20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norwich - Newcastle 10/12 kl.16.00  (Lest 81667 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 10/12 kl.16.00
« Svar #30 på: 05. Des. 2011, 20:18 »
Ryan Taylor er jo en naturlig høyreback og Santon en nokså naturlig venstreback, så eneste må være hvis Raylor sine kvaliteter på venstreback ( det at han bringer en ny dimensjon med sitt høyreben på venstreback :wink:) blir foretrukket av Pardew.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 05. Des. 2011, 22:56 »
Ser gjerne Jonas spille på samme side som Raylor.
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 05. Des. 2011, 23:43 »
Raylor og Obertan på samme side ville ikke akkurat vært noe pent syn nei. :D

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 06. Des. 2011, 00:06 »
Er Gosling skada?
Ser ingen som nevner han i forsvaret, han kan vel faktisk spille både back og stopper, hvor god han er der vet jeg fint lite om da.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 06. Des. 2011, 00:31 »
Pardew ønsker forsvarsspillere, syn test å ha hørt den før :'(  Vi kan drømme kanskje, men er ikkje videre optimistisk etter forrige høst fangst!
Kan drømme om Hangeland kanskje, det hadde vært noe det :thumbu:
Er denne Pieters aktuell ennå tru?

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #35 på: 06. Des. 2011, 01:04 »
Dere må gjerne le men jeg ser faktisk heller at vi bruker Leon Best som midtstopper enn James Perch.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 06. Des. 2011, 03:32 »
Hvis det hadde vært mulig å nominere kandidater til årets innlegg, ville jeg nå satt to streker under Joakims innlegg på forrige side.

:gp:

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #37 på: 06. Des. 2011, 08:46 »
Blir en vanskelig kamp, men tror AP skal klare å sette sammen et lag (ikke minst et forsvar) som er gode nok til å kunne ta 3 poeng.

------------------Krul-----------------
Santon---Simpson---Perch---Raylor
Obertan---Guthrie---Cabaye---Jonas
------------Ben Arfa-------------------
---------------Ba---------------------

Evt Tiote for Guthrie hvis han er klar.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #38 på: 06. Des. 2011, 10:01 »
VELDIG usikker på forsvaret vårt i denne kampen, så eg trur nok vi må håpe på at Demba Ba har dagen, for eg trur ikkje 1 mål rekker i denne kampen.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #39 på: 06. Des. 2011, 10:54 »
Pardew og trenerapparatet har uten tvil en enorm utfordring de neste kampene med å sette opp laget og få spillere til å fungere i sine oppgaver. Ser at alle setter opp 4-4-2 eller 4-4-1-1 som formasjon.

Jeg leker litt med tanken om en 3-5-2 formasjon, med kantene mer som vingbacker enn kanter. Helt umulig å si om man har trent på dette eller om man får det til, men Guttierez og Ryan Taylor kan begge bekle slike roller.

Mulig konstellasjon:

------------------Krul-------------------

------Simpson - Perch - Santon------
Gutierrez                             R.Taylor
                      Tiote
----------Guthrie      Cabaye-----------
                       Ben Arfa
                          Ba

Også satse på færrest mulige innlegg til Morison og Holt. Dersom Tiote ikke skulle være klar, kunne Guthrie trekke ned og Gosling få sjansen.
« Siste redigering: 06. Des. 2011, 10:57 av akselho »
Black and white since 1996

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #40 på: 06. Des. 2011, 11:38 »
Forsvaret blir i tynneste laget denne kampen, men håper virkelig vi får se Santon starte.

Håper på dette laget: Krul, Simpson, Kadar, Gosling, Santon, Ryan Taylor, Gituerrez, Tiote/Guthrie, HBA, Cabaye, Demba Ba

Forhåpentligvis blir det en fartsylt kamp med mange mål, og jeg tror nok det kan renne inn bak forsvaret, selv om vi kan håpe Krul er i det umulige hjørnet
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 06. Des. 2011, 11:45 »
Blir en tøff bortekamp dette, og det store spørsmålstegnet blir jo forsvarsrekka?!
Fremover synes eg vi skal fortsette som sist, med unntak av at Jonas skal inn for Løven på kant! (Tiotè inn for Danny, hvis han blir klar? Eg vet ikke..)

Kunne dette ha vært noe:

-----Krul-----         

--Gosling--  --Simpson--  --Perch--  --Santon--

--Obertan--  --Guthrie--  --Cabaye--  --Jonas--

-----Ben Arfa-----

-----Ba-----

Hvis vingene er flinke til å hjelpe bakover, så tror eg dette laget er godt nok til å slå Norwich!
Uansett, skremmende å tenke på de alternativene vi har bakover! Er ikke bra!

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #42 på: 06. Des. 2011, 12:43 »
Blir spennende å se hvordan Santon fungerer; stort sett det jeg har å si om denne kampen, bør bli ny forsvarer(e) inn i januar.

Når det er sakt tror jeg på poeng her, må bare våge å håpe på mer enn 1 mål da vi ganske sikkert slipper inn i denne kampen, til tross for en overbevisende Krul.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 06. Des. 2011, 13:15 »
Hvis Tiote blir klar tror jeg faktisk jeg foretrekker å benke Ben Arfa, for å få plass til en rendyrket DM i det som jeg ser for meg vil bli en slags 4-1-4-1. Det vil sannsynligvis gi Cabaye litt mer offensivt spillerom, og det vil gi oss ekstra trygghet defensivt, med et ekstra skjold foran et ustabilt forsvar.

@Jonas99: Det er meget mulig at Gosling kan gjøre en finfin jobb på høyreback, men jeg synes det er en stor fordel å bytte så lite som overhodet mulig i den bakre fireren, og beholde så mange som mulig av de som har bidratt til å holde så tett bakover denne sesongen. Nå mister vi de to viktigste, hvilket betyr at vi MÅ gjøre noen forandringer, men jeg synes det er et viktig poeng å gjøre så få endringer som mulig, og det betyr at vi må holde ut med Raylor enda en stund. Og jeg synes ærlig talt vi må være så edruelige at vi tør å innrømme at Raylor tidvis har vært god mot svak motstand tidligere denne sesongen. Og man må kunne karakterisere Norwich som svak motstand, til tross for at de har bitt godt fra seg så langt denne sesongen. Men det er en grunn til at de har 14(?) poeng og vi har 26.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 06. Des. 2011, 13:32 »
Er Gosling skada?
Ser ingen som nevner han i forsvaret, han kan vel faktisk spille både back og stopper, hvor god han er der vet jeg fint lite om da.

Vet han spilte noe back i Everton, men kan aldri huske jeg har sett han spille stopper. Hvis han kan gjøre en god jobb er det flott