20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norwich - Newcastle 10/12 kl.16.00  (Lest 81816 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 10/12 kl.16.00
« Svar #45 på: 06. Des. 2011, 14:29 »
Jeg la merke til at noen her inne nevnte Tiote som mulig midtstopper mot Norwich. Jeg tror ikke det er så dumt som så mange kanskje tror. Tiote har vel spenst som en kengeru, pluss at han helt sikkert henger med i svingene langs bakken. I tillegg er jeg overbevist om at han kjenner bevegelsene og posisjoneringene en midtstopper skal følge. Åssen er det med Alan Smith forresten? Vil heller ha erfarne og aggressive gærninger som Tiote og Smith i forsvar enn Santon osv. Bare min mening :)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 06. Des. 2011, 14:51 »
Det var vel jeg som presenterte den tanken med Tiote som stopper. Som jeg skrev så er det ikke slik at jeg er overbevist om at han ville passet til den jobben, men jeg er helt sikker på at han har noen eller flere av kvalitetene som skal til for å spille stopper. Det ville vært en risiko i forhold til luftdueller, plassering i forhold til offside og sånne ting. Risikoen er også enda større siden han ikke vil få en makker som er vant til jobben som stopper. Men alternativene er Perch/Simpson......

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 06. Des. 2011, 14:57 »
Nevnte det selv i en annen tråd. Og jeg holder fortsatt på at jeg heller vil se Tiote som stopper enn Simpson.

Sier ikke norwich er ræva, men glad det er dem vi møter nå for å si det slik. Snakk om blåmandag-situasjon etter en fantastisk start.
Same old Shearer, always scoring!

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 06. Des. 2011, 17:19 »
Jeg tror nok ikke det er noe vits å spekulere om Raylor skal spille eller ikke. Raylor bekler nok en av backene til helga også. Som det virker AP har tenkt ellers i sesongen med alle "Continuity is the key", så setter han ikke ut en som har spilt alle kamper så langt. Hvertfall ikke nå når resten av rekka må endres.

Tror det blir Timothy i mål, og deretter Santon, Simpson, Perch, Raylor. Resten fremover blir nok som mot chelski, med Jonas inn for Løven.

Har også troa på at Demba må ha dagen. Ett mål kan bli knapt, og det hadde gjort seg godt med et Ba-Hattrick for å heve Lads'a igjen etter par røffe kamper.  ;D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 06. Des. 2011, 17:54 »
Hvis Kadar ikke får prøve seg nå kommer han aldri til å få sjansen. Han har masser av U21-landskamper og må være et bedre alternativ enn Simpson og Santon på stopperplass.

Simpson - Perch - Kadar - Santon.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 06. Des. 2011, 18:02 »
Gi meg en god grunn til at AP skal benke en fast forsvarspiller, når to andre er ute med skade? Trenger da ikke å gjøre vondt verre...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 06. Des. 2011, 18:08 »
Gi meg en god grunn til at AP skal benke en fast forsvarspiller, når to andre er ute med skade? Trenger da ikke å gjøre vondt verre...
Fordi han har vært rundingsbøye de siste 3 kampene?

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 06. Des. 2011, 18:24 »
`

FASIT

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 06. Des. 2011, 18:24 »
`

FASIT

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 06. Des. 2011, 18:29 »
Tiote som stoppar har eg ikkje litt tru på. Då er det betre med Perch eller Simpson. Eg trur at det er betre med Tiote i sin vanlege rolle og so får ein heller gi han beskjed om å vera endå meir defansiv.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 06. Des. 2011, 18:33 »
`

FASIT

Å si han har vert rundingsbøyle er ikkje enig i, og i så fall er det mot spillere som Nani, Aguero og Sturridge. No møter vi dog et lag som tidligere i sesongen har stått bra til Raylor. Ka får deg til å tro at en skadeskutt reservalagsspiller som ikkje er blitt sett god nok til draktnummer. I disse vanskelige tidene, kan vi ikkje gjøre fleire bytter enn det vi blir tvunget til. Heldigvis er AP fornuftig nok til å forstå det

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 06. Des. 2011, 19:19 »
Ryan Taylor blir aldri vraket til denne kampen, og ikke skal han det heller. Pardew kommer ganske sikkert til å starte med Santon, Simpson, Perch og Ryan Taylor bak, og det er også det eneste rette. Å begynne å skrike etter spillere som ikke engang har draktnummer på førstelaget er for meg helt ubegripelig.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 06. Des. 2011, 19:24 »
Raylor blir selvsagt ikke benket. Det er flere som har vært "rundingsbøyer" mot de gutta han har møtt i det siste.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 06. Des. 2011, 19:25 »
Å begynne å skrike etter spillere som ikke engang har draktnummer på førstelaget er for meg helt ubegripelig.

Fasit.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 06. Des. 2011, 19:31 »
Raylor er så ræva.. Tar Gosling/Jonas/Santon som vb 7 dager i uka.