok ikke på samme nivå som Austin, men tror fortsatt han vil levere varene om han går til Brann. Han er en ballvinner som også har ganske god fart. Han slo faktisk Asante på en løpstrening! Pasningskvaliteten er heller ikke veldig dårlig. Ellers burde han tørre å skyte mer. Blir som oftest bra når han først skyter, likevel står han bare med 1 TL mål tror jeg. Han skyter nesten aldri, selv om han er i god posisjon til det. Scorer litt i adecco nå, så han har tydeligvis blitt bedre på den biten. I tillegg har han noen års erfaring med norsk fotball. Han er en spillertype du ikke legger så mye merke til, men likevel er jobben han gjør svært viktig. Var en av de få som stod frem og kjempet i nedrykkssesongen. Ville vært surt å miste han, særlig ettersom jeg faktisk kjenner fyren og har både besøkt ham og hatt besøk av han flere ganger! (lang historie)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #654 på: 12. Aug. 2012, 11:31 »
Owello er klasse!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #655 på: 12. Aug. 2012, 12:31 »
Owello er klasse!

Enkelt og greit. ;)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #656 på: 13. Aug. 2012, 16:30 »
http://www.brann.no/news/article/1a48gtvopl0xj1uzwxu9dcogua/title/wangberg-klar-for-brann

Hva faen!?

Greit nok om vi har hentet ham inn som fjerdevalg bak Korcmar, Jonsson og Grønner, men hvorfor i all verden skulle han komme til Brann fra RBK om han ikke hadde blitt forespeilet en god del førstelagsfotball? Irriterende kjøp.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #657 på: 13. Aug. 2012, 16:44 »
Han er en decent TL-stopper. Altså er han kanskje god nok for der dere befinner dere akkurat nå. Håper dere å bli særlig mye bedre er han ikke god nok.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #658 på: 13. Aug. 2012, 16:55 »
Jeg har jo sett ham en del i RBK's kamper og skjønner godt at han var fjerdevalg der. Dessuten har vi allerede en ung, talentfull stopper i Grønner, og en ekstra backup i Kalvenes som godtar å sitte på benken. Den viktigste funksjonen Wangberg vil ha slik jeg ser det er å hindre Grønner i å få viktig førstelagsmatching.

Han er for så vidt fortsatt ung og det er mulig Skarsfjord kan bidra til å heve nivået hans, men jeg er veldig skeptisk...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #659 på: 13. Aug. 2012, 17:12 »
Ja, det tror jeg det er all grunn til egentlig. Han slet voldsomt i de kampene han måtte spille sammen med Rønning i Strandbergs skadefravær like etter vi hadde solgt Larsen i alle fall. Han har heller aldri vist seg helt god nok til å ta over når en annen stopper har forlatt klubben og vi har alltid endt opp med å skaffe en ny stopper isteden.