20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2012  (Lest 151370 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #630 på: 05. Aug. 2012, 20:29 »
Greeeeeit viktig 3-poenger i dag!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #631 på: 05. Aug. 2012, 20:53 »
FFK valgte å styre det ganske greit i dag, ja. Viking også - og hvis RBK fortsetter å spille slik de har gjort i første omgang, så vinner de serien. Rett og slett imponerende.

Utrolig at Morrison Pikk ikke blir utvist for den albuen på Svensson også.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #632 på: 05. Aug. 2012, 22:20 »
Flott kamp av oss for en gangs skyld. Tragisk at Sælen lar Morisson være på banen i dag.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #633 på: 06. Aug. 2012, 20:38 »
En av EM-kvalifiseringens aller beste spillere sammen med Cristiano Ronaldo og Steven Gerrard har returnert til Tippeligaen, og setter vakkert inn 4-0 for Brann. Fantastisk!

Christian

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #634 på: 06. Aug. 2012, 21:02 »
Messiklepp  ::p

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #635 på: 06. Aug. 2012, 21:42 »
Messiklepp  ::p
That's me mate!  :feiring:

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #636 på: 06. Aug. 2012, 22:10 »
For en konge. Jeg var tilstede på Nadderud (hvor man ikke ser noe som helst fra bortetribunen) så jeg har egentlig ikke sett kampen, men jeg tipper han var fantastisk. Bare 13 poeng opp til gullplass!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #637 på: 08. Aug. 2012, 23:52 »
Velkommen, Tarik!  :skaal:

Sier til dette, Messiklepp?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #638 på: 08. Aug. 2012, 23:56 »
Tipper han gleder seg til å møte Glimt i Adecco neste år, jeg...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #639 på: 09. Aug. 2012, 00:01 »
Messiklepp eller Tarik?

Om RBK ikke vinner resten av kampene med de forsterkningene som ser ut til å komme nå, så blir jeg svært overrasket. Det er jo nesten umulig å unngå for Jönsson - spesielt når man ser på hva de andre TL-klubbene har hentet inn (med unntak av Legend Huseklepp selvfølgelig).

Nylig erfaring jeg har fra RBKWEB-forumet er jo egentlig følgende:

Mente at det ikke var dobbeltmoralsk av Jönsson å forsvare Prica etter overfallet på Forren til tross for at RBK-erne gråter hver gang Martin Andresen er i match-zone etter RBK-VIF-kampene. Den dagen sluttet jeg å klikke på linker derfra.  :P

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #640 på: 09. Aug. 2012, 00:02 »
Messiklepp eller Tarik?
Daniel. ;)

Om RBK ikke vinner resten av kampene med de forsterkningene som ser ut til å komme nå, så blir jeg svært overrasket. Det er jo nesten umulig å unngå for Jönsson.
Hehe. Er vel noe med at laget må spilles inn? I tillegg kan vi få et relativt tøft kampprogram om vi kommer til Europa League. Mest sannsynlig mister vi Henriksen også, som har vært en bærebjelke i laget. Men det ser unektelig lovende ut for neste sesong. Fortsetter vi som mot Aalesund har vi en fin høst i vente.
« Siste redigering: 09. Aug. 2012, 00:05 av MLerbakk »

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #641 på: 09. Aug. 2012, 00:06 »
Ja, forsto den nå.  :P

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #642 på: 09. Aug. 2012, 01:07 »
Fryktelig skuffa. Poster et innlegg fra ffksupporter.net som deler mine tanker 100%.

Sitat
Jeg har egentlig litt vanskeligheter med å forstå valget hans. Tarik forlater "klubben i hans hjerte" i ytterste nød for en klubb som fint hadde tatt imot ham med åpne armer etter sesongslutt. Likevel velger han å dra nå i sommer, og dermed knuse alt som heter heltestatus i Fredrikstad. Det er lov å være skikkelig skuffa nå.

Tarik lovte at han aldri skulle spille for en annen klubb i Norge. Den første gangen lot vi oss lure og aksepterte en konstruert  livsløgn om at det var FFKs tilværelse i 1. divisjon som var forklaringen. Denne gangen er det langt vanskeligere å bortforklare valget. Jeg er overbevist om at det vil bli servert en eller annen coverstory om at Tarik ønsket å forlate FFK for at klubben skulle få penger for ham, men faktum er at han helt og holdent har tatt valget selv. FFK var tvunget til å akseptere budet grunnet avtalen med Herenveen.

Det er ikke vanskelig å forstå at Rosenborg er langt mer attraktive enn Fredrikstad. Derimot er det vanskelig å forstå at Tarik velger Rosenborg fremfor Pescara, og i tillegg velger å forlate FFK midt i den verste nedrykksstriden med tilhørende økonomisk katastrofe. I stedet for å kjempe til det siste for å forhindre nedrykk, velger han i stedet å sette den siste spikeren i kista.

Tarik er tilnærmet uerstattelig. Uten penger, er han komplett uerstattelig.

Vi går en tung høst i møte...

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #643 på: 09. Aug. 2012, 09:00 »
Det skjønner jeg godt. Jeg hadde aldri trodd at vi skulle klare å hente Tarik! Hadde ikke giddet bry meg om nyhetene engang, da jeg bare ventet på at han skulle dra til utlandet. Trodde i det minste han ikke ville signere før RBK var klare for Europa League. Kanskje har han lært av forrige utenlandseventyr? Kanskje kan han se at vi har noe spennende på gang i Rosenborg? Han fikk nok et svært godt kontraktforslag uansett. Vi har mye penger etter salget av Larsen, i tillegg til at det ryktes om investorhjelp for kjøpet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #644 på: 09. Aug. 2012, 11:30 »
Skjønner at dette ikke er spesielt kult for FFK-supporterne. Det er aldri kult når de beste spillerne forlater klubben og spesielt ikke når klubben er i en slik sportslig situasjon som den Fredrikstad er i.

Laget vårt begynner å se ganske bra ut nå. Om dette går som planlagt skal Hoftun ha skryt for et godt gjennomført vindu. På grunn av kvotereglene er vi jo nødt til å ha mange nordmenn og de fleste norske klubber priser seg jo helt ut av markedet. Det sier litt at vi fikk Reginiussen for to millioner nå. Det er ikke så lenge siden Tromsø takket nei til tilbudet vårt på 20 millioner, enda da var de på konkursens rand.