20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2012  (Lest 151446 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #660 på: 13. Aug. 2012, 21:34 »
Deilig å bli kvitt Wangberg. Utrivelig fyr og et talent som verken er stort nok for en norsk toppklubb eller hans eget ego. Tipper han blir 3. valg i Brann, og da tar det vel ikke lange tiden før det blir sutring.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #661 på: 14. Aug. 2012, 00:41 »
Trodde dere trøndere var irritert over at Rønning kom inn når dere heller kunne gitt Wangberg spilletid? Rønning er altså mer å samle på?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #662 på: 14. Aug. 2012, 07:51 »
Trodde dere trøndere var irritert over at Rønning kom inn når dere heller kunne gitt Wangberg spilletid? Rønning er altså mer å samle på?
Per Verner er 29 år gammel og har nok ikke noe mot å fullføre karrieren i RBK. Han har ikke klaget én gang over lite spilletid, selv om det har vært klart hele tiden at han ikke stiller lengst frem i køen. Det ser ut som at han er fornøyd med den tilværelsen og lager ikke dårlig stemning. I tillegg klarer han å motivere seg til å prestere når han får sjansen fra start. Han er den perfekte backup, og med litt mer fart kunne han ha vært førstevalg i ethvert midtforsvar i Tippeligaen hvertfall. Virker som å være en kjempebra fyr!

Martin

• Kaptein
    • Vis profil

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #664 på: 14. Aug. 2012, 13:02 »
Det er èn type mennesker jeg ikke ønsker velkommen i Brann; usympatiske drittfolk.

Han har jo vært med på noen av RBKs mange skandaler de seneste årene, og at man i det hele tatt vurderer å kjøpe inn Wangberg i en klubb som Brann forstår jeg ingenting av.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #665 på: 14. Aug. 2012, 16:03 »
Daniel Berntsen returnerer til Glimt på utlån ut sesongen. Kanskje det har gått opp for ham at han burde vært litt fornuftig og heller blitt i Glimt i en sesong til. 
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #666 på: 14. Aug. 2012, 16:07 »
Enig, Lerbakk. Var jo kanskje Glimts mest stabile spiller de årene han var hos oss - og helt klart mer enn god nok for TL, selv om han nok ikke kan være mer enn back-up i en klubb som RBK.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #667 på: 15. Aug. 2012, 20:57 »
Deilig å bli kvitt Wangberg. Utrivelig fyr og et talent som verken er stort nok for en norsk toppklubb eller hans eget ego. Tipper han blir 3. valg i Brann, og da tar det vel ikke lange tiden før det blir sutring.
Jeg har aldri snakka med Simen, så personligheten hans vet jeg ingenting om. Derimot mener jeg at han er en god midtstopper, men litt sånn Bramble-aktig, i det at han følger opp gode prestasjoner med juniorfeil. Dog er han bare 21 år, og med tid og selvtillit KAN feilene bli færre og lengre imellom. Jeg har tro på at Wangberg kan bli en god midtstopper med årene. Men jeg er tvilende til hans holdninger all den tid han ønsker seg bort med en gang han mister plassen sin på laget. Selv som 19-åring under Nils Arne Eggen ønsket han seg bort fordi han ikke var førstevalg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #668 på: 19. Aug. 2012, 22:26 »
På tide at Askar får en sjanse på landslaget snart?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #669 på: 20. Aug. 2012, 00:51 »
Fyfaen så jævlig jeg savner Per Verner da. Faen for en møkkadeal vi gjorde da vi bytta han ut med kjeksen Nordberg.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #670 på: 20. Aug. 2012, 07:00 »
På tide at Askar får en sjanse på landslaget snart?

Slik at en kokosklubb som f.eks Heerenveen eller Duisburg oppdager ham og snapper ham opp for 3 millioner kr? Nei takk.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #671 på: 22. Aug. 2012, 21:37 »
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10060117 :spytt:

Ja, der kan du se. Enn tror det ikke før enn ser det.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #672 på: 22. Aug. 2012, 22:42 »
Tror ikke John Carew er tilstrekkelig motivert til at han vil være noen stor hit i Tippeligaen. Vil vel sannsynligvis bidra omtrent like mye som Tore André Flo gjorde for Sogndal.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #673 på: 22. Aug. 2012, 22:45 »
Carew trenger bare være halvparten motivert for å ha det morsomt i TL tror jeg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #674 på: 22. Aug. 2012, 22:52 »
Det tror ikke jeg, Han er ikke lenger i nærheten så god som han en gang var, og han må være ordentlig motivert for å ha noe vettugt å bidra med. Spiller han på halv maskin vil han være omtrent like god som Steffen Iversen på burgerdiett.

Hvis Carew skulle hive seg på burgerdietten til Iversen, vil han være tyngre i steget enn undertegnede. Og det er ikke mye å trakte etter.