20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2012  (Lest 153482 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #195 på: 27. Feb. 2012, 21:14 »
Petter Vaagan Moen til LSK...

Jævla sviker

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 28. Feb. 2012, 10:18 »
Hahaha.
Det er jo en kjent sak i Norge at man må passe seg vel for å spille for noen annen norsk klubb enn den ene du slo gjennom i. Sist jeg sjekket var ikke Moen bergenser, men det kan jo hende at Hamar er en forstad til Bergen, for alt jeg vet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #197 på: 28. Feb. 2012, 14:13 »
Petter Vaagan Moen til LSK...

Jævla sviker

En fyr jeg så på som ganske sympatisk i utgangspunktet faktisk. Visste for øvrig ikke at LSK hadde så enormt med penger som det de viser nå mtp spillerlønninger. Har jo hentet 3 (?) spillere fra Stabæk og nå PVM... kan ikke være pent på lønningslisten.

At FFK har gått såpass til helvete økonomisk og LSK såpass bra har begge overrasket meg,.

"Hvilket lag skal jeg gå til - det som taper eller vinner 5-1-kampen for 1 uke siden? hmm"  :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 28. Feb. 2012, 14:18 »
Jeg hadde ærlig talt blitt mer bekymret om valget hans ble avgjort av resultatet i én treningskamp.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 28. Feb. 2012, 14:57 »
LSK har Per Berg som deler ut penger i hytt og gevær så lenge været er flott og humøret på topp, men som er snar med å skru igjen krana hvis det er noe han ikke liker. Som for eksempel en tysk trener. :koko:

Jeg synes uansett PVM er såpass begrenset at han ikke behøver å være noe tap for verken det ene eller andre laget, selv om han var veldig god i Brann før han reiste ut.

LSK har hatt gode lag før, men det ligger i veggene på Åråsen at det skal spilles bedriten fotball, og at det skal være bråk og uro.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #200 på: 28. Feb. 2012, 15:47 »
Første gang jeg har lest et innlegg av deg omhandlende norsk fotball jeg tror jeg kan si at jeg er 100 % enig i.   ;)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 28. Feb. 2012, 16:54 »
Har mer tro på Nordkvelle enn PVM. Tror uansett ikke det er rom i lønnsbudsjettet vårt for flere etablerte spillere.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 28. Feb. 2012, 18:03 »
Tarik: - Fredrikstad eller utlandet

http://fotball.bt.no/landslaget/article226246.ece

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #203 på: 28. Feb. 2012, 18:09 »
Tarik må komme seg ut. For hvis ikke TARIK er god nok til å ta steget, da lurer jeg faen meg på hvor mange andre som er gode nok her på berget...gutten er en liten ben arfa..
If it has tits or wheels, count on problems!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 03. Mars 2012, 10:47 »
http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/kvalikken-tilbake-i-tippeligaen-3723009.html

Den ordinære sesongen avluttes 18. November, og så skal man liksom gjennomføre tidenes mest omfangsrike kvalikk etter det? Kommer jo ikke til å bli ferdig til jul. Og alt dette for at noen kokoslag midt på tabellen i Adecco skal få muligheten til å spille i TL, noe som ikke akkurat er bra for ligaen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 03. Mars 2012, 12:02 »
Problemet er at de kan drite i å dra med lag fra 6. plass og slikt fra Adecco. Topp 3-4 i Adecco er ikke så grusomt langt vekke fra bunnlaga i TL - de er gjerne kanskje fullt i stand til å hamle oppe med de dårligste i TL. Skjønner ikke hvorfor de i det hele tatt gjorde noe som helst med den gode, tradisjonelle kvalliken som har vært i alle år. Nr 3 i Adecco møter 3. siste laget i TL til borte- og hjemmekamp. Enkelt og greit.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 03. Mars 2012, 12:09 »
Enig. At et lag havner på kvalikkplass gjør TL mer spennende, men det å nærmest lage en hel turnering ut av kvalikken blir rett og slett tåpelig når sesongen allerede er for lang.

Christian

• Gjest
« Svar #207 på: 03. Mars 2012, 12:09 »
NFF liker å øydlegge norsk fotball.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 04. Mars 2012, 11:47 »
Nå er det jo Fotballtinget som har bestemt dette, hvilket betyr at det er klubbene selv som ødelegger for seg selv.

Men det er så erketypisk norsk fotball å lytte til Nils Johan Sembs idiotiske ideer, og ta etter den engelske modellen. Vi burde se til helt andre nasjoner enn England når vi skal utvikle norsk fotball. Men det er Nils Johan Semb for dum til å skjønne.

Christian

• Gjest
« Svar #209 på: 04. Mars 2012, 12:12 »
Heilt enig. Kvifor ikkje sjå til Tyskland, Nederland eller Sveits?  :blink: