20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2012  (Lest 151430 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #255 på: 24. Mars 2012, 20:43 »
Forresten, kjære Brann-supportere? Er dette virkelig Bergens ordfører?

Minner meg ikke så rent lite om denne fine fruen.

men han/hun er heldigvis Rosenborg-supporter.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #256 på: 24. Mars 2012, 21:31 »
Du skulle bare hørt hun snakke, det er kronen på verket. Mer sprø, pinlig og intens dame skal du lete litt for å finne her mellom de syv fjell ^^

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 24. Mars 2012, 22:19 »
Jeg skjønner jo det, når hun har Flettfrid som sitt forbilde. Hun ser jo ikke verre ut :lol:

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 24. Mars 2012, 22:22 »
Såg ne nett på tv trudde først det var ein valen karakter eller noke i den dur :spytt:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #259 på: 25. Mars 2012, 11:26 »
Det er vel og bra at Solskjær smeller litt mot Berget etter filmingen i går, men herregud, det var jo ganske åpenbart, og han ble jo også busta av dommeren. Jeg vil se hva Solskjær sier den dagen Berget eller Eikrem legger seg ned og får straffe. Et straffespark som ekspederes i mål. Kanskje skjer det til og med i en seriefinale mot RBK eller VIF. Hva sier Solskjær da? Det var ikke mye Fair Play-takter over Sunnyboy på Lerkendal forrige sesong, der han anklaget Lustig for overlagt drap, uten at svensken hadde gjort noe som helst ulovlig (ja, hvis dere husker tilbake, så brydde han seg nada om handsen til Wangberg)
Og dette objektive statementet kommer fra den eneste personen som noensinne har forsvart RBK sin håndtering av Pelu saken... Det sier sitt om gangsynet og objektivitetsevnen i kamper som involverer RBK...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 25. Mars 2012, 11:29 »
Om Solskjær finner ut at han skal oppføre seg som en tosk i det hypotetiske tilfellet så får vi ta det da. Inntil videre kan vi heller fokusere på at det faktisk er veldig positivt at han tar tak i og slår ned på filming av spillere på eget lag. Sånn skulle alle fotballtrenere gjort. Det er klart det finnes en mulighet for at Solskjær ikke ville reagert likedan i en seriefinale, men da får vi heller reagere på det om det faktisk skjer og ikke være så kyniske at vi bruker det at han er opptatt av fair play mot ham nå.

Simmi

• Gjest
« Svar #261 på: 25. Mars 2012, 11:50 »
Det skal sies at Joakim har endret sitt synspunkt på Pelu-filmingen ganske kraftig...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #262 på: 25. Mars 2012, 12:20 »
Greit nok men det tok årevis for å la denne visdommen sige inn ;)

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 25. Mars 2012, 20:43 »
Mjelde spytter etter Issah. Legende?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 25. Mars 2012, 22:19 »
For en fryktelig takling Austin hadde på Issah i dag. Godt å se at vi er nogenlunde i rute, men vi må bli flinkere til å sette høyt press og ikke bli spilt så lave.

Peter

• Gjest
« Svar #265 på: 25. Mars 2012, 23:07 »
For en kødd VIF har henta i Pusic...

Sitat
Først da han satte ballen i nettet, men fikk scoringen annullert for hands i forkant - før han på overtid gjorde seg til matchvinner og sendte det norske folk en melding om hvem han mener æren må deles med, i form av en t-skjorte med teksten «I love Jesus» på.

- Det med skjorten gjorde jeg for å fortelle hele Norge om at de bør lese bibelen og følge ham, sier Pusic til VG Nett.

Og den Wien-fødte 24-åringen med serbiske foreldre er veldig klar på at han mener han gjorde rett i å prøve å ta med seg ballen med hånden for å score mål.

- Det var «Guds hånd», jeg brukte hånden for å score, sier Pusic med et smil.

- Synes du det er ok å gjøre det på den måten?

- Ja, hvis dommeren ikke ser det, er det ok. Da kan man score, man gjør en jobb for klubben. Det er bra for klubben hvis vi scorer, sier han til VG Nett

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10064677

Simmi

• Gjest
« Svar #266 på: 25. Mars 2012, 23:09 »
I den første halvdelen er han tidenes helt, i den andre er han derimot helt på jordet.  :frenetisk:

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #267 på: 26. Mars 2012, 00:32 »
Jeg vil driste meg til å påstå at jeg skjønner tankegangen hans......
Er riktignok ganske uenig med han, men jeg kan forstå hva han mener..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 26. Mars 2012, 00:57 »
Mister dog all creds når han drar inn eventyrfigurer inn i begrunnelsen sin. Han takker vel gjerne gud og jesus for at han får lov å spille på et slikt nivå som Tippeligaen også. For meg er det en slags form for frekkhet ovenfor seg selv og den jobben man legger ned for å bli så god som man blir. Like teit som når musikere står på podiet og takker gud for prisen og suksessen. Helteit!

Sorry digresjonen - måtte bare blåse det ut :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 26. Mars 2012, 01:19 »
Diskusjonen om tro og tvil kan vi ta en annen plass,Kristoffer. Men på generelt grunnlag mener jeg det er håpløst å latterliggjøre folk for sin tro. Du kan godtvlatterliggjøre kristendommen som idé, men ikke ta enkeltpersoner. Pusic fremstår som en idiot, og kombinasjonen mellom det å være villig til å begå drap for å vinne med troen på Jesus er for meg usmakelig.