20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2012  (Lest 153203 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #450 på: 13. Mai 2012, 23:10 »
Sportslig av Brann, men jeg er er faktisk enig i Piotr. Det er en gigatabbe av Magnusson, og det er ikke Mjelde sin feil. Kunne kanskje siktet på at det ble fem-meter, eller ta den langs bakken. Kan aldri se for meg at han tenkte å score, og det er LSK-keeper sin feil.
Fint gjort av Brann, men ikke nødvendig i mitt øye.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #451 på: 13. Mai 2012, 23:14 »
Jeg sliter litt med å finne ut om Prica er seriøs her, eller om han kjører en slags sær form for humor:

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10053403

"- Jeg sa «jævla soper», til dommeren. Han kan si hva han vil til oss, og skal tåle at vi kan kalle ham en «soper», for det var han også, sier Prica til VG Nett"
 :-\

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #452 på: 13. Mai 2012, 23:15 »
Sportslig av Brann, men jeg er er faktisk enig i Piotr. Det er en gigatabbe av Magnusson, og det er ikke Mjelde sin feil. Kunne kanskje siktet på at det ble fem-meter, eller ta den langs bakken. Kan aldri se for meg at han tenkte å score, og det er LSK-keeper sin feil.
Fint gjort av Brann, men ikke nødvendig i mitt øye.

Der er jeg ikke enig. Tabbe eller ikke, det Brann gjør er helt riktig, all honnør for det. Men jeg mener at alle seriøse lag vill gjort det samme i akkurat den type situasjon.

Hvis det med Prica stemmer er det ikke bare skammelig, men også veldig, veldig komisk.  :lol:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #453 på: 13. Mai 2012, 23:20 »
For meg vitner bruken av homo som skjellsord på manglende intelligensnivå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #454 på: 13. Mai 2012, 23:31 »
De to første situasjonene er ikke samme situasjoner.

Det har du helt rett i. Poenget ditt er tydeligvis at det ikke er en selvfølge for alle ikke-fair-play-mål, men kun akkurat denne ene typen...  :lol:

Sitat
Det siste var et lag fra Litauen. (?)

Det vet jeg ikke, men du har sikkert helt rett igjen. Nå du skrev "Denne "gesten" er noe alle lag i tilsvarende situasjon har gjort før dem" så mente du med andre ord egentlig alle lag bortsett fra de fra Litauen...? Klarer helt sikkert å finne flere helt like situasjoner hvis jeg hadde giddet. Men det gjør jeg ikke, poenget var i utgangspunktet bare å gjøre deg oppmerksom på hvor smålig kommentaren din var, kanskje du tar hintet denne gangen... ;)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #455 på: 14. Mai 2012, 00:00 »
Nei jeg skjønner hva du mener. Men mål har kommet på alle mulige slags "unfair" vis, og det hører med til sjeldenhetene at synderne står fram. Bortsett fra i akkurat slike tilfeller som den på Åråsen i dag.
For eksempel Ajax her:

Edit: Og at jeg skrev "alle" er noe jeg selvfølgelig noe jeg tar selvkritikk for. De fleste, eller de seriøse er kanskje mer passende.
« Siste redigering: 14. Mai 2012, 00:03 av torfinn »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #456 på: 14. Mai 2012, 00:11 »
Åpenbart. Tror ikke det er noen lag i TL som ville gjort noe annerledes der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #457 på: 14. Mai 2012, 00:17 »
Nei jeg skjønner hva du mener. Men mål har kommet på alle mulige slags "unfair" vis, og det hører med til sjeldenhetene at synderne står fram. Bortsett fra i akkurat slike tilfeller som den på Åråsen i dag.
For eksempel Ajax her:

Edit: Og at jeg skrev "alle" er noe jeg selvfølgelig noe jeg tar selvkritikk for. De fleste, eller de seriøse er kanskje mer passende.

Hele poenget er at det ikke er noen selvfølge. Tok en kjapp titt på Kanari-forumet nå, og til og med der mente jo faktisk flesteparten at Brann var i overkant sportslige ved å "belønne LSK for keepertabben." Og om det er det at "synderen er synlig" som gjør denne typen situasjon spesiell, så skjønner jeg ikke hvordan du kan luke ut Odd-kampen.

Odd-situasjonen var i bunn og grunn akkurat den samme på det punktet. Selvsagt er det ikke alle lag om er like sportslige.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #458 på: 14. Mai 2012, 00:56 »
Jeg sliter litt med å finne ut om Prica er seriøs her, eller om han kjører en slags sær form for humor:

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10053403

"- Jeg sa «jævla soper», til dommeren. Han kan si hva han vil til oss, og skal tåle at vi kan kalle ham en «soper», for det var han også, sier Prica til VG Nett"
 :-\
Jeg tror soper eller sopa betyr udugelig eller noe sånt på svensk. Så noe om det på twitter. Uansett burde Rade vite at det er et grovt skjellsord på norsk. Rade er en stor idiot, og han kan ha seg til helvete tilbake til Sverige.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #459 på: 14. Mai 2012, 16:31 »
Bentley kan ikke være langt fra å være legende materiale i Bergen nå, hva?

Tipper de finner Gromstad drept imorra. Som du sier Pleb, begynner saken å se veldig stygg ut. Trist, men jeg tror ikke Gromstad eksisterer lenger.

Hadde dessverre rett med den.
Veldig trist sak. Alltid fælt når et så ungt menneske dør så tidlig. Hvil i fred.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #460 på: 14. Mai 2012, 17:16 »
Drept var nok feil ord. Men virkelig tragisk sak. Forferdelig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #461 på: 15. Mai 2012, 09:14 »
Jeg syns det var sportslig og bra gjort av Brann, selvom det var veldig klønete av LSK keeperen..

Ser poenget deres med å sammenligne med Viking (?) kampen for noen år siden, men det blir på en annen måte også veldig annerledes. Situasjonen er helt lik ja, men det målet de da må gi bort blir da mer viktig da det er et bortemål.. Så den der er jækla vrien, de målene blir ikke "verdt" like mye da det ene laget får ett bortemål.

Vanskelig å forklare hva jeg mener, men tipper dere skjønner det  :P

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #462 på: 15. Mai 2012, 10:09 »
Skjønner selvsagt det, og derfor ble det jo heller ikke noe ordentlig oppstyr før etter returkampen i det oppgjøret husker jeg. Hadde det skjedd i kamp 2 hadde de helt klart hatt et problem.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #463 på: 16. Mai 2012, 19:46 »
HELVETTE for et mål av Hønefoss!

Skal jeg være helt ærlig, og da er jeg 100 % ærlig, så synes jeg synd på dere RBK-fans som drar på stadion på 16.mai-kampene til RBK. De klarer virkelig ikke å tilfredsstille 20,000 supportere, og det ville jeg ikke vært særlig stolt av.

Haugesund i fjor, Hønefoss i år. Innsatsen til RBK i dag viser at de ønsker alt annet enn å vinne kampen.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #464 på: 16. Mai 2012, 20:34 »
Det går ikke på innsats, bare at vi ikke har noen offensiv plan i det hele tatt. Det er så trist å se på.