20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2012  (Lest 153236 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #420 på: 11. Mai 2012, 00:18 »
Ser ut til at det er vestlendingene som har lært mest av Wangbergs pinlige oppførsel mot Molde på Lerkendal.

http://fotball.aftenposten.no/nm/article236075.ece

Sitat:

"-   Jeg innrømmet at det var hands, og prøvde å si det til dommeren også... Jeg kan ikke gjøre noe mer. Mål er mål, sier Sævarsson, som også puttet på overtid da han ekspederte en retur fra keeper."

Fantastisk mann.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #421 på: 11. Mai 2012, 00:29 »
Hva er sjansen for at han hadde sagt i fra på stillingen 0-0? :angel:
Nei.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #422 på: 11. Mai 2012, 00:35 »
0.001 %  :smug:
Same old Shearer, always scoring!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #423 på: 11. Mai 2012, 00:37 »
Helt sikker på at Birkir ville sagt ifra uansett. Tvers igjennom en sympatisk og fair type, og det har han da også vist gjennom hele karrieren i TL. En av favorittspillerne mine i Brann, som også har forbedret seg enormt rent sportslig for hvert år som har gått i Brann.

Det er dog morsomt at dommeren ikke reagerte når Sæv faktisk sa fra. Så kampen på nett-tv og det var lett å se hva som skjedde, og at dommeren ble jævlig forvirret. Tydelig at han ikke var klar for den oppgaven, han dømte jo også en straffe på en sedvanlig kongetakling fra Asutin rett på ball. :)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #424 på: 11. Mai 2012, 00:37 »
Det tror jeg og. Ikke misforstå, det er bra at han sier i fra. Men det var mot et tredjedivisjonslag på stillingen 2-0. Det er mest sannsynelig en del lettere å si ifra om sånt da. Om han hadde gjort noe sånt på stillingen 0-0 eller 1-0 mot RBK, FFK, Odd Grenland eller et annet Tippeligalag hadde han fått min respekt.
Nei.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #425 på: 11. Mai 2012, 10:43 »
Jeg er faktisk helt sikker på at også Peter Kovacs hadde sagt fra om det i en 2. rundekamp i cupen på stillingen 2-0. Og alle vet hvor populær Kovacs er i Bergen...

Det er noe helt, helt annet når det står 0-0 i et opphetet derby mot erkerivalene i en seriekamp. Og nei, jeg nekter å tro at Sævarsson hadde sagt fra om dette på stillingen 0-0 i cupfinalen. Det er ikke en sjel i hele verden som hadde sagt fra da. Sannsynligvis ikke Arne Larsen Økland heller...

Og jeg vet ikke helt hva som egentlig var så pinlig med Wangbergs oppførsel jeg. Det at han ikke jublet for scoringen, og la seg padde faens flat etter kampen, eller det at han ikke sa fra til dommeren?

For all del, bra at han sier fra. Men det er VELDIG MYE enklere på stillingen 2-0 i en cupkamp mot Florø.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #426 på: 11. Mai 2012, 11:28 »
Blir omtrent like barnslig som da det ble sagt at OGS ikke ville ha kjeftet på spillerne sine for å filme dersom Molde hadde ledet. Hadde Sæv eller OGS opptrådt usportslig i TL så hadde de fortjent tyn for det, men man må da gå ut fra at folk er sportslige. Spesielt legender som Sæv, som er såpass fair og sympatisk.

Wangberg dreit seg kraftig ut. Kunne blitt en legende, blir istedet for alltid husket som juksemakeren. Samme med Kovacs. Det tror jeg de smarteste lærer av, Og Birkir er nok definitivt en av disse.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #427 på: 12. Mai 2012, 01:48 »
Ja, det var jo virkelig rette ræva som feis der.  :lol:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #428 på: 12. Mai 2012, 12:25 »
Bra argumentert.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #429 på: 12. Mai 2012, 13:14 »
Har også "førstehåndskunnskap" om at Wangberg er tidenes pikk på privaten, så at det var han som dreit seg loddrett ut var nok ikke noen tilfeldighet.  :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #430 på: 12. Mai 2012, 13:26 »
Det er jo antakeligvis veldig mange TL-spillere som kan virke til å være pikker da :P
Ettersom jeg har hørt var visstnok Erik Huseklepp en skikkelig megapikk :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #431 på: 12. Mai 2012, 16:59 »
Såså unger :p

Til noe MYE viktigere: Molde leder 3-0 mot Stabæk, men jeg kan ikke fri meg for at hvis lagene byttet keeper så hadde stillingen vært 2-0 til Stabæk...

Herregud hvor dårlig Larsen er! Tenker på hvor mange poeng han kostet Molde tidligere. Da er det snålt at Stabæk ønsker å gjøre overlevelse i TL umulig ved å sette han mellom stengene...

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #432 på: 12. Mai 2012, 18:42 »
Er faktisk utrolig at Larsen får stå i mål i en tippeligaklubb. Gjør så mange åpenbare plasseringsfeil på strek. På 1-0-scoringen opptrer han akkurat som meg de få gangene jeg ble tvunget til å stå i mål i min barndom. Han gidder rett og slett ikke å slenge seg!
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #433 på: 12. Mai 2012, 18:43 »
Hvor mange mål har denne "forferdelige" Amøba-lignende Angan scoret hittil i sesongen, Bjørni? :)
« Siste redigering: 12. Mai 2012, 18:47 av Eriksen »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #434 på: 12. Mai 2012, 19:06 »
Jan Kjell Larsen har vel vert piss elendig heilt siden han blei tatt ut i landslagstroppen som 2 div speler  :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]