20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2012  (Lest 153184 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2012
« Svar #180 på: 24. Feb. 2012, 15:15 »
Ja, det er det i hvert fall ingen som helst tvil om.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 24. Feb. 2012, 15:17 »
Det var det ikke i fjor heller. Slutt med den jinxinga deres!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 24. Feb. 2012, 15:36 »
Ja, i fjor var det RBK-kampene som var de to kampene jeg så desidert mørkest på. Og det er jo bare å se hvordan det endte. I år er jeg faktisk også genuint superpessimistisk foran serieåpningen, og det er jo et godt tegn. Det kjipe er at med litt suksess i starten av året, så kommer optimismen enten man vil eller ei, og da fuckes alt opp uansett.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 24. Feb. 2012, 19:04 »
to lag kan vinne tl. rosenborg og molde. mer er det vel ikke si. om ikke en av de to vinner skal jeg spise en ullsokk. filme det og legge det ut her.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 24. Feb. 2012, 19:09 »
to lag kan vinne tl. rosenborg og molde. mer er det vel ikke si. om ikke en av de to vinner skal jeg spise en ullsokk. filme det og legge det ut her.

Den skal jeg huske. :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 24. Feb. 2012, 20:31 »
Jeg vil ikke utelukke muligheten for at du må spise ullsokk. Håper det er Otto Ullsokk du blir å spise da (han presserådgivern til Petter Northug).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 24. Feb. 2012, 23:54 »
John Pelu har forresten lagt opp som fotballspiller og flyttet med familien til Trondheim. Kanskje vi kan få lokket han til comeback, så vi har noen som kan å lage straffespark  :lol:

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 25. Feb. 2012, 00:54 »
Wow, Joakim, jeg ville ikke ha trodd at den ene personen i verden som tror på "krampe i begge bena"-historien ville tatt sjansen på å bringe opp den debatten på nytt. ;)

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 25. Feb. 2012, 11:07 »

Interessant...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 25. Feb. 2012, 21:37 »
Ryktene sier at Helsingborg har bydd 10mill for Tarik, men at han har takket nei og ønsker å bli i FFK. Om dette stemmer: Legende.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 25. Feb. 2012, 23:05 »
Helsingborg er riktignok svenske trippelmestere, skal ut i CL og har således et større utstillingsvindu å bidra med, men kvaliteten på Allsvenskan er ikke det fnugg bedre enn Tippeligaen, sannsynligvis enda dårligere. Så utenom CL, hva kan svenskene tilby, som ikke FFK kan?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 25. Feb. 2012, 23:07 »
Akkurat nå kan vel de fleste klubber tilby mer enn det FFK kan.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 26. Feb. 2012, 00:38 »
Tja, de siste årene har nok allsvenskan blitt et par hakk bedre enn tippeligaen spør du meg. Tippeligaen er på et historisk bunnivå for tiden, og har absolutt null underholdningsverdi hva det fotballtekninske angår. I allsvenskan har du faktisk spillere som har litt talent, samt at klubbene står mye sterkere økonomisk og det kommer folk på kampene. Allsvenskan er langt ifra en bra serie, men fremdeles flere hakk bedre enn tippeligaen.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 26. Feb. 2012, 04:10 »
Ryktene sier at Helsingborg har bydd 10mill for Tarik, men at han har takket nei og ønsker å bli i FFK. Om dette stemmer: Legende.

Hører rykter fra Bergen om at han fort kan havne i Brann i løpet av 12 måneder dersom det går såpass til helvete som det ser ut til å gjøre med FFK. I så fall blir han jo selvsagt en legende.

Synd at FFK er en av klubbene som virkelig sliter, forøvrig. Jeg vil helst beholde flest mulig av lagene med bra stemning og oppslutning i TL, spesielt når det er så mange uinteressante kokos-lag i serien.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 26. Feb. 2012, 10:21 »
Sitter egentlig med en følelse at det er FFK eller en spennende klubb i utlandet for Tarik.