20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2012  (Lest 151404 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #225 på: 16. Mars 2012, 17:13 »
Skuffa over at Sogndal skal bytte frå naturgras til kunst i sommer.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 16. Mars 2012, 21:44 »
Jeg synes det er greit at de har kunstgress på Alfheim, og kanskje også i Bodø. Men at de har det i Drammen, Skien, Ålesund, snart i Sogndal osv. er virkelig stor skam. Gi meg en potetåker ala den i Haugesund any day.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 16. Mars 2012, 21:50 »
Glimt sitt kunstgress har ihvertfall til sitt forsvar vært sett på som det klart beste i landet da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 17. Mars 2012, 17:16 »
Kan jo forstå dette med kunstgress i Tromsø og Bodø. To byer som ikke ligger direkte gustig til for det harde nordlige klimaet. Likevel, det er ikke heldig for norsk toppfotball med hyppig skifte av underlag.

At man har flørtet med tanken om å legge kunsgress i Kristiansand, og sannsynligvis kommer til å gjøre det om ikke lenge, er en skandale. Jeg mener NFF og NTF bør samarbeide om å lage en slags støtteordning for små klubber i forhold til vedlikehold av banedekket, som gjør at de er i stand til å konkurrere på et noenlunde likt grunnlag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 18. Mars 2012, 19:46 »
Sterk generalprøve av Rosenborg  :lol:

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 18. Mars 2012, 19:49 »
Ja. Dette går veien.

Stangi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #231 på: 18. Mars 2012, 20:06 »
Magisk Videopå tv2 zebra!! Elske sånne fotballvideoer! Den de har om PL e heilt råe!! Får frysninger!
For første gang skal jeg faktisk følge med på tippeligaen, har aldri brydd meg om norsk fotball, rett og slett for at nivået er sååååååååååååå svakt i forhold til PL.

Gleder meg til å se hvordan Sandnes klarer seg, blir dritkult med Sandnes i tippeligaen, håper de slår fra seg, rimelig sikker på at de holder seg oppe! :)
Winning isn't everything, it's the only thing!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #232 på: 18. Mars 2012, 20:28 »
Sterk generalprøve av Rosenborg  :lol:

Var RBK virkelig så dårlig som resultatet sier?

Brann spilte jo kanskje verdens kjedeligste fotballkamp borte mot Stabæk i går. Herregud, 0-0 og totalt 4 målsjanser eller noe i hele kampen.

Er uansett pessimistisk med tanke på kampen på Lerkendal om ikke så veldig lenge, men herregud som jeg gleder meg til Tippeligaen igjen. Verdens mest underholdende liga for min del i hvert fall!  :feiring:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 19. Mars 2012, 00:28 »

Noen som husker denne? Sykeste TL kampen jeg noensinne har sett!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #234 på: 21. Mars 2012, 12:23 »
Brann på 3.plass? Haha, drukket maling i VG-redaksjonen.

http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10079581

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 21. Mars 2012, 15:11 »
Brann på 3.plass? Haha, drukket maling i VG-redaksjonen.

http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10079581
Tja. Det kommer jo av en mangel på helt åpenbare medaljekandidater. Det er én ganske klar gullkandidat, resten kan havne på alt fra 12. til 2. plass. Og med de forsterkningene Brann har gjort, er det lett å la seg forlede til å tro at de havner høyt på tabellen. Dere kjempet jo om medaljer ganske så lenge i fjor. Og man tror alltid at en god sesong følges opp av en som er enda bedre.

Når de tippet RBK på fjerde, må de ha noen til å fylle opp tredjeplassen. Det ble nok loddtrekning mellom RBK, Brann og VIF om andre, tredje og fjerdeplassen. VIF trakk det lengste strået.

Personlig tror jeg Brann havner i sjiktet bak medaljeplassene, rundt 5. til 10. plass. Vurderer å komme med mitt tips i forkant av seriestarten på fredag.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 21. Mars 2012, 16:42 »
Tror dessverre RBK tar gull. Har ingen forhåpninger om medaljeplass for Brann.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 21. Mars 2012, 17:10 »
Tror dessverre RBK tar gull. Har ingen forhåpninger om medaljeplass for Brann.
Hva er det som får deg til å tro det? Jinx? :P Tror ikke vi får medalje engang.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 21. Mars 2012, 19:25 »
Kjenner det på meg. :P Og da er det jo selvsagt lurt å si det høyt i håp om å jinxe så mye jeg kan. Skal også sette penger på det av samme grunn.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 21. Mars 2012, 21:41 »
Jeg forstår meg ikke på de som er i stand til å sette penger på eget favorittlag. Jeg skjønner meg enda mindre på de som vedder MOT eget favorittlag. Det kunne aldri i verden falt meg inn å sette penger på at Rosenborg eller Newcastle taper en kamp, eller får en ræva ligaplassering.

Jeg tror RBK tar medalje, rett og slett fordi jeg er ganske sikker på at grep vil bli tatt i sommer, dersom situasjonen er for ille, og jeg mener vi helt klart har spillermateriellet til det (om vi bare får inn den jævla backen). Men hvilken valør er veldig vanskelig å si.

Usikkerhetsmomentet ligger i hvor ille situasjonen må være for at Jönsson skal få foten, og hvor uopprettelig skade som eventuelt er gjort innen den tid. Jeg frykter at terskelen er særdeles høy, jeg håper at terskelen er lav.